...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 12 martie 2014

ALEGETI-VA CU PRUDENTA..."IDOLII".

Buna seara, dragii mei!

In randurile urmatoare voi scrie despre....IDOLI. Personal, niciodata nu am avut idoli, nici macar cand eram foarte tanar. Asadar, sub nicio forma nu m-as vedea intr-o stare limita cu isteria in fata vreunui star din cinematografie, sport, politica, samd. Partea proasta a venararii unor astfel de persoane, mai ales in ceea ce priveste POLITICA (nu va speriati, stiti ca nu fac politica pe acest blog) este ca, uneori, se poate plati chiar cu viata.

Asa s-a intamplat la inceputul anilor '90 in Romania (fara a intra in amanunte), cum dealtfel, la fel s-a intamplat si in ultimele luni in Ucraina. Pentru ca mi-e foarte greu sa stiu cu exactitate ceea ce s-a intamplat in Ucraina, cine are dreptate sau nu, nu voi face absolut niciun comentariu pe acest "palier" pentru ca, nu vreau sa fiu penibil.

Dar vreau sa vorbesc despre IULIA TIMOSENKO.

Poate unii dintre voi va intrebati cine naiba este Iulia Timosenko? In prezent, cetatenii ucrainieni sustinatori ai apropierii tarii de UE o considera SIMBOLUL luptei impotriva politicienilor ucrainieni ce sustin politica Moscovei. In momentul in care a fost eliberata din inchisoare cu ocazia demiterii fostului presedinte ucrainian "pro rus" (fusese condamnata pentru coruptie...in fine, cel putin oficial aceasta a fost acuzatia), sute de mii de cetateni ai Ucrainei aflati pe teritoriul unei piete din Kiev intitulat simbolic "Euro Maidan" (locul unde timp de 3 luni de zile s-au dus batalii sangeroase intre fortele de ordine si manifestanti) au aclamat-o cu lacrimi in ochi, punandu-si toata speranta in ea pentru un viitor mai bun al Ucrainei.

Ma gandeam in aceste zile daca, acele sute de mii de oameni SI-AU ALES CU PRUDENTA IDOLUL?

Hai sa vedem cine este Iulia Timosenko.


In primul rand trebuie sa recunoastem ca este o femeie frumoasa. Daca acum cand are peste 50 de ani este frumoasa, ma gandesc cum era in tinerete cand....ATENTIE....s-a casatorit cu fiul unui "inalt" demnitar al PARTIDULUI COMUNIST SOVIETIC (atunci Ucraina era teritoriul URSS), iar ulterior, a inceput sa urce cu hotarare si abnegatie "treptele" partidului. Apoi, in anii '90 a intrat in lumea afacerilor....ATENTIE....in domeniul gazelor naturale, devenind in scurta vreme o femeie foarte bogata!!!

Hai s-o vedem si pe fata acesteia (pentru ca are o fiica) EVGHENIA TIMOSENKO.


Fara doar si poate...frumusetea s-a mostenit, iar privirea este absolut identica. (veti intelege mai tarziu de ce am subliniat acest aspect) Unde credeti ca se afla fiica doamnei Timosenko in timpul in care, sute de mii de ucrainieni demonstrau si se luptau sangeros cu fortele de ordine ale fostului presedinte "pro rus", cerand inclusiv ELIBERAREA MAMEI SALE DIN INCHISOARE?

Pai, exact in zilele de final, CELE MAI SANGEROASE, in care si-au pierdut viata peste 100 de demonstranti ucrainieni, fiica doamnei Timosenko, in loc sa fie in randul demonstrantilor, se afla cazata la Roma intr-unul dintre cele mai exclusiviste hoteluri, presa sustinand ca ISI SERBA ZIUA DE NASTERE ! Din umilu-mi punct de vedere, consider ca, nu are absolut niciun fel de importanta daca, la Roma, Evghenia Timosenko si-a serbat sau nu ziua de nastere, insa foarte important imi pare a fi faptul ca, in acele zile sangeroase nu s-a aflat printre sutele de mii de ucrainieni care demonstrau printre focuri de arma...inclusiv pentru eliberarea mamei sale din puscarie!!!

Dar, hai sa presupunem ca nu stim absolut nimic despre Iulia Timosenko ci doar o privim in poze. Ce vedeti? Nu stiu ceea ce vedeti voi, insa am sa va spun ceea ce vad eu:

OCHII ii exprima o rautate si duritate extrema, aceeasi, indiferent daca privesti zeci de poze cu ea, in toate ipostazele. Acum, hai sa facem un mic test si, sa comparam doua "priviri":



Fara discutie, aproape pentru oricine insa, mai cu seama pentru "cunoscatori"...."NUMITORUL CUMUN" ESTE ABSOLUT EVIDENT! :):):)

Ce imi mai "spun" ochii doamnei Timosenko? Faptul ca ii place enorm sa traiasca in lux si sa detina "putere" si, aproape deloc nu-mi dau impresia ca i-ar pasa in vreun fel de milioanele de ucrainieni care traiesc cu un "pumn" de bani pe luna.

Dar, cine stie, poate gresesc.

In final, totusi, imi este aproape imposibil sa nu ma intreb daca, ACEI 100 DE UCRAINIENI UCISI IN LUPTELE CU FORTELE DE ORDINE ALE FOSTULUI PRESEDINTE, CAT SI RESTUL SUTELOR DE MII DE MANIFESTANTI, S-AU INTREBAT MACAR O CLIPA DACA, SI-AU ALES CU PRUDENTA "IDOLUL" ATUNCI CAND, SPRE EXEMPU, STRIGAU..."LIBERTATE PENTRU IULIA TIMOSENKO"?

Poate gresesc insa, cred cu tarie in ceea ce exprima "privirea" unei persoane si...rar m-am inselat. Personal, am imense retineri fata de aceasta doamna, Iulia Timosenko, a carei privire este "specifica", iar in plus, ascensiunea politica a fost facuta dupa casatoria cu fiul unui inalt demnitar al Partidului Comunist Sovietic, iar afacerile cu gaz care au imbogatit-o, nu cred ca mai reprezinta vreun mister de cine sunt facute pe teritoriul fostei URSS.

Asadar, alegeti-va cu atentie idolii in general, dar mai ales atunci cand va mai puneti si viata in pericol desi, niciodata nu as sfatui pe cineva sa aiba IDOLI! Una este admiratia si alta este...IDOLATRIZAREA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu