...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 17 februarie 2014

VICTORAS, NU PLATESTI UN "PRET" CAM MARE?

Buna seara, dragii mei!

Ma gandeam azi ca in viata am cunoscut multi oameni care si-ar fi vandut orice, inclusiv sufletul....PENTRU BANI. Cand era vorba despre bani, nu mai aveau credinta, cuvant, mandrie, constiinta, rusine, samd, primordial fiind sa-i obtina si, cu ajutorul lor sa parvina.

Si totusi, n-am cum sa nu-mi pun o intrebare:

Care este "PRETUL MAXIM" pe care un om accepta sa-l achite pentru acesti nenorociti de BANI???

Victor Slav, la el am sa indraznesc a ma referi in acest comentariu.


Vesnicul baiat de la "Vreme", de multe ori imbracat precum un clovn sau, mai rau. Cel despre care, presa, scria de maximum 2-3 ori pe an, asta pana in momentul despartirii de Anda Adam. Apoi, a inceput sa apara zilnic pe prima pagina a ziarelor si sa devina subiectul preferat al emisiunilor tv. Daca ma intrebati pe mine, ca barbat, ce parere am despre Victoras, nu pot sa va spun decat ca, este un barbat frumusel care mai arata si foarte bine. Ce femeie nu si-ar dori o relatie cu el? Si, totusi, Victoras a ajuns de rasul tuturor, aparand glume si bancuri ce-l au ca personaj principal, este luat in bascalie de realizatorii de emisiuni "matinal" atat de la radio cat si de la televiziune, samd.

Sper ca nu mai este un secret pentru nimeni ca Victoras a facut pactul cu "diavolul" in momentul in care a acceptat "scenariul" relatiei cu Bianca. Presa vorbeste de 100.000 euro reprezentand "darul" de la nunta care au ramas la el. Ok, suma este mare insa...ce "pret" trebuie sa plateasca pentru aceasta?

Sa devina "PACALICIUL" ROMANIEI SAU...CEL MAI FRAIER BARBAT INSURAT, asa cum citeam in presa de azi care se intrecea in prezentarea declaratiilor penibilului Adrian Cristea, anume ca, inclusiv dupa nunta, a continuat sa se intalneasca cu Bianca de cel putin 2-3 ori pe saptamana, in apartamentul sau, ferindu-se de paparazzi care, oricum i-au susrprins de infinit mai putine ori impreuna, decat i-a surprins chiar Victoras???

Ok, iti plac banii sau, iti place sa vezi ca din anonimul si nebagatul in seama prezentator "Meteo", ajungi printr-o simpla casatorie sa acaparezi luni de zile la rand prima pagina a ziarelor si sa devii subiectul principal al tuturor emisiunilor de can-can. INSA, FRATE....CU CE "PRET"?

Daca presa are dreptate si, cei 100.000 euro incasati la nunta au ramas la Victoras, pare logic, de ce, in continuare, accepta tot acest circ. Nu vrea sa mai accepte si spune "stop", probabil ca trebuie sa inapoieze banutii.

Poate presa nu are dreptate insa....cum poti sa accepti ca barbat, mai cu seama cand arati precum VICTORAS, sa vina un penibil precum Adrian Cristea si sa rada de tine, declarand presei ca s-a intalnit in apartamentul sau in mod repetat cu sotia ta, inclusiv dupa nunta, ca sa nu mai spun de escapada de la Paris?

Bai, voi credeti a fi posibil asa ceva?

Eu va spun ca nu exista asa ceva. Am senzatia ca totul este un mare "CIRC", avand un "scenariu" pregatit din timp si, cel mai grav, ACCEPTAT DE CATRE VICTORAS. Insa, la naiba, cum sa accepti ca BARBAT sa interpretezi rolul prostului, fie si pentru 100.000 euro de care vorbeste toata presa?

Sincer, ma gandesc, ce "noutati" acceptate de Victoras vor mai aparea? PANA UNDE MAI POT MERGE INVENTIILE? Poate intr-o buna zi, Adrian Cristea o sa apara la televizor (cica si azi a fost la Acces Direct), povestind cum se saruta si mangaia cu Bianca in timp ce Victoras filma cu telefonul mobil.

Sincer, ma gandesc la parintii lui Victoras. Cum se simt cand isi vad fiul jucand rolul prostului in aceasta telenovela de "2 bani" si, cum receptioneaza toate mistourile pe aceasta tema din toata media romaneasca???

Nu sustin ca presa are dreptate cand spune ca cei 100.000 euro au ramas la Victoras, insa....daca este real, chiar in halul acesta sa ajungi a-ti "prostitua" imaginea si, cel mai important, FIINTA, pentru niste nenorociti de bani?

Este jenant, cumplit de jenant.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu