...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 24 februarie 2014

MEGA IMAGE SAU....KAUFLAND?

Buna seara, dragii mei!

Niciodata nu mi-au placut supermarketurile. Pana acum vreo 2 ani faceam cumparaturile la Auchan Titan. In ultimii doi ani am facut cumparaturile numai la Mega Image. Am un obicei foarte prost, anume ca, trec cu caruciorul printre rafturi, punand in el toate alimentele pe care doresc a le cumpara FARA A MA UITA LA PRETURI. (veti intelege imediat de ce am facut aceasta precizare)

O cunostinta m-a tot batut la cap in ultima vreme sa renunt a mai face cumparaturile la Mega Image, sugerandu-mi sa aleg Supermarketul Kaufland care s-a deschis de putina vreme in Pantelimon. (langa fosta Electroaparataj, daca nu ma insel) Din spusele respectivei persoane cica...diferentele de pret sunt absolut semnificative iar marfurile sunt mult mai variate. Asa ca, azi, avand in vedere ca frigiderul se golise, cand m-am intors de la serviciu, am mers la supermarketul indicat de acea cunostinta.

Bai fratilor, desi imi este destul de dificil a face o comparatie intre cele doua branduri datorita faptului ca sunt un dobitoc care pun in carucior fara sa ma uit la preturi (foarte putine le-am retinut in mod absolut accidental) totusi...voi incerca sa scriu cate ceva vis-a-vis de "plusuri si minusuri".

LOCUL DE PARCARE

Pentru toti soferii, atunci cand mergem la cumparaturi, este foarte important locul de parcare. In aceasta privinta, fara doar si poate, Supermarketul Kaufland este castigator pentru ca, spre deosebire de Mega Image, ofera o parcare mult mai spatioasa (2 ore gratuit).

AMBIENTUL SI CONFORTUL

Daca in magazinele Mega Image confortul la cumparaturi imi pare absolut ok, nu acelasi lucru pot spune despre Supermarketul Kaufland unde, in zona frigiderelor (si...nu este deloc mica) ESTE UN FRIG DE ITI INGHEATA CHILOTII PE TINE. (nu exagerez absolut deloc)

PRODUSELE

Aici, sunt mai multe aspecte de discutat. In general, primul lucru de care un cumparator este interesat, ESTE PRETUL. Bai, sincer, ca doar nu am vreun interes sa mint, din ceea ce am vazut, nu mi-a parut aproape cu nimic mai ieftin Supermerketul Kaufland decat Magazinele Mega Image. Desi, cum am precizat mai sus, spre rusinea mea, nu prea cunosc preturile totusi....am reusit sa fac anumite comparatii:

- portocalele: la Mega Image, chiar saptamana trecuta am cumparat cu 2,79 ron/kg (am retinut pt ca mi s-au parut extrem de ieftine) iar azi, am cumparat de la Kaufland cu 3,49 ron/kg.

- ulei: de obicei cumparam de la Mega Image "Raza Soarelui" (nu stiu pretul) insa, la Kaufland nu aveau decat "Surasul Soarelui" la un pret de 4,59 ron/kg. Pentru ca am dorit sa fac o comparatie, mi-am descarcat aplcatia "Mega Image" si, am vazut ca acelasi ulei costa 4,19 ron/kg.

- ciocolata milka cu lapte: la Kaufland costa 3,29 iar la Mega Image din ce imi aduc foarte vag aminte pentru ca m-am uitat o data la pret, sigur este cu ceva mai scumpa (undeva pe la 5 lei)

- ciocolata cu rom: pentru ca atat mie cat si fiului meu ne place foarte mult si cumparam mereu, am retinut ca este 1,2 ron la Mega Image, iar la Kaufland am vazut ca este 0,85 ron.

- detergentul Persil: la Kaufland este 21 de ron, in timp ce, cu ajutorul aplicatiei am vazut ca la Mega Image este 23 ron (aceeasi cantitate) cu precizarea ca, daca cumperi 2 pungi iti dau una gratuit.

- pasta de dinti Colgate Total: la Kaufland costa 8,99 ron iar la Mega Image costa 9,09 ron.

Prea multe exemple nu pot sa dau pentru ca, din pacate, nu prea stiu preturile de la Mega Image. Dar, cu maxima responsabilitate vreau sa va spun ca, poate CEL MAI SUPARATOR LUCRU mi-a parut faptul ca, la Kaufland, pur si simplu n-am gasit anumite produse. Cateva exemple:

- coniacul Metaxa

- salamul de Sibiu exista doar in forma feliata, asa ca daca vrei sa cumperi un "baton", nu ai cum.

- croissantele Seven Day

- berea Heineken

In fine, una peste alta, atat cat ma pricep la cumparaturi (numai eu le fac de multi ani de zile) nu mi-a parut absolut deloc ca Supermarketul Kaufland ar fi cu ceva mai avantajos decat Magazinele Mega Image. Dupa cum ati vazut, diferentele de preturi variaza in avantaj in mod alternativ, fapt ce nu poate decide un INVINGATOR ABSOLUT.

In plus, daca ma intrebati pe mine, m-am simtit infinit mai confortabil in Magazinele Mega Image decat in Kaufland unde, dupa cum v-am spus, mai ales in zona frigiderelor (deloc mica) este un frig incredibil. Ma gandesc cum o fi la vara cand, de la 35-40 grade intri direct in...congelator.

In fine, chiar daca as admite faptul ca Supermarketul Kaufland ar iesi CASTIGATOR IN COMPETITIA PRETURILOR (dar nu am dovezi palpabile) totusi, DIFERENTA DE PRET ECONOMISITA la niste cumparaturi de....spre exemplu, 500 ron, nu cred ca este mai mare de 20 ron. (repet, nici nu stiu daca exista aceasta diferenta)

NOTA: Cand m-am referit la Supermarketul Kauflan, am facut-o strict vis-a-vis de cel din Pantelimon. (langa fosta Electroaparataj) Iar cand m-am referit la Magazinele Mega Image, am facut-o strict vis-a-vis de acele MAGAZINE MARI, nu pichinetele mai nou deschise printre blocuri.

Personal, voi ramane in continuare fidel cumparaturilor de la Magazinele Mega Image.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu