...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 23 februarie 2014

PENTRU A FI CORECT, NU-TI TREBUIE UN MOTIV.

Buna seara dragii mei!

Azi, dupa pranz, am facut un drum pana la Mall Baneasa. Nu aveam o "tinta" clara insa, dintre toate mall-urile din Bucuresti, cel din Baneasa este singurul care imi place. Una peste alta, daca tot am ajuns acolo, mi-am spus ca n-ar fi rau sa intru la magazinul DIESEL ca....cine stie, poate imi mai cumpar niste blugi. Dupa vreo ora, ieseam din magazin cu 2 perechi de blugi si o curea. Aproape niciodata, atunci cand achit cu cardul, nu am obiceiul sa nu ma uit la bonul care mi-l da vanzatorul dupa efectuarea operatiunii insa....azi, nu stiu ce naiba mi-a venit ca, in timp ce ajunsesem in zona de fastfood, mai precis la McDonald's de unde fiul meu vroia sa-i cumpar ceva, am aruncat o privire pe bonul eliberat de magazinul Diesel.

Initial, am crezut ca nu vad bine. Cele doua perechi de blugi si cureaua, costasera 1.642 ron iar casierul imi "trasese" de pe card fabuloasa suma de....16,42 ron. Trebuie sa recunoasteti ca achizitionasem totul la un pret EXCELENT, cam cat o...schaorma. :):):)

Mi-am dat seama de greseala facuta de casier si, implicit, de faptul ca, daca nu m-as intoarce, cel putin o luna de zile AR MUNCI PE GRATIS, asa ca m-am intors la magazinul Diesel unde, dupa aproximativ 10 minute in care a fost anulata operatiunea de 16,42 ron, a fost incasata suma corecta de 1.642 ron. Casierul era un pusti care nu cred sa fi avut mai mult de 20 de ani iar cand si-a dat seama ce prostioara facuse, s-a inrosit la fata ca racul si abia daca mai putea sa vorbeasca.

Bineinteles ca ABSOLUT NICIODATA n-as accepta sa beneficiez de o "greseala" facuta de un tert, indiferent de situatie si, nu o data mi s-au intamplat in viata astfel de situatii. De fiecare data, daca am vazut pe loc am spus, iar daca am vazut mai tarziu, m-am intors si am rezolvat problema.

Intotdeauna este bine sa procedam asa. Oricui i se poate intampla si, nu este deloc placut sa fi pagubit. Imi aduc aminte de o faza in care, fiind la magazinul Noriel din Auchan Titan, dupa ce am platit niste jucarii ale fiului meu, mi-am uitat portofelul la casierie. Nu aveam multi bani in el, doar vreo....5.000 ron. Am observat ca nu mai am portofelul deja cand ajunsesem in parcare la masina si, cand m-am intors la magazin, baiatul care era la casierie, cum m-a vazut, mi l-a si inapoiat, spunandu-mi ca iesise dupa mine disperat insa nu ma mai prinsese.

PENTRU A FI CORECT SI CINSTIT, NU-TI TREBUIE UN MOTIV, AR TREBUI SA FIE NATURAL, INSA....CATI REUSESC A FI?

In alta ordine de idei, azi, dupa ce am terminat cu magazinul Diesel, am intrat un pic in magazinul Mango. Eeeee, pe cine credeti ca am vazut? Bai, nici daca va pic cu ceara nu o sa ghiciti. :):):)

Aproape ca era sa dau cap in cap cu......BIANCA DRAGUSANU. :):):)

N-o vazusem niciodata "live". Bai, fratilor....cu toata responsabilitatea nobilei varste de aproape 41 de anisori va spun ca, nu stiu de ce este considerata aceasta Bianca Dragusanu femeia fatala a Romaniei. Cum nu fac aproape niciodata, azi....cand am vazut-o, m-am "benoclat" la ea foarte bine si pot sa va spun ca este o femeie MAI MULT DECAT BANALA. Era imbracata sport, cu o sapca trasa pe ochi, este foarte inalta....pe tocuri (avea niste incaltari inalte de la Adidas, daca am vazut bine) cred ca ma depaseste in inaltime si, totusi....am 1,87 cm, nu-mi pare absolut deloc senzuala, samd. Asadar, nu stiu de ce naiba este considerata o asa mare diva.

Jur ca nu sunt rau si, nici comportamentul vulpei care nu ajunge la struguri nu-l am. In acest context, va pot spune ca, tot azi, am remarcat in Mall-ul Baneasa vreo 3-4 femei care, chiar daca aveau fizionomia "fomistelor" si cutreierau magazinele la bratul unor cetateni straini pe care ii "imbarligasera" cu succes, bai frate....macar aratau foarte bine din punct de vedere fizic. 

Bianca Dragusanu, cel putin din umilu-mi punct de vedere, atat cat ma pricep la femei, nu arata bine nici macar din punct de vedere fizic. In fine, pana la urma aceste aspecte tin de gusturile fiecaruia.

Bineinteles, DOAR O PARERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu