...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 4 martie 2014

ITI PARASESTI PARTENERA PENTRU...AMANTA?

Buna seara, dragii mei!

In seara aceasta as fi dorit sa scriu cateva randuri despre grupul celor 8 oameni din fotbal condamnati astazi de catre Curtea de Apel Bucuresti la sentinte definitive de inchisoare cu executare. Insa n-am s-o fac, datorita interesului sporit pe care l-ati aratat fata de subiectul vis-a-vis de rolul AMANTEI IN VIATA UNUI BARBAT, interes ce mi-a fost dovedit prin numarul accesarilor.

Asadar, in randurile ce urmeaza, asa cum am promis, voi diseca o opinie postata de catre o interlocutoare la comentariul "AMANTA SI...BARBATUL CU FAMILIE" (17.12.2013), care arata dupa cum urmeaza:

"Buna Mircea. Nu cred in respectul dintre un barbat si o femeie, dar cred in iubirea dintre ei. O iubire suficient de puternica astfel incat sa divorteze (chiar daca are copii) si sa se insoare cu ea. Abia acum intervine si respectul. Altfel, nu merita."

Scumpilor, dupa cum am spus in nenumarate randuri, acest subiect, pe langa faptul ca este extrem de sensibil, in plus, genereaza o paleta extrem de vasta de opinii care mai de care mai diferite. Asadar, sa reusim a gasi CONCLUZIA IREFUTABILA este o misiune extrem de dificila ca sa nu spun imposibila insa....in mod civilizat, macar putem incerca.

Asadar, voi incepe eu. :)

Cu toata sinceritatea si fara pic ipocrizie (desi stiu clar ca iar voi fi pus la zidul imfamiei de catre cel putin 2-3 persoane) am sa va spun ca, dintre zecile de femei cu care am dezvoltat de-a lungul timpului diverse relatii extra (ATENTIE....NU ESTE UN LUCRU CU CARE SA MA LAUD) desi absolut toate (fara exceptie) mi-au declarat ca sunt pe punctul sau, chiar s-au indragostit de mine si, bineinteles, si-ar dori sa dezvolte O RELATIE SERIOASA CU MINE, credeti-ma pe cuvant ca....ABSOLUT NICIUNA (!!!) nu era pregatita in acel moment sa aiba o astfel de relatie.

Bai, fratilor, nu cred ca trebuie sa va mai dovedesc dupa atatia ani in care, aproape seara de seara, prin intermediul acestor modeste randuri, va transmit gandurile mele sau va provoc la diverse discutii ca...NU AM ABSOLUT NICIUN MOTIV SA FIU IPOCRIT SAU FARISEU. Am 41 de ani, arat precum un broscoi cu burta, la sala n-am mai avut voie sa ma duc de cel putin 3 ani, nici avansuri nu cred ca am facut vreunei femei pe care am cunoscut-o prin intermediul acestui blog, asadar....DE CE NAIBA AS MINTI???

Revenind la ceea ce va spuneam mai sus, trebuie sa adaug si motivele pentru care consider ca ABSOLUT NICIUNA dintre acele zeci de femei nu erau capabile in acel moment sa dezvolte o RELATIE SERIOASA CU MINE, in ciuda dorintelor exprimate verbal:

- 95% dintre ele, abia daca se despartisera de fostul partener;

- desi se fereau sau, majoritatea nu recunosteau, inca mai exista intre ele si "fostii" atat sentimente cat si "contacte" (sms-uri, telefoane, mailuri poate chiar si....sex, habar nu am)

- o mare parte dintre ele isi luasera "leapsa" sau fusesera inselate, ceea ce in mod mai mult decat evident le INRAISE.

De ce au ajuns sa accepte o relatie cu mine, mai cu seama dupa ce recunoseam clar ca am "obligatii"?

Raspunsul este banal de simplu: s-a intamplat ca dintre sutele de barbati care le curtau zilnic pe internet, sa ma aleaga pe mine, INSA FARA A AVEA EU VREUN "MOT" IN FRUNTE. Pur si simplu...intamplator. Acest lucru imi doresc din suflet sa-l intelegetI:NU ERAM EU, IMEDIAT AR FI FOST ALT BARBAT !!!

Asadar, faptul ca TOATE (jur ca nu mint) imi spuneau la mai putin de doua saptamani ca simt cum se indragostesc de mine, nu tinea nici pe departe de calitatile mele (iti poate spune una, doua, trei insa...nu toate) ci...era un sablon comportamental.(IN NICIUN CAZ FALS CU BUNA STIINTA ci...izvorat din subconstient sau mai precis din dorinta de a "merge mai departe" si a incerca sa-l uite pe "fostul")

Fratilor, aveti cuvantul meu de onoare ca nu exagerez cu nimic! Era atat de vizibil incat...daca nu erai un ignorant, nu aveai cum sa nu observi !!!

Cei care imi cititi blogul de ani de zile, cunoasteti foarte bine ca pana la urma...inevitabilul s-a produs. IN CAZUL UNEI SINGURE FEMEI, am ales sa cred declaratiile si dorintele si....a urmat iadul. Pe scurt (mai ales pentru cititorii noi ai blogului), mai intai mi-am mancat sufletul cu unul dintre "fosti" (pentru ca doamna oricum nu respingea pe niciunul cand o cauta, fiind mai multi) care...suna si ii dadea mesaje aproape in fiecare zi, bineinteles, cu acceptul ei tacit.

Apoi, distrugandu-se armonia si ajungand inclusiv la "despartiri", in timp ce eu sufeream ca un caine, doamna....JUR CA NU VA MINT, instant isi alegea un alt barbat de pe internet cu care incepea sa se vada. Fratilor, daca 3 zile eram suparati si, implicit, "despartiti"....doamna deja iesea cu alt barbat de pe internet.

Nu mai aduc in discutie alte amanunte, pentru ca important imi pare a va prezenta o dovada "vie" (bineinteles, cititorilor noi):


Biletul de mai sus (preluat din arhiva blogului), pe care l-am mai prezentat intr-un comentariu acum vreo 2 ani, bineinteles ca a fost primit de la ea. In acelasi timp in care, ma injura si ma jignea cum nici macar nu va puteti inchipui, ca sa nu mai spun de cate ori m-o fi inselat cu alti barbati, in acele scurte perioade (de la cateva zile pana la maxim 1 luna) in care, dupa certurile pricinuite de "fostii" pe care nu-i respingea, ne desparteam.

Scumpii mei, aveti cuvantul meu de onoare ca nu vreau sa arunc cu pietre in nimeni. Desi MI-A FOST AMANTA, martor imi este Dumnezeu ca am iubit-o ca pe ochii din cap. Minut de minut, indiferent ce faceam, ma gandeam numai la ea. Si acest lucru...timp de un an de zile, ca sa nu mai spun, alti doi, in care m-am tarat ca un caine dupa ce ne-am despartit.

Stiti ce a facut doamna (din nou, pentru cititorii noi) dupa ce ne-am despartit definitiv? :)

In timp ce eu ajunsesem la psihiatru si ma taram ca un caine, distinsa doamna a inceput o relatie cu alt barbat, care a durat vreun an si jumatate. (stiu de la ea, pentru ca, dupa ce s-a despartit de acel barbat mi-a trimis cateva mailuri) 

Asadar, nu contest ceea ce a spus interlocutoarea prin mesajul pe care mi l-a trimis si pe care l-am redat TEXTUAL la inceputul comentariului. Imi pare perfect LOGIC in teorie, insa in practica...nu stiu cata sustinere are.

Ok, iti parasesti consoarta sau...nevasta, poate ca iti lasi si copiii fara o familie, insa PENTRU CINE?

Pentru o femeie labila care iti spune ca te iubeste enorm si ca esti barbatul vietii ei, iti face crize de isterie ca nu mai poate trai fara tine, ca isi doreste sa faca un copil cu tine, iar in schimb, daca te desparti cateva zile de ea, deja o gasesti in compania altui barbat???

Ok, imi veti spune ca am AVUT EU GHINIONUL SA IUBESC ENORM cea mai neoportuna femeie pentru existenta mea. Poate ca asa este insa...nici pe departe nu este un caz singular.

Stiti care mi-a fost norocul?

Am un caracter extrem de puternic si, cel mai periculos sunt exact atunci cand cel din fata mea crede ca sunt cazut la pamant fara sansa de a ma ridica. In ziua in care, la telefon, dupa o infinita serie de injuraturi si jigniri cumplite receptionate i-am spus ca niciodata in viata nu-mi va mai auzi vocea apoi...chiar asa a fost. Cat am suferit? Oaaaaauuuu, dictionarul limbii romane nu contine cuvinte care sa poata exprima. Cei care ma cunosc (macar Jungle Man, fostul meu cel mai bun prieten) o pot confirma.

Daca insa faceam greseala si, sub diverse motive, as mai fi luat contact cu ea, credeti-ma ca...SI NU SUNT PATETIC, puteam plati cu viata. Nu uitati ca sunt hipertensiv, clasa de risc 1, iar in plus, mai am si un pseudoanevrism cerebral.

ASADAR, SCUMPII MEI, AM IUBIT DE DOUA ORI IN VIATA, IAR UNA DINTRE ELE....MI-A FOST AMANTA.

Respect femeile care au ocupa locul de AMANTA insa...in acelasi timp stiu ca, voit sau inconstient, O AMANTA TE POATE DISTRUGE !!!

Tocmai de aceea, barbatii trecuti prin viata, sunt destul de sceptici in a face "pasul deciziv".

Bineinteles, DOAR O PARERE.

19 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, stiu, stiu. Te asteptai la altceva. Trebuie sa te anunt ca am schimbat "foaia". Dar tu....nu te opri, expectoreaza dejectii in continuare, chiar te rog sa nu faci economie la efort si cuvinte pentru ca....cu un singur "click" vin in spatele tau si fac curatenie. Apropos, uitasem: inca nu ai inteles ca pe acest blog, sunt multe persoane care imi cer sa discut despre anumite subiecte. Faptul ca, spre deosebire de multi altii, eu....pot argumenta DOAR O PARERE prin propria-mi experienta de viata, este doar o banala coincidenta. Ce sa fac....am trecut prin multe. O seara frumoasa.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat datorita limbajului nepoliticos.

      Ștergere
    3. Comentariul a fost eliminat datorita folosirii de cuvinte triviale.

      Ștergere
  2. Citesc blogul tau de o luna. In seara asta am inteles multe. Felicitari. Mai rar oameni ca tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Am incercat DOAR sa argumentez cat mai bine opinia exprimata.

      Ștergere
  3. Excelent comentariu. Ma mira cu cata usurinta poti sa scrii. Cumva, lucrezi sau ai lucrat in presa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri. Nu, n-am avut si nici nu am vreo legatura cu "presa".

      Ștergere
  4. Exista si amante care chiar iubesc :)

    Poate pare aiurea, dar cum poti sa te indragostesti de cineva care te injura? O femeie ar tr sa fie fina, feminina, delicata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigur ca exista.Injuraturile au venit ulterior indragostirii. Am invatat absolut enorm din acea experienta.

      Ștergere
  5. Te-am inselat cu alti barbati, pentru ca nu ma satisfaceai.Nu erai bun in pat deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee, vezi...acest comentariu ti-l las. Ti-am spus, oricine esti sub profilul anonim, scrie ce vrei insa...nu folosi cuvinte obscene. Stiu, te surprinde cum de mai vorbesc cu tine. Asa este, pe niciun alt blog nu ti s-ar mai raspunde dupa atitudinea afisata in ultimii ani. Apropos, sincer....nu te-ai saturat sa intri pe blogul meu de ani de zile si sa ma injuri? Ce naiba placere este asta? Hai...pupici.

      Ștergere
    2. Mai, doamna "Anonim", daca nu era "bun" ce te tinea sa stai langa el sau cu el? Erai doar o biata amanta, a lui, a altuia, a urmatorului...Cum poate o amanta sa insele?!:)))O amanta este si va ramane doar o amanta!...PAREREA mea!:)

      Ștergere
  6. eu..sunt altcineva..deci nu anonimul cu care ai tu certuri ,asa ca atunci când o sa te întâlnesc pe twoo chiar o sa-ti cer o parere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerea mi-o poti cere cand ne vedem pe Twoo dar....o poti face si printr-un mail. Pe blog gasesti datele mele de contact. Oricand, cu placere.

      Ștergere
  7. nu stiu daca ai primit ceva pe mail nu ma prea pricep la asta...daca nu...ramane sa vb R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit si....mai pe seara, iti voi spune parerea negresit. Iti voi trimite pe mail.

      Ștergere
  8. Buna Mirciulica, mi se pare interesanta părerea ta despre amante...ma rog nu prea inteleg eu ce motive reale poate avea o femeie demnă si care se respecta să accepte o relație cu un tip care are obligatii dar..... As vrea însă să te rog să privim problema si din punctul de vedere al parteneri care te asteapta acasă,care simte ca e înselată,care poate te iubește... Eu cred....pt ca am avut norocul sa nu simt că am fost înselata pâna acum....nu l-as ierta indiferent de cat de mult l-as iubi! Nu ar conta nici măcar o secunda ca suntem impreuna de 1 an sau de 10 si nici copiii, in cazul in care am avea. Si stii de ce? Pentru ca oricât mi-as dori , n-as putea sa uit! Asadar, oare ele, femeile înselate, de ce ajung in situatia de a fi pe locul 2 in viata omului cu care o perioada au construit? Oare cum pot sa accepte ca au fost înșelate si sa-l iubească în continuare pe acel bărbat?
    P.S: Am si eu un fix apropo de "inselat"...de ce sa inseli .....din "n" motive, cand e mult mai simplu si corect( in primul rând fată de tine) sa pui punct si s-o iei de la capăt cu cine vrea sufletelul tău?!? Si mai multdecat atât, in cazul celui care înseală sa se i tiarca tot la cel, sau cea de care fugea odată...
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, posibile raspunsuri exista, insa este mult de discutat. Promit ca in viitorul apropiat voi dedica un comentariu acestui subiect.

      Ștergere