...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 3 martie 2014

IN RELATII SERIOASE SAU "EXTRA"...IUBITI-VA FRUMOS.

Buna seara, dragii mei!

Incep acest comentariu prin a transmite tuturor celor care decid a-mi scrie pe mail despre diverse probleme din viata lor, solicitandu-mi DOAR O PARERE, ca nu este absolut deloc necesar a va prezenta scuzele pentru indrazneala. (ca doar nu reprezint eu miezul din "dodoasca") Tocmai de aceea suntem aici, sa discutam, sa ne prezentam opiniile si, poate, uneori, sa ne ajutam cu cate un umil sfat. In acest context, ORICINE care stie sa uziteze cuvintele cuprinse in DEX intr-o forma civilizata, la orice ora din zi sau din noapte imi poate scrie, iar daca "subiectul" prezentat face parte din experieta mea, urmare careia....ma "calific" intr-o oarecare masura (modesta desigur) a expune DOAR O PARERE sau a da un sfat, de fiecare data, o voi face cu maxima placere.

In aceasta seara va voi povesti cazul unei doamne (desigur, avand acceptul) care mi-a povestit ca acum 7 ani, cu ocazia participarii la o nunta, a cunoscut un barbat. Cand s-au intalnit pentru prima data in "privat", respectivul a venit si a luat-o de la serviciu, iar pentru ca era foarte obosita l-a invitat in apartamentul ei unde, pana pe la ora unu noaptea AU STAT DOAR LA DISCUTII. Ulterior acelei intalniri, doamna a aflat ca respectivul nu era din Bucuresti ci dintr-un alt oras, iar in plus mai avea si o relatie.

Cu toate acestea, pentru ca l-a placut si s-a simtit atrasa de el, in timp, au ajuns si in "pat", relatia decurgand fara nicio implicare emotionala din partea doamnei, datorita situatie respectivului. Relatia celor doi s-a intrerupt in doua momente (atunci cand respectiva doamna a avut relatii serioase) dar....dupa ce respectivele relatii s-au incheiat, de fiecare data cei doi reluat legatura.

Un alt aspect important (veti vedea de ce il consider asa) este faptul ca, relatia dintre cei doi a rezistat in timp sau, s-a reluat de fiecare data, numai datorita barbatului, pentru ca doamna nu-l suna niciodata. In plus, nu l-a chestionat, nu i-a solicitat amanunte despre "partenera de viata" si nu i-a cerut absolut nimic. Daca a aflat faptul ca acel barbat este nefericit in relatia pe care o are, a fost exclusiv din dorinta respectivului, in acest sens doamna chiar neintelegand de ce i se destainuia pentru ca...in relatia lor nu se punea problema de "vrajeli" ce trebuiau spuse pentru a se consuma partea "sexuala".

IN PREZENT, problema doamnei este urmatoarea: In ultima vreme acel barbat o cauta din ce in ce mai des si, implicit, discuta mult mai mult decat in trecut, ii povesteste tot ce face, cum face, samd. In plus, reluand si contactul "intim", doamna simte din ce in ce mai pregnant ca este luata de "val", ii simte dorul atunci cand nu este langa ea o perioada mai indelungata de timp (domnul mai pleca in strainatate), samd.

Intrebarea pe care mi-o pune, este urmatoarea:

CE SA FAC, SA MA OPRESC SAU SA MERG MAI DEPARTE?

Scumpilor, am ales sa disec pe blog aceast "caz", considerand ca multi dintre voi, POATE, va aflati sau va veti afla intr-o astfel de situatie. Personal, aceasta situatie o cunosc foarte bine pentru ca, chiar daca nu identic, am trait-o.

Asadar, consider ca:

PARTI POZITIVE:

- tipul cu siguranta face parte din categoria "DOMNILOR", dovada fiind urmatoarele: in prima seara cand s-au intalnit si au ajuns in apartamentul respectivei, nu a solicitat consumarea vreunui act "intim"; ulterior a recunoscut sincer ca nu este din Bucuresti si mai are si o relatie; a dat dovada de respect, retragandu-se de fiecare data cand doamna a intrerupt relatia cu el deoarece incepuse o relatie serioasa cu altcineva;

- faptul ca mereu a cautat-o si a discutat cu ea foarte mult, destainuindu-se in fata ei. (daca o tinea doar pentru sex, o cauta doar atunci cand avea nevoie)

- relatia consumata a fost foarte frumoasa, fara certuri si scandaluri;

PARTI NEGATIVE

- o posibila relatie serioasa intre cei doi implica ca unul dintre ei sa renunte la tot ce are in orasul sau si sa se mute la celalalt;

- FOARTE IMPORTANT: in toti acesti ani, relatia consumandu-se mai mult decat "lejer", implicit....nici certuri sau scandaluri nu au existat. Asadar, niciunul nu cunoaste cu adevarat daca pot rezista in astfel de situatii.

- axiomatic, una este sa te intalnesti o data la 5-7-10 zile si alta este sa te vezi in fiecare zi, cu atat mai mult sa locuiesti impreuna. Asadar....CEI DOI INCA NU SE CUNOSC (desi cred ca se cunosc).

CONCLUZIE:

Un sfat efectiv nu-mi voi permite sa dau (nu ar fi corect) insa cateva aspecte voi sublinia cu maxima corectitudine si credinta in ceea ce spun care, cine stie, poate ca o vor ajuta-o pe respectiva doamna sa ia cea mai buna decizie.

Asadar, foarte important este in ce moment al vietii se afla si daca isi doreste cu ardoare ca in viitorul apropiat sa-si faca o familie si sa aiba un copil. Daca DA, lucrurile sunt foarte complicate. Daca NU, atunci in mod clar nu vad absolut niciun motiv pentru care s-ar opri din relatia cu acel barbat.

Chestiunea aceasta cu "RELATIA SERIOASA" imi pare cel putin "prafuita" (stiu, voi primi injuraturi) pentru ca, inclusiv doamna in cauza a observat ca si-a facut de-a lungul timpului doua astfel de relatii care, nu stiu de ce, dar cred cu tarie ca nu i-au oferit cu nimic mai mult, ca sa nu spun ca poate chiar mai putin, decat relatia "lejera" cu acel barbat. Cate dintre femei nu sunt in relatii de ani de zile CAT SE POATE DE SERIOASE si nici macar la inceput n-au avut parte de atentie din partea barbatului.

STIU CA IAR VOI PAREA "AVOCATUL BARBATILOR CU OBLIGATII", insa daca este sa fim corecti si cinstiti, multe femei (desi nu o recunosc) stiu prea bine ca s-au simtit infinit mai iubite si importante pentru astfel de barbati cu care au avut o relatie decat pentru proprii parteneri cu care, de-a lungul timpului, au avut relatii cat se poate de serioase.

Scumpilor, in relatii serioase sau "extra" IUBITI-VA FRUMOS, pentru ca, din pacate...IUBIREA ADEVARATA APARE EXTREM DE RAR !!!

Bineinteles, DOAR O PARERE.

17 comentarii:

  1. Eu, ca femeie, nu inteleg cum adica o relatie e doar pt sex.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Din pacate...exista. De fapt nu este o RELATIE. Este doar o descarcare a energiilor sexuale. Nimic mai mult. Repet...din pacate.

      Ștergere
  2. In momentul in care esti singura de o lunga perioada de timp, tu, ca femeie nu simti nevoia? De acord ca te poti abtine lejer, insa daca totusi simti nevoia, ce preferi? Sa te duci sa iei unul de pe strada si sa-ti rezolvi cazul sau sa ai pe cineva doar pentru chestia asta? Care sa fie un om educat, curat si cu care esti compatibila din punct de vedere sexual .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tine de decizia fiecareia. Niciodata nu-mi voi permite sa judec o astfel de situatie care, in plus, imi pare chiar fireasca. Totul este sa existe si RESPECT, nu numai sex (ceea ce de multe ori nu se intampla)

      Ștergere
  3. nu
    ramane o intrebare totusi: si iubirea unde e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Partea buna a lucrurilor este ca IUBIREA ADEVARATA (nu aceea gen Bianca sa Victoras) poate aparea in orice tip de relatie. Eu am iubit de 2 ori in viata, la diferenta de aproape 20 de ani....pe consoarta mea si....ulterior...O AMANTA. Asadar...:)

      Ștergere
  4. Pai dupa umila mea parere, iubirea nu mai este pentru ca oamenii nu prea mai au principii si valori sau daca le au, asa cum afirma, au legatura doar cu ingrijirea si infrumusetarea trupului nicidecum cu sufletul, asa cum ar trebui sa fie.
    In vremurile pe care le traim, se asociaza iubirea cu frumusetea trupeasca nu cu cea sufleteasca. Ba mai mult, a devit un subiect tabu tot ceea ce tine de suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect valabil si superb ceea ce ai punctat. Insa, sa nu uitam....oricat am dori sa negam, tot vizual alegem. Daca nu exista acea frumusete trupeasca este aproape imposibil sa ajungi a cunoaste-o pe cea sufleteasca.

      Ștergere
    2. Normal ca trebuie sa fie ceva care sa te atraga, si mai e si treaba ca perceptia vis-a-vis de frumusete este relativa. Ceea ce mie imi place, altei persoane s-ar putea sa nu-i placa si invers.
      Problema este ca unii (si multi chiar) renunta la propriile standarde doar pentru a se alinia la principiile si valorile ”impuse” de societate.

      Ștergere
  5. Mirciulica, I'm back!Fiindca tot ai dat drumul la pareri umile, permite-mi sa mi-o improsc si eu pe-aici.Cu dejectiile aferente.Ma aflu in situatia ta ca si lungime a relatiei, doar ca ceva mai putin ani, pentru ca-s mai juna decat tine, fara copil si fara derapaje din partea niciunuia.Chestie de noroc, probabil.Cat despre cele doua anonime de mai sus, prima e 'duamna', probabil, iar a doua parca mi-a citit mie gandurile, ca-s total de acord cu ea.De aia postez acum, sa ma asigur ca nu-s ea.Cat despre dramoleta 'duamnei', lucrurile stau cam asa:mi-e mila de ea si o inteleg.Probabil ca daca nu se descarca sexual, ii creste barba.Va fi, mereu, vioara a doua.Pe domn in schimb, l-as felicita!Unde mai gasesti in ziua de azi,intorcandu-se obosit din desele lui curse de sofer de TIR, casa, masa, pizda.Si gratis!!!Ca la curve serviciile sexuale se platesc.Am zis!Semnat:io.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca ”duamna” cu dramoleta nu-i ofera casa si masa? sau detaliile asta au fost puse doar pentru ca dau bine in context?
      chiar nu vreau sa sune a sarcasm sau ironie, doar am intrebat...

      Ștergere
    2. Bine te-ai intors. Din respect pentru cat ai scris, inainte de a actiona, am considerat ca meriti o somatie. Asadar, TE AVERTIZEZ FOARTE SERIOS CA, o singura data, daca in cadrul a ceea ce postezi, mai folosesti cuvinte triviale (ex: piz..), iti voi sterge imediat comentariul indiferent de calitatea acestuia (care de foarte multe ori exista) In rest, nu uita ca fiecare are dreptul la DOAR O PARERE. Numai ganduri bune.

      Ștergere
  6. Rectific:prima nu era 'duamna'.Ci a doua.Semnat:io.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha!!!Deci numai tu poti folosi, ca e tarlaua ta si poti sa scrii ce vrei pe ea!De cele mai multe ori...diaree literara.Cat de ipocrit poti fi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu prea esti la curent, a sters toate postarile in care apar cuvinte triviale...

      Ștergere
    2. Nu uita ca IN PRIMUL RAND ESTI FEMEIE !!! Diaree literara insa....de ani de zile, desi te-am rugat, nici in ruptu' capului nu vrei sa renunti la ea. :):) Hai...pupici.

      Ștergere
    3. Si daca sunt femeie, ce???!!!Nu-i voie sa-i bagi pe unii in origini?Uite ca eu o fac.Observa ca m-am exprimat academic.Hai...pupici.Da' nu pupincuriste.

      Ștergere