...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 19 februarie 2014

MIHAI TRAISTARIU, TE VOI DEZAMAGI.

Buna seara, dragii mei!

Cu permisiunea voastra, in aceasta seara, ma voi adresa simpaticului cantaret Mihai Traistariu. (veti intelege imediat)

Domnule Mihai Traistariu, am vazut ca pe pagina ta de Facebook, ai "distribuit" (scuza-ma daca am gresit termenul insa, nu am cont pe FB si, nu prea stiu cum sta treaba) un comentariu scris de mine pe acest blog ("ELE SUNT MARILE VEDETE ALE MUZICII ROMANESTI?"), afisandu-ti nedisimulat bucuria ca: ROMANII AU INCEPUT SA...GANDEASCA.


Firesc ca sunt roman si chiar....get beget. In plus, te asigur ca, de foarte multa vreme GANDESC, zi de zi, fara incetare. Indiferent de avalansa furibunda a MEDIOCRITATII promovata intens de catre media romaneasca, nu am incetat nicio clipa in a-mi supune cel mai important "muschi" la exercitiul GANDIRII.

Desi stiu ca te voi dezamagi, trebuie sa-ti marturisesc ca, DIN PACATE, entuziasmul tau, legitim si salutar, dealtfel....NU ARE ACOPERIRE IN REALITATE pentru ca, din nefericire, cel putin din umilu-mi punct de vedere, ROMANII SUNT TENTATI DIN CE IN CE MAI PUTIN SA GANDEASCA SI SA AIBA CURIOZITATEA DE A DESCOPERI CEEA CE SE AFLA IN SPATELE "FUMIGENELOR".

Cui apartine vina?

Axiomatic, patronilor de televiziuni, radiouri, reviste si ziare care, au descoperit acum cativa ani ca "RETETA OTV-ista" desi...jenanta si scabroasa, PRINDE AL NAIBI DE BINE LA PUBLICUL ROMANESC. (chiar daca nu generalizez) Asa ca, au renuntat la mediatizarea actelor artistice de calitate, in favoarea "surogatelor" extrem de bine cosmetizate.

In plus, nu trebuie sa pierdem din vedere nici restul emisiunilor comerciale decente care usor, usor, au fost eliminate din grila televiziunilor in favoarea EMISIUNILOR DE CAN-CAN ce promoveaza de foarte multe ori indivizi pe care nu-i califica absolut nimic pentru a aparea pe micul ecran. (incerc sa ma exprim cat mai decent)

Spre exemplu, TU....ai o voce absolut senzationala. Desi total afon, iar in plus....profan in ceea ce priveste lumea muzicii romanesti, mi-a fost imposibil sa nu remarc ceea ce poti sa "faci" cu vocea, ramanandu-mi intiparit in minte, prestatia senzationala pe care ai avut-o acum cativa ani la EUROVISION, pe care, din punctul meu de vedere, trebuia sa-l castigi.

Nu, nu, nu, jur ca nu te complimentez ci doar, observ o realitate. (dealtfel, foarte rar complimentez pe cineva pe acest blog) De ce, totusi, nu esti promovat prea des de media romaneasca?

Cred ca raspunsul il cunosti prea bine. Din pacate, nu te potrivesti deloc "tiparului" de cantaret cerut azi de public. Nu ti-ai facut tatuaje sau, daca ti-ai facut, nu sunt vizibile, nu te-ai dus sa tragi de "fiare" sau, daca ai facut-o, ai uitat sa "apelezi" la niste "intaritoare" (bineinteles, ilegale), nu ai avut curajul sa interpretezi melodii ale caror versuri, pe vremuri, ar fi facut sa roseasca de rusine si un individ crescut si trait in Ferentari, samd.

Exact acelasi lucru s-a intamplat si cu MADALINA MANOLE, o voce absolut senzationala. Ce sa-i faci, azi, mai mult decat oricand, VALOAREA SI TALENTUL NU MAI CONTEAZA !!!

Tot ceea ce conteaza este daca, te pliezi sau nu ca "imagine" pe ceea ce este cerut de public.

Parasind palierul muzical si, referindu-ma la emisiunile comerciale, jalea este si mai mare. Chiar aseara, dupa multa vreme, mi-am facut curajul de a mai viziona emisiunea lui Dan Capatos. Renuntasem de multi ani pentru ca, pur si simplu, mi se intorcea stomacul pe dos cand vedeam ce invitati poate sa aiba in platou si, CEL MAI IMPORTANT, nivelul la care se purtau dialogurile.

Invitatii in emisiunea de aseara au fost Mara Banica, Luis Lazarus, un avocat pe care l-am mai vazut pe la niste emisiuni, o ziarista si o psiholoaga. Subiectul emisiunii nu putea fi altul decat BIANCA DRAGUSANU, dar acest lucru are mai putina importanta. Ceea ce as dori sa semnalez, este prestatia "triunghiului" CAPATOS-MARA-LAZARUS care....trebuie sa recunosc ca mi-a placut.

Imediat vei intelege ceea ce vreau sa spun. Asadar, aseara, calitatea discursului si al dialogului promovat de "TRIUNGHIUL" mentionat mai sus, a fost absolut remarcabil, chiar daca discutau despre "nimic", pentru ca, BIANCA DRAGUSEANU reprezinta un mare "zero". Insa, din pacate (!!!), in alte dati, i-am vazut pe aceiasi CAPATOS-MARA-LAZARUS dialogand si uzitand un limbaj cu mult sub nivelul inteligentei remarcabile cu care au fost inzestrati de catre Dumnezeu.

MARA BANICA?

Au fost momente in care am vazut-o cum se injura in "platou" ca la usa cortului cu toti imebecilii (neica nimeni invitati de catre Capatos) dar....ATENTIE....si momente in care, calitatea discursului si cursivitata exprimarii erau ireprosabile. (tot la emisiunea lui Capatos sau la alte emisiuni) Din punctul meu de vedere, Mara Banica este una dintre cele mai inteligente femei ziariste pe care le-am vazut pe micul ecran, insa.....din nefericire, de multe ori accepta sa intre in "jocul" subiectelor absolut suburbane care....ADUC RATING.

LUIS LAZARUS?

In mod clar are multe defecte (ca orice om, dealtfel), insa un lucru imi pare irefutabil: EXPLODEAZA DE INTELIGENTA. In plus, la fel ca si Mara, atunci cand vrea sau, cand participa la emisiuni serioase, detine o calitate a discursului si o cursivitate a exprimarii ireprosabila. Insa, de cate ori nu l-am putut urmari pe Lazarus in dialoguri suburbane cu toti "distrusii" pe la diverse emisiuni?

DAN CAPATOS?

Identic cu...Luis Lazarus. Detine o inteligenta cu mult peste medie si, atunci cand vrea (spre exemplu, aseara) stie sa modereze un dialog de calitate. In cazul sau, trebuie totusi sa fac precizarea ca, nu inteleg de ce se mira ca BIANCA A DEVENIT UN MONSTRU??? Oare, cine a creat-o? Botezatu in mod clar insa....fara Capatos, niciodata n-ar fi ajuns sa ne "ingretoseze" privirea zi de zi in media romaneasca.

Mai mult, chiar acum, langa el, pe unul dintre cele doua scaune de "asistenta", exista o domnisoara care, daca va fi "ajutata", se va transforma intr-un monstru mult mai mare decat Bianca.

Asadar, se pune o intrebare:

AR EXISTA ACEASTA "MEDIOCRITATE" PROMOVATA IN MEDIA ROMANEASCA, CULMEA, DE CATRE OAMENI MAI MULT DECAT INTELIGENTI, DACA....ROMANII, AR FI INCEPUT SA GANDEASCA???

Eu spun ca nu. Romanii nici pe departe nu incep sa gandeasca. Iar mai tragic imi pare a fi ca, inclusiv cei care pana mai "ieri" le placea sa gandeasca, sunt din ce in ce mai tentati sa n-o mai faca si sa se alinieze "curentului".

NOTA: Bineinteles ca sunt si destui romani care GANDESC insa, sunt din ce in ce mai sufocati de acest val urias de MINTI AMORFE care, din pacate, dicteaza genul "muzicii" pe care se "danseaza".

P.S. Sincer, nu o data m-am gandit la Capatos si la Simona Gherghe, cum naiba pot sa petreaca in fiecare zi cateva ore in compania unor invitati a caror caracterizare psihologica nici coala de hartie n-ar suporta-o. (chiar daca nu generalizez pentru ca, in mod clar, au mai fost si exceptii)

Bineinteles, DOAR O PARERE.

3 comentarii:

  1. :)
    ... sunt abonat la google alert si ... primesc in secunda doi ... tot ce apare pe net cu ... numele meu ... :)
    ... felicitari pentru blog si ideile lui ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent articol. Te citesc de putina vreme si sunt impresionata. Mult succes in continuare. Sunt cu ochii pe tine :)

    RăspundețiȘtergere