...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 6 martie 2014

MIRCEA SANDU, ATAT DE PUTINE PRETENTII AI?

Buna seara, dragii mei!

Cineva m-a intrebat dimineata, cum mi s-a parut meciul de aseara (Romania - Argentina), iar la raspunsul meu ca nu l-am vazut si nici macar nu stiu cat a fost rezultatul, respectivul a belit niste ochi cat cepele, nevenindu-i sa creada. Dragii mei, raspunsul la intrebarea, de ce nu ma mai intereseaza absolut deloc echipa nationala, este unul singur: NU MAI SUPORT SA VAD NESIMTIREA SI LIPSA DE VALOARE.

Pentru cei din generatia mea, simt a face precizarea ca, exact acum 20 de ani, am pierdut aproape o intreaga sesiune de examene la facultate pentru ca....tocmai incepea campionatul mondial de fotbal din USA. Zi si noapte, nu aveam in cap decat meciurile echipei nationale. In sferturile de finala, cand, printr-un ghinion teribil ne-a eliminat Suedia, impreuna cu alti mii si mii de compatrioti, am plecat pe jos din Militari pana la Piata Universitatii strigand "Hai Romania" in timp ce avem lacrimi in ochi. Da, scumpilor, in acea seara am vazut mii de oameni cu lacimi in ochi si bolnavi de ciuda ca ne-a eliminat total pe nedrept, Suedia.

In prezent, VA JUR CU MANA PE INIMA ca, in momentul in care aud de echipa nationala pur si simplu imi vine sa vomit. Nu mai suport a vedea nici macar un meci al acesteia. M-am saturat pana peste cap de mediocritatea crasa din "sanul" echipei nationale si de RECONSTRUCTIA pe care o tot asteptam de vreo 15 ani.

Cine este principalul vinovat?


Da, din umilu-mi punct de vedere, nimeni altul decat Mircea Sandu, cel care a condus fotbalul romanesc timp de 24 de ani. Ok, fara doar si poate, atat a putut sa faca si nici prin cap nu-mi trece sa arunc cu "piatra", acum, dupa ce s-a retras din fruntea federatiei. Insa cand am citit in ce conditii s-a retras sau, mai precis, ce BENEFICII FINANCIARE urmeaza a avea toata viata, pur si simplu nu mi-a venit a crede.

Foarte pe scurt, am sa va arat "lista" de beneficii financiare:

- renta VIAGERA de 75.000 euro pe an; (6250 euro/luna)

- dreptul de a administra EXCLUSIV spatiile de pe intreg etajul doi din cladirea vecina federatiei, unde si-a stabilit noul birou;

- posibilitatea de a-si angaja doi oameni la cabinet, o secretara si un consilier, salariul minim pentru ambii angajati fiind de MINIMUM 5.000 ron/luna si maximum 20.000 ron/luna. (!!!);

- masina tip LIMUZINA la dispozitie;

- carburant FARA LIMITA;

- convorbiri telefonice FARA LIMITA;

- cheltuieli de PROTOCOL de maximum 10.000 ron/luna (!!!);

- federatia VA PLATI INTEGRAL toate costurile pentru orice tratamente sau interventii medicale de care va avea nevoie, IN ORICE MOMENT SI INDIFERENT DE NIVELUL SUMELOR NECESARE (!!!);

- prezenta la toate meciurile oficiale ale echipei nationale, cu suportarea de catre federatie a costurilor de deplasare la BUSSINES CLASS, DIURNA DE 500 EURO/ZI SI CAZARE LA HOTEL DE 5 STELE (!!!);

- OBLIGATIVITATEA federatiei de a-l nominaliza ca si candidat pentru Comitetul Executiv UEFA;

Bai, fratilor, mi-e mie rusine de rusinea pe care ar fi trebuit s-o aiba Mircea Sandu. Altfel spus, ma retrag din functia de PRESEDINTE AL FDERATIEI, dar imi asigurati totusi postul de PRESEDINTE ONOROFIC impreuna cu o "lista" de beneficii viagere a carei nesimtire si sfidare depaseste absolut orice limita!!!

Repet, nu voi arunca cu "piatra" aducand vorba de TOTALA NEPERFORMANTA din timpul celor 24 de ani in care a condus fotbalul romanesc. (singurele performante au avut loc la inceputul anilor '90 pe spatele "generatiei de aur" creata inainte de 1989) Nu voi sustine nici faptul ca Mircea Sandu, acum, cand s-a retras din fruntea fotbalului romanesc, nu merita sa-i fie asigurat un venit mai mult decat decent (undeva pe la 3-4 mii de euro/luna). Nu, nici vorba. Insa, daca acest Mircea Sandu beneficiaza de "lista" de mai sus, as pune o intrebare:

FOSTII SAU ACTUALUL PRESEDINTE AL ROMANIEI, de ce "lista" de beneficii viagere ar trebui sa beneficieze dupa retragere???

Scumpilor, n-am nimic impotriva sa-i fie asigurat lui Mircea Sandu un VENIT VIAGER care sa-i permita un trai mai mult decat decent, insa "lista" beneficiilor prezentata mai sus, ESTE CEA MAI MARE NESIMTIRE PE CARE AM VAZUT-O VREO DATA !!!

Daca pana acum, cineva, se mai putea intreba ce caracter are Mircea Sandu, cred ca incepand de AZI, acest lucru nu mai este absolut deloc necesar. Cat de ignorant si sfidator poate fi un om care, dupa ce stie ca NEPERFORMANTA TOTALA DIN FOTBALUL ROMANESC AL ULTIMILOR 15 ANI i se poate imputa exclusiv, sa mai aiba si tupeul sa accepte a astfel de "nesimtire"???

ESTE ABSOLUT STRIGATOR LA CER !!!

Ma intreb, DESI DOAMNE FERESTE, NU-I DORESC, daca costul eventualelor tratamente si operatii ce-i pot fi neceare in restul de viata ce i-a mai ramas, ar costa undeva la cateva milioane de euro, Mircea Sandu considera absolut natural si firesc ca Federatia Romana de Fotbal sa le suporte fara sa cracneasca? De ce? Cine este Mircea Sandu?

In plus, ca o curiozitate, cine credeti ca a votat aceasta "lista"? O serie intreaga de conducatori de club care, parte dintre ei, vin si plang pe la televizor ca nu au bani sa sustina performanta la echipele lor de club, cu atat mai mult in ceea ce priveste FOTBALUL JUVENIL !!!

In final, atat mai spun. Daca noul presedinte al federatiei o sa permita a se pune in practica toate aceste BENEFICII ABSOLUT NESIMTITE apoi...."schimbarea" s-a produs de pomana si, asa cum ne-am obisnuit, este doar un "praf" in ochii microbistilor !!!

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu