...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 18 februarie 2014

NICIUN "FOST" NU INSISTA DACA SIMTE CA ARE "USA" INCHISA.

Buna seara, dragii mei!

Subiectele pe care le aleg a fi disecate in cadrul unui comentariu pe blog, nu pot avea decat doua surse de inspiratie:

a) sugestia vreunui cititor al blogului care, prin intermediul unui mail sau sms, ma roaga sa abordez o anume tema;

b) ceva ce mi-a atras atentia in viata de zi cu zi si, abordand subiectul, consider ca se pot trage anumite invataturi;

Cu exceptia celor doua surse prezentate mai sus, nu are cum sa existe un subiect pe care sa-l abordez pe blog. Niciodata nu am scris "comercial", nu am urmarit sa fac reclama vreunui produs si, cel mai important, NU INVENTEZ NIMIC DIN CEEA CE SCRIU.

In aceasta seara, sursa de inspiratie a subiectului pe care il voi aborda in continuare, corespunde celor mentionate la litera "b". In plus, mai fac precizarea ca, aproape tot ceea ce voi scrie, apreciez ca are o importanta majora pentru BARBATI si mai putin pentru femei. (veti intelege de ce)

Personal, pe Bianca Dragusanu pur si simplu o detest cu toata fiinta mea. Poate este doar o chestiune de gust. Nu-mi place absolut nimic la ea. As putea sa enumar foarte multe insa, sa zicem ca, niciodata, nu mi-au placut femeile care poarta la pantof marimea "41". (am incercat sa fiu cat mai fin)

Desi simt o repulsie absolut organica pentru aceasta femeie, totusi...de foarte multa vreme ii studiez declaratiile si comportamentul cu extrem de multa atentie, considerand ca, daca inveti a "citi" o femeie precum Bianca Dragusanu, apoi...riscul de a fi pacalit candva de o femeie, este aproape ZERO.

Din umilu-mi punct de vedere, Bianca este intruchiparea a tot ceea ce poate fi mai rau intr-o femeie. Periculozitatea persoanei in cauza, creste in special datorita faptului ca, spre deosebire de multe alte "doamne" de pe acelasi palier puternic mediatizat, aceasta este foarte inteligenta si, cel mai important "are vorbele la ea".

Am privit-o cum vorbeste, de zeci de ori, cu maxima atentie. I-am urmarit mimica, gestica, inflexiunile vocii si, nu in ultimul rand....privirea. Din tot ceea ce a sustinut de-a lungul timpului, ABSOLUT NIMIC NU ESTE ADEVARAT. Nu exista nici macar un lucru rostit de distinsa domnita care sa nu reprezinte un jalnic sofism sau o minciuna.

In acest context, azi, am mai auzit o declaratie a impricinatei prin care sustinea ca, esecul casniciei cu Victor s-a datorat exclusiv fotbalistului Adrian Cristea care, si-a facut un scop in viata in a-i distruge relatia. Tocmai din acest motiv a fost extrem de insistent, bombardand-o cu sms-uri, telefoane, invitatii si propuneri, ignorand total faptul ca are o noua relatie iar ulterior, o casnicie.

NOTA: Bineinteles ca tot acest "triunghi" (Victor- Bianca-Adrian) este absolut inventat si, totul se desfasoara dupa un scenariu pus la punct pana in cele mai mici detalii, insa...sa nu uita ca, acest caz se regaseste si in realitate.

Asadar, sper sa nu mai existe vreun barbat care sa creada vreodata o asemenea gogomanie, anume ca....actuala prietena sau sotie nu poate scapa de un "fost" care o tot bombardeaza cu telefoane, sms-uri, invitatii si propuneri, pentru ca este obsedat sa-i distruga noua relatia.

SCUMPII MEI BARBATI, CAND AUZITI O ASTFEL DE DECLARATIE, SA AVETI CONVINGEREA FERMA CA IN 99% DIN CAZURI (bunul simt ma face sa acord si exceptiei 1%) AVETI IN FATA O MARE....STITI VOI CE.

Asa ceva nu exista !!! Indiferent cat de insistent si obsedat poate fi un barbat, DACA FEMEIA NU-I LASA O "PORTITA" DESCHISA SI NU DA SEMNE CA ACCEPTA ACEL "BOMBARDAMENT", in foarte scurta vreme se va lasa pagubas.

Cu foarte mici exceptii (cazurile medicale), nu exista barbati OBSEDATI SI INSITENTI ci.....doar femei care isi bat joc cu buna stiinta de relatiile "actuale" pe care le au, lasand mereu o mica "portita" deschisa fostului partener.

Poate o sa va intrebati, de unde naiba sunt atat de sigur?

Nu cred ca va surprind daca va pun ca, din pacate, am avut si aceasta onoare, anume sa traiesc pe pielea mea o astfel de magarie. Bineinteles ca, la inceput, am crezut ca respectivul "fost" era un dement obsedat. Ulterior, mi-am dat seama ca, NEMERNICA, ii lasa mereu cate o "portita" prin care il invita sa nu renunte la acel "bombardament".

Exemplu: Intr-o seara, NEMERNICA imi spune ca i-a trimis "obsedatului" un mesaj pe messenger prin care i-a cerut imperativ sa n-o mai caute niciodata si sa n-o mai deranjeze sub nicio forma pentru ca a cunoscut pe altcineva. (alt bou, adica subsemnatul) Peste putina vreme, Dumnezeu, a facut in asa fel incat, din intamplare, sa dau peste conversatia cu pricina (avea mess-ul deschis si uitase ca in arhiva ramasesera conversatiile). Intr-adevar, tipa ii spusese sa n-o mai caute niciodata iar "obsedatul" ii promisese ca nu o s-o mai deranjeze. Si....n-a mai deranjat-o.

ATENTIE MARE LA CE VA SPUN ACUM !!!

Exact peste 2 zile de la acea discutie pe mess, NEMERNICA (speriata ca poate chiar la pus pe fuga pe "obsedat") il apelase chiar ea, tot pe mess, sub pretextul ca "obsedatul" are inca la ea o geaca si, sa vada cum fac ca sa i-o inapoieze.

Sunteti mult prea inteligenti incat, consider ca, nu mai este necesar a mai adauga si alte detalii. Este evident faptul ca, NEMERNICA, dupa ce i-a cerut imperios "obsedatului" sa n-o mai caute, speriata ca....poate, respectivul chiar a luat in serios avertismentul, a gasit un motiv de tot cacatul ca sa-l abordeze chiar ea pe mess si, sub pretextul faptului ca trebuie sa-i inapoieze geaca, i-a dat de inteles ca "bombardamentul" de sms-uri si telefoane poate continua, ceea ce s-a si intamplat.

ASTFEL DE JALNICE FEMEI, DACA NU ESTI UN BARBAT TRECUT PRIN VIATA, TE ADUC PUR SI SIMPLU IN PRAGUL NEBUNIEI !!!

Si, ironia faptului este ca TU, il injuri pe "fostul" de mama focului, considerand-o pe NEMERNICA o "victima", iar in realitate.....exact "victima" face tot ce-i sta in putinta ca "bombardamentul" sa continue.

Concluzie:

NU EXISTA "FOSTI" INSISTENTI SI OBSEDATI !!! (cu exceptia cazurilor medicale)

Exista insa, MULTE NEMERNICE CARE LASA MEREU O "PORTITA" DESCHISA "FOSTULUI". De ce o fac? Pentru ca nu au pic de respect fata de "actualul" si, chiar se "hranesc" cu nervii pe care ii produc partenerului.

NICIUN BARBAT NU INSISTA LA INFINIT DACA SIMTE CA ARE "USA" INCHISA !!!

Bineinteles, DOAR O PARERE.

10 comentarii:

  1. Mirciulica, esti mai prost decat prevede legea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezolvarea este simpla dragule anonim: NU MAI INTRA PE ACEST BLOG CA SA-MI CITESTI PROSTIILE. Sau....deschide tu un blog unde sa arati tuturor cum arata SCRIERILE UNUI OM INTELIGENT, renuntand bineinteles la jalnicul anonimat. Ce curajosi suntem cand scriem sub pseudonimul de "anonim".

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa ies din anonimat, spune tu primul:Cum te cheama si unde lucrezi?Mai bine zis la ce institutie publica freci menta?Ca la cat te duce capul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o data !!! Daca eu sunt mai prost decat prevede legea si...axiomatic, nici capul nu ma duce, de ce iti mai torturezi inteligenta sclipitoare citind acest blog? :):) Google este plin de alte sute de bloguri, asa ca...gaseste-ti unul care sa te multumeasca. Acum, te las pentru ca...tocmai imi cumpar niste haine si...am terminat tigarea. :):)

      Ștergere
  4. Tigara e corect.Frunzaresc blogul ca sa ma distrez.Unii chiar gandesc cu ''muschii''.Aia fesieri.Ti-ai luat si toanta la cumparaturi?Vezi ca nu se poarta sosete albe la slapi.Dar tu nu ai de unde sti.Ca esti un cocalar.De Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai, stai, stai :) Tu...esti? Vezi, daca la primul mesaj ai scris doar ca sunt mai prost decat prevede legea, nu mi-am dat seama. Gata, acum m-am lamurit....ce mai faci? Chiar sunt suparat pe tine, unde naiba ai fost ca...este mai mult de o luna de cand, n-ai mai dejectat nimic pe blog. Bine ca ai revenit ! Improscare placuta. P.S. Uitasem...vezi ca nu se spune nici "tigare" si nici "tigara", forma corecta fiind TIGARETA. :):)

      Ștergere
  5. Mda, io-s. Si-s foarte bine, mersi de intrebare.Da' tu tot nu ti-ai revenit.Ai terminat de cumparat haine la kil?Un' sa fiu?!Aici pe blogul tau sa vad ce ti se mai screme neuronu'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, am terminat. Acum beau o bere intr-un bar in cartier unde merg aproape zilnic (bineinteles, nu din acela pe gustul tau) :):) P.S. Stiu, stiu, stiu...insa, berea este fara alcool pt ca sunt cu masina. :):)

      Ștergere
  6. Normal ca nu-i pe gustul meu, ca io numai in Bamboo imi fac veacu'...Poate am noroc si-n seara asta sa gasesc vreun fraier sa-mi ia si mie un cico macar.Ca ma plictisesc pe blogul tau.Wish me luck!Seara linistita, Mirciulica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :):):)....seara frumoasa si tie. P.S. Scrii prea bine si corect pentru cineva care isi face veacu' in Bamboo. :)

      Ștergere