...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 13 februarie 2014

SFATURILE DOAMNEI ANDREEA PAPP.

Buna seara, dragii mei!

Azi, cineva m-a intrebat daca am auzit de Andreea Papp si blogul acesteia, prin intermediul caruia, transmite tot soiul de sfaturi femeilor vis-a-vis de cum trebuie sa seduca un barbat in asa fel incat sa-l pastreze, nu doar pentru o aventura.

Bai, sincer, habar nu aveam cine este distinsa doamna Andreea Papp asa ca, inca o data am apelat la bunavointa domnului Google.



Dupa ce am reusit s-o identific ca figura, am purces cu celeritate la accesarea "scrierilor" sale, ajungand sa citesc un comentariu intitulat "CELE MAI RASPANDITE GRESELI FACUTE IN SEDUCTIE" (bineinteles, referindu-se la femei)

Bai, fratilor, citind, pur si simplu M-AM INGROZIT. Fara doar si poate ca doamna Andreea Papp scrie bine si, mai ales, n-o face in bataie de joc sau cu "economie" de cuvinte, insa.....repet, citind sfaturile pe care le ofera femeilor in relatia cu partea masculina, pur si simplu M-AM INGROZIT.

Inca de la primele randuri citite m-a stapanit in mod evident sentimentul ca distinsa doamna, pur si simplu URASTE BARBATII. In acceptiunea domniei sale, doar barbatul nu suna, minte, se preface, inseala, samd, concluzionand: "Sa-l ia naiba de barbat".

Apoi, isi continua drumul intreband interlocutoarele daca:

- Esti pregatita pentru intalnirea cu el?

- ESTI PREGATITA SA-L SEDUCI SI SA-L INGENUNCHEZI?

Daca esti femeie si nu ai idee cum sa procedezi pentru a-ti atinge "tinta", nu-i nicio problema pentru ca, te invata doamna Andrea Papp.

Dupa ce ai cunoscut un tip (redau din memorie ceea ce am retinut), ulterior, sub nicio forma nu il suni. Daca vezi ca DOBITOCUL (nu-mi apartine epitetul) nu suna, nu trebuie sa-ti faci absolut nicio problema. Treci la urmatorul sau...ca s-o citez aproximativ exact, LASI LOCUL ALTUIA MAI "INZESTRAT".

In caz ca totusi DOBITOCUL suna, sub nicio forma nu trebuie sa te intalnesti in fiecare zi cu el, indiferent cat de mult ti-ar placea tipul. Iar cand totusi o faci, sub nicio forma nu iti petreci mai mult de DOUA ORE in compania sa. Chiar daca-l vezi ca dupa cateva saptamani este frustrat ca petreceti atat de putin timp impreuna, nu-i nimic....pentru ca, sub nicio forma nu trebuie sa cedezi. Trebuie tot timpul sa-i dai de inteles ca esti foarte ocupata si tot ce ii poti acorda din cand in cand, sunt cele 2 ore.

Stati, stati, stati, ca nu este suficient. Chiar daca te vezi rar cu barbatul respectiv si, chiar daca nu-i acorzi decat doua ore, totusi...este neaparat necesar sa mai si contramandezi in ULTIMA CLIPA o intalnire, scuzandu-te ca a intervenit ceva urgent, iar apoi sa-l privesti cum fierbe.

S-a suparat? Nu te mai suna?

Nu este nicio problema. LASI LOCUL URMATORULUI MAI "INZESTRAT". (nu face nicio detaliere a sintagmei) dar...nu uiti sa-i spui DOBITOCULUI ca "banca de rezerva este plina" si nu prea mai ai timp de el.

Apoi, daca totusi mai vrei sa discuti cu el, PESTE VREO DOUA SAPTAMANI il poti intreba daca mai este prin "zona".

Daca totusi nu se supara si accepta periodicitatea cu care va intalniti, durata intalnirii si contramandarile in ultima clipa, nu trebuie sa compensati acest lucru prin discutii la telefon. Nuuuu, nuuuu, nuuuu, sub nicio forma nu trebuie sa-i raspundeti la telefon de cate ori va suna ci....doar o singura data, hai....maxim de doua ori pe zi, scuzandu-va ca nu aveti timp de pierdut la telefon.

Inca un sfat pe care l-am retinut ca fiind FOARTE IMPORTANT:

CHIAR DACA UN BARBAT A INTRAT IN VIATA VOSTRA, NU TREBUIE SA RENUNTATI LA CEILALTI BARBATI CARE VA CURTEAZA !!!

Scumpilor, nu mai continui a expune din "sfaturile" doamnei Andreea Papp pentru ca, PUR SI SIMPLU M-A LUAT AMETEALA SI M-AM INGROZIT !!!

Mai subliniez doar faptul ca, distinsa doamna face precizarea ca, TOATE SFATURILE SUNT VERIFICATE PERSONAL pentru ca, are o relatie stabila de 4,5 ani cu un barbat caruia, chiar si in prezent, nu-i raspunde la telefon de cate ori o suna.

Nu sustin ca ceea ce voi scrie in continuare are valoare de adevar absolut, insa consider ca, daca esti femeie si alegi a asculta "sfaturile" mentionate mai sus, NU FACI ALTCEVA DECAT A-TI BATE JOC DE TINE !!!

Si, nu spun acest lucru pentru ca SUNT BARBAT. Sa fim seriosi, nu are absolut nicio legatura !!!

Ma intreb CE BARBAT poate sa suporte tot acest COMPORTAMENT SADIC SI PLIN DE URA??? (imi permit a-l numi in acest fel, desi este DOAR O PARERE)

Cu umila-mi experienta de viata, va spun ca nu exista decat urmatoarele genuri de barbat care ar suporta asa ceva:

a) un barbat care nu a reusit in viata lui sa atinga mai mult de una sau doua femei si este DISPERAT;

b) un barbat "jucator" care isi fixeaza ca "tinta" s-o seduca pe respectiva domnita iar apoi s-o abandoneze;

c) un barbat caruia chiar ii place sa fie tratat cu dispret si desconsiderat; (nu am cunoscut pana acum)

Numai in aceste cazuri, toate, JENANTE, un barbat ar putea sa suporte acest comportament deviant, plin de ura si sadism.

Nu, nu, nu....nu folosesc cuvinte exagerate insa, din umilu-mi punct de vedere, doamna Andreea Papp are o mare problema personala cu "barbatii" iar cand o vad ca mai vorbeste si de IUBIRE, pur si simplu ma cuprinde ameteala.

Distinsa doamna vede relatia cu un barbat precum o LUPTA PE VIATA SI PE MOARTE pentru...."ingenunchere".

In concluzie, ma intreb cate femei i-au citit si, ulterior, i-au ascultat "sfaturile" ???

Dragele mele cititoare, cat veti trai sa nu procedati asa cum va invata distinsa doamna !!! ESTE DRUMUL SPRE DEZASTRU SI....ATENTIE....DESI NU PARE, DOAR DE VOI VA BATETI JOC !!!

Domna Andreea Papp subliniaza ca are "experienta" datorita unei relatii de 4 ani si jumatate...

Imi vine sa rad: ce inseamna 4 ani si jumatate???

Parca ar spune 30 de ani sau, macar 23 de ani cat are relatia mea.

Sunt trist, pentru ca, citind astfel de "sfaturi" ce isi au izvorul intr-un comportament sadic si plin de ura, realizez, de ce, exista acest RAZBOI IDIOT intre sexe si, ceea ce ar trebui sa insemne o relatie intima (indiferent de statutul ei) s-a transformat intr-o batalie pe viata si pe moarte pentru "INGENUNCHERE".

V-am mai spus eu cum sta treaba cu "BANCA DE REZERVE" care mereu este plina: orice femeie care arata peste medie va fi continuu curtata, insa acest lucru nu insemna decat a te imbata cu apa rece, pentru ca.....99,9999% din cei care asteapta la rand, nu vor decat un singur "lucru".

Iar printr-un astfel de comportament, chiar daca ai sansa sa intalnesti acel barbat care se incadreaza in acel 0,0001%....IN MOD SIGUR IL VEI PIERDE.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

11 comentarii:

  1. Pacat ca tu nu ai reusit sa citesti corect articolul ei.Tu nu ai ajuns la "inima " articolului..

    RăspundețiȘtergere
  2. "inima articolului" :)))))
    Masina de spalat creiere de femei naive!
    Acum serios... cine apeleaza la ea isi merita soarta!
    "Inima articolului" :))))))))))))))
    Fiecare e liber sa se nenoroceasca cum vrea!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle ..Felicitari !! culmea ca nici nu o cunoasteti...aveti o analiza si intuitie " beton armat " , personajele le cunosc de 20 ani..asa a puteti dormi linistit !!! :) :) vb foarte serios. Good luck :)

      Ștergere
  3. Recent am inceput sa ma intalnesc cu o tipa care sunt 90% convins ca a dat de prostia de site www.stilultau.com al Andreei Papp. Aplica ce scrie acolo cu mine. Hai sa va zic la ce concluzii am ajuns: Andreea Papp are grave probleme psihice. O femeie care procedeaza asa nu are cum sa castige. Daca isi subjuga chiar asa barbatul nu e fericita (pe dinauntru) pentru ca stie (considera) ca a agatat "un papagal" pe care toata viata nu il va respecta. Cand v-a incepe o relatie serioasa (casatorie) barbatul isi va da seama ca doamna de langa el "nu e chiar asa ocupata" si poate ceilalti petitori sun niste "looseri" de nu ar sta cu ei nimeni. Ce e trist e ca si el se va autoincadra in acea categorie,... pentru ca si-a dat seama el ca a fost manipulat. Atunci v-a incepe "ura" impotriva femeii iubite....

    RăspundețiȘtergere
  4. A si acum imi dau seama ca nu am zis ce voi face cu femeia respectiva. Mai urmaresc o scurta perioada sa ma asigur daca am sau nu dreptate,... daca vad ca am ii spun clar ca asa ceva nu accept (ea cauta o relatie serioasa eu am 28 ani ea 32) cu mine nu ii vor merge tertipurile (mai ales ca le stiu) si ca o voi lasa frumos cu "banca ei de rezerve" pt. ca intre noi fie vorba si eu am o banca de rezerve,... dar pe care din bun simt (pentru ceea ce credeam ca poate fi o potentiala relatie) le-am lasat deoparte.... Andreea Papp va ajunge la 50 de ani sa se roage de barbati sa o bage in seama. Momentan o ajuta (inca) look-ul, dar asta e trecator. Ce se va face cand armele seductiei fizice nu ii vor mai functiona. Va fi interesant de urmarit in timpl blogul ei. Chiar si Pera Novacovici (prieteni) si alti apropiati au mai contrazis-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate asa este, aveti dreptate, dar si ajuta, eu am fost inselata 4 ani si nu puteam sa pun punct acelei relatii decat dupa ce am citit tot ce publica Andreea, ma ajutat enorm, dupa ce am inteles unele lucruri toxice ale acestei relati doar datorita ei am pus punct. Este adevarat m-am axat doar pe acea relatie. Acum am o alta relatie de 2 ani si sunt foarte fericita, nu pun in practica ceea ce spune Andreea pentru ca acum nu mai este nevoie, dar atunci a fost si eu cred ca ea scrie aceste articole pentru femeile care in unele perioade ale vieti sufera, pt ca eu de cand sunt implinita nu mai citesc articolele cu tema negativa publicate de ea, le citesc pe cele care mi se potrivesc la momentul actual, cariera, personalitate, am avut foarte multe de invatat de la aceasta doamna. Important este sa analizezi lucrurile si sa iei din fiecare lucru citit sau facut ce este mai bun si ce ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  6. Evident "dobitocul" este folosit ironic pt ca asa reactioneaza femeia in general enervandu-se cand un tip nu o suna. Folosind aceste expresii, o femeie cu o oarecare constiinta isi recunoaste reactia imatura atunci cand se enerveaza pe barbat din motive minore, sau care nu o privesc personal. In general Andreea Papp transmite un mesaj femeilor cu probleme emotionale, care nu se iubesc si respecta pe sine, si pt care fericirea este dictata de standarde ridicole ale societatii. Prin a ajuta femeia sa inteleaga ca propria persoana are valoare, ca fericirea nu depinde de un barbat ci fericirea ti-o faci singura, femeia devine mai putin dependenta de barbat, deci mai putin cicalitoare, mai decisa, mai fericita, mai buna.
    Un barbat caruia ii pasa cum se simte femeia de langa el, se simte eliberat de povara unei femei vesnic nemultumite, si ar trebui sa multumeasca oamenilor precum Andreea Papp. Cred ca amenintati se simt cei ce vor o sclava langa ei.
    Daca o femeie interpreteaza gresit mesajul si o ia la extreme, este problema ei si o poti evita... in felul asta invata si ea mai multe despre propria persoana...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, Danuto, tu...chiar esti o femeie desteapta! Sa nu-mi spui ca...arati si bine? Hm....pup

      Ștergere
  7. sigur doamna Adreea papp e singura la parinti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceea ce am citit aici m-a surprins pentru ca nu apartine Andreei Popp. Toate ideile, sfaturile sunt preluate din cartea "Regulile Seductiei" de Ellen Fein Scherrie Schneider, care mi-a fost recomandata la un moment dat de catre un psihoterapeut, ca solutie pentru a avea o relatie de calitate. De fapt, psihoterapeuta respectiva s-a laudat ca, atat ea cat si alte femei pe care le-a indrumat, au ajuns sa se casatoreasca respectand regulile mentionate de tine + multe altele.

    Dupa ce am citit cele 35 de reguli obligatoriu de urmat, o intreb pe terapeuta daca este corect sa procedezi asa si sa afisezi o imagine care nu te reprezinta. Sfatul e sa fac un barbat sa se indragosteasca de mine comportandu-ma ca un robotel, dupa niste reguli? Si atunci unde mai este personalitatea mea? Unde mai este autenticitatea? Normal ca am incetat sa mai merg la acea terapeuta si am fost surpinsa sa regasesc acele reguli promovate de atcineva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Dupa cum ai constatat singura, niciun terapeut nu te poate invata cum sa sadesti, iar, ulterior sa continui zeci de ani a avea grija de o relatie. Am.facut multe prostii in viata, foarte multe, mi-au placut femeile si....m-au placut si ele, insa foarte putine dintre ele (mai cu seama ca erau frumoase si aratau bine) stiau ceea ce inseamna o relatie de lunga durata. Si atunci....normal ca mergeau din esec in esec. Bineinteles, DOAR O PARERE.

      Ștergere