...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 12 februarie 2014

VIOLENTA IN "CUPLU".

Buna seara, dragii mei!

Cineva mi-a adus la cunostinta un episod discutat recent in presa, anume....o presupusa violenta fizica exercitata de luptatorul de K1 Daniel Ghita asupra prietenei sale cu care are si un copilas, rugandu-ma sa comentez asupra "fenomenului" in general.

Fara doar si poate ca, oriunde in lume exista barbati care-si lovesc in mod repetat partenera de viata. Insa, sa accept ca fiind un "adevar absolut" ceea ce a povestit in "media" prietena luptatorului Daniel Ghita si, implicit sa-l pun la zidul infamiei pe impricinat, imi pare cel putin hazardat.

Nu, nu, nu, stiti doar ca NICIODATA n-am sustinut violenta barbatului asupra femeii, doar si pentru simplul motiv ca, am crescut intr-o familie in care absolut niciodata nu mi-am vazut tatal macar bruscandu-mi mama, cu atat mai putin s-o loveasca.

Asadar, nu pot sa exprim un punct de vedere vis-a-vis de cazul luptatorului de k1 Daniel Ghita insa, sa disecam un pic "fenomenul" violentei in cuplu, sunt de acord.

Sa presupunem ca in fata noastra apare o femeie slabuta si finuta care, plangand, ne povesteste cum partenerul de viata o supune violentelor fizice. Daca invinuitul mai are si un fizic impresionant, aproape 100% suntem tentati sa-l punem la zidul infamiei.

O facem instinctual, FARA A STI CU ADEVARAT REALITATEA. Pentru ca intotdeauna imi place ca ceea ce sustin sa fie dublat de "PUTEREA EXEMPLULUI", am sa va povestesc ceva REAL, trait de mine.

Cu consoarta mea am o relatie de 23 de ani si, O SINGURA DATA am ridicat mana asupra ei. (stiu, nu ma injurati inainte de a termina ceea ce am de spus) In plus, asa cum cu sinceritate am recunoscut, au mai fost alte zeci de femei cu care am dezvoltat diverse relatii mai mult sau mai putin profunde. Dintre acele zeci de femei, din pacate, TOT INTR-UN SINGUR CAZ s-a intamplat sa ajung a ridica mana.

Pentru genul de oameni SUPERFICIALI, citind ceea ce am scris mai sus, este suficient a ma cataloga UN GUNOI DE BARBAT. Pentru restul, poate ca este important si motivul care m-a facut sa ridic de doua ori in viata mana asupra unei femei desi, JUR ca sunt total impotriva acestui mizerabil gest.

Cu consoarta mea lucrurile au fost foarte simple. Fiind intr-o perioada de mari tensiuni, intr-una din certurile groaznice pe care le aveam, m-am trezit ca mi-a sarit in spate si, in timp ce cu o mana se tinea de gatul meu (injurandu-ma de morti), cu cealalta mana imi cara pumni in cap. Acum imi vine sa rad cand imi amintesc insa, atunci, luat prin surprindere, am dat-o jos din carca mea si i-am tras o palma.

Acest "episod" a fost singurul in cei 23 de ani de cand suntem impreuna in care sa fi ridicat mana asupra ei.

A doua oara cand, DIN PACATE, am ridicat mana asupra unei femei, s-a intamplat prin 2008-2009. Desi poate nu credeti, pana sa ajung a ridica mana asupra acelei femei, JUR ca in cel putin 6-7 situatii anterioare imi luasem cate o palma peste ochi de la aceasta, pentru simplul motiv ca.....INDRAZNEAM A-I DEMONTA MINCIUNILE URIASE PE CARE MI LE SPUNEA.

Mai exact, tipa ma mintea intr-un mod infernal iar eu, comprehensiv fiind, ii demonstram cu usurinta ca minte de ingheata apele. Mai intai se enerva, apoi incepea sa tipe, dupa care devenea isterica, iar in final.....cand isi dadea seama ca i-am demonstrat indubitabil ca minte, apela la violenta, carpindu-mi cate o palma peste fata.

Bineinteles ca oricand din acele 6-7 situatii as fi avut reflexul necesar a ma feri si a riposta, insa....vroiam s-o vad pana unde merge. Eeeee, credeti-ma ca.....nu mai exista nicio limita. Vazand ca "merge" deja se transformase intr-un obicei, asta in conditiile in care eu nici cu un deget n-o atinsesem.

Intr-o seara, dupa ce, pe langa faptul ca ma mintise din nou intr-un mod abject, demonstrandu-i.....a inceput sa ma injure si sa ma jigneasca cum nici prin cap nu va trece (cacat de om, mi-e sila ca mi-ai atins copilul, nenorocit, ordinar, scarba imputita, mizerabil, injuraturi de mama) iar apoi mi-a carpit o palma sau, mai bine spus.....a incercat, asa cum deja se obisnuise.

Eeeee, DIN NEFERICIRE, in acel moment am ales sa ma feresc si....JUR CA, din instinct, pe lovitura ei (cum ar spune un boxer) mi-a scapat si mie mana, ajungand in situatia sa-i dau o PALMUTA. (subliniez, o palmuta)

Partea prosta a fost ca, acea palmuta i-a atins un pic nasul si....instant, sangele a inceput sa-i siroiasca. Stiti ce a facut respectiva domnita??? A pus mana pe telefon si a sunat-o pe sora mea si, daca nu ma inseala memoria, pe Jungle Man, spunandu-le textual:

"Veniti pana la mine sa vedeti in ce hal m-a umplut nemernicul asta de sange".

Bai, fratilor.....ESTE CORECT?

Pai, dupa ce imi carpesti peste ochi in cel putin 6-7 situatii cate o palma iar eu nu ripostez nici macar cu un deget, apoi....nu numai ca te obisnuiesti sa dai in mine doar pentru motivul ca iti demontam civilizat URIASELE MINCIUNI, dar ma mai si injuri de mama sau ma faci albie de porci.

Iar cand, DIN NEFERICIRE, absolut instinctual imi scapa si mie o PALMUTA (repet, absolut instinctual) si, atingandu-ti nasul, incepe sangele sa curga, TE DAI VICTIMA IN FATA CUNOSCUTILOR MEI, spunandu-le sa vina sa te vada in ce hal te-am umplut de sange.

Credeti ca era totul?

Respectiva domnita cand vedea ca ii demontez civilizat si cu argumente irefutabile minciunile uriase, nu ezita pe langa crizele de isterie si jignirile ancestrale SA IA UN CUTIT SI SA MA AMENINTE CA SE OMOARA !!!

Scumpilor, sunt cel mai mare adversar a "obiceiului" ca un barbat sa ridice mana la o femeie. Din punctul meu de vedere, cand un barbat face asa ceva, pur si simplu se descalifica ca om, insa...tot atat de adevarat este ca, NICI PRIN CAP NU VA TRECE DE CEEA CE SUNT IN STARE UNELE FEMEI !!!

Respectiva tipa avea 1,68 cm si 52 kg, iar eu 1,87 si 95 de kg. Oricine ne-ar fi vazut in acea seara si, mai ales pe ea cu bluza plina de sange, ar fi spus ca sunt un nemernic care trebuie impuscat.

REALITATEA ERA CU TOTUL SI CU TOTUL ALTA !!!

Asadar, este destul de dificil sa dai un verdict atunci cand o domnita precum prietena luptatorului de k1 apare in "media" si sustine ca a fost victima violentelor acestuia. Nu avem de unde a cunoste ceea ce s-a intamplat cu adevarat, mai ales ca, dupa cum am inteles, exista si un copil care, din pacate, stiti prea bine ca poate fi folosit ca intrument de santaj si amenintare la adresa "tatalui".

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu