...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 21 februarie 2014

ETERNA INTREBARE: SA MA IMPAC SAU NU?

Buna seara, dragii mei!

Precum in multe alte randuri, am promis ca imi voi spune parerea despre o situatie pe care un domn, Marius, mi-a descris-o detaliat pe mail. Subiectul???

SA MA IMPAC SAU NU CU FOSTA IUBITA?

Distinsul domn mi-a scris un "pomelnic" pe mail, descriindu-mi in cele mai mici detalii relatia pe care a avut-o cu fosta iubita care....ATENTIE....acum 1 an l-a parasit si, cel mai grav, imediat a inceput o relatie cu un alt barbat. Banuiala lui Marius este ca, fosta lui iubita incepuse relatia cu acel barbat inca de pe vremea cand inca formau un cuplu. In prezent, de vreo saptamana, fosta iubita a inceput sa-l abordeze pe WhatsApp si, in final, sa-i ceara o INTALNIRE (pe care cica o merita pentru trecutul lor impreuna) pentru a incerca SA-SI MAI DEA O SANSA.

Acesta este rezumatul pe scurt, detaliile...desi multe, fiind prea putin importante pentru voi. Practic, este "SCHEMA" CLASICA de desfasurare a unei astfel de situatii ce reclama la final, intrebarea:

SA MA IMPAC SAU NU???

Exact aceasta intrebare il framanta si pe amicul nostru Marius care, de cateva nopti nu mai poate dormi, incercand sa ia decizia cea mai buna. Multi ar spune ca este foarte greu de luat o decizie intr-o astfel de situatie, mai cu seama daca, inca iti mai iubesti fostul partener/a (este si cazul sau) insa, eu spun raspicat ca, decizia nu poate fi decat una singura:

MARIUS, NU TE IMPACA CU FOSTA IUBITA !!!

Stiu, stiu, stiu, din nou imi arat cinismul si sarcasmul, rautatea si frustrarea sau, inca alte 100 de sentimente deloc magulitoare insa....ATENTIE....am argumente cel putin sustenabile atunci cand dau un astfel de sfat.

1.) DE CE TE IMPACI CU EA?

Pentru tine, Marius, lucrurile sunt onorante. Ai suferit dupa ea, inca o iubesti, inca simti nevoia ca de aer s-o mai imbratisezi, sa faci dragoste cu ea, samd. Intrebarea este simpla: CREZI CA FOSTA TA IUBITA A SUFERIT DUPA TINE IN TOT ACEST AN DE CAND A RUPT RELATIA???

Axiomatic....NU. Bineinteles, cunosc sintagma "De unde stii tu ce a simtit respectiva in acest an?" insa....sa fim seriosi. Nu uita ca, singur spui ca ai banuiala ca inca din timpul relatiei cu tine, fosta iubita incepuse o relatie cu barbatul cu care s-a si cuplat "oficial" dupa ce ti-a dat "papucii".

2. CE ASTEPTARI AI DACA TE IMPACI CU EA?

Pe ale tale le stiu si, din nou, sunt onorante, insa....nu ma refer la cele venite dinspre tine. Crezi ca fosta ta iubita s-a schimbat si a realizat ca atunci cand te-a parasit a facut o mare greseala care ti-a distrus sufletul? Scumpule, eu spun ca NU....insa, tu poti sa crezi ce vrei. Dealtfel, realitatea este infinit mai dura decat o descriu eu si, crede-ma ca, in timp ce tu ai suferit in tot acest an de cand v-ati despartit, pe fosta ta iubita NICI IN "COT" NU A DURUT-O. (deh, de ceva vreme am luat decizia sa nu mai folosesc nici macar franturi din ceea ce inseamna un limbaj licentios, asa ca, nu-ti pot spune ce a facut fosta ta iubita cu acel barbat de cand v-ati despartit)

3. DE CE VREA SA SE IMPACE CU TINE?

Pentru ca, cel mai probabil, acel barbat cu care s-a cuplat dupa ce te-a parasit pe tine, SI-A DAT "ARAMA" PE FATA SAU, CINE STIE, O FI INSELAT-O CU ALTA. Oricum, pe tine nu te intereseaza sau, nu ar trebui sa te intereseze aceste aspecte. Singurul lucru pe care trebuie sa-l reti este ca, in niciun caz, fosta ta iubita nu vrea sa va impacati pentru ca si-a dat seama ca te iubeste. (aceasta este cea mai mare imbecilitate pe care o aud in astfel de cazuri)

4. FIRESC, TE INTREBI DACA, IN CAZ CA VA VETI IMPACA, IUBITA TA O SA TE MAI PARASEASCA VREODATA, NU-I ASA?

Raspunsul este unic: O S-O MAI FACA CU SIGURANTA!!! Stii de ce? Daca a facut-o prima data cand, inca nu stia cum vei reactiona dupa o vreme in caz ca o sa doreasca sa se impace cu tine, acum....dupa ce vede ca v-ati impacat, data viitoare o s-o faca cu mai mare usurinta. Omule, retine un lucru: oamenii nu se schimba, iar daca le dai ocazia, te vor lovi si a doua oara cu si mai mare putere!

5. CE TE ASTEPTI SA RECUNOASCA?

Cunosc sentimentul, este valabil in cazul tuturor "parasitilor". Crezi ca daca...acum, dupa 1 an de cand a distrus relatia cu tine, vrea sa se impace, aceasta reprezinta DOVADA CLARA a faptului ca a realizat ca tot tu esti cel mai bun barbat pentru ea si, practic, ai castigat batalia cu acel barbat pentru care te-a parasit.

Scumpule, TU POTI CREDE CE VREI, dar eu am sa-ti spun ca iti faci iluzii desarte. Nici pomeneala de asa ceva. Esti doar "MANTIA DE VREME REA" (prostul care o iubeste si care, acum, cand cel mai probabil acel barbat s-a purtat urat cu ea sau, cine stie, a inselat-o, o poate imbratisa si-i poate oferi dragoste)

Am incercat pe cat posibil sa sintetizez argumentatia insa, daca chiar vrei raspunsul cel mai sincer din partea mea (asa cum m-ai rugat in finalul mail-ului) da-mi voie sa subliniez ceva:

FOSTA TA IUBITA ESTE O "ZDREANTA" DE OM, UN CARACTER ABSOLUT INFECT SI, DACA TE VEI IMPACA CU EA, NU VEI FACE ALTCEVA DECAT A-I MAI DA INCA O SANSA SA-TI DISTRUGA SUFLETUL SI INIMA !!!

In final, pentru toti cititorii acestui blog, am sa spun si situatia in care, NEGRESIT, chiar este indicat sa va impacati cu "fostul" sau "fosta".

Nu conteaza cat timp ati fost despartiti (1 luna, 1 an, samd) ci....conteaza ceea ce stiti ca a facut "fostul/fosta" in toata aceasta perioada. Daca, spre exemplu, datorita unei obturari a comunicarii, unor certuri stupide, orgolii, samd, ati ajuns la o despartire insa...."dupa", asa cum ati suferit voi, stiti ca a suferit si "fostul/fosta", fara salturi in alte "paturi" ca sa nu mai spun de intrarea in alte relatii, ATUNCI CHIAR ESTE INDICAT SA VA IMPACATI.

M-as impaca oricand cu o femeie care, chiar daca m-a parasit, acele luni sau 1-2 ani (exista si astfel de femei) cat am fost despartiti, s-a intalnit cu prietenele, si-a pus ordine in ganduri, s-a linistit, a incercat sa vada unde si in ce masura s-a gresit de am ajuns la despartire, insa....SA MA IMPAC CU O FEMEIE CARE, IN TIMP CE EU SUFEREAM, EA SE CUPLASE CU UN ALT BARBAT....asta niciodata!!!

Nu este vorba de orgoliu, asa cum la prima vedere se poate crede. Este vorba ca, ITI BATI JOC DE SUFLETUL SI INIMA TA !!!

P.S. Marius, nu stiu daca ceea ce am scris in acest comentariu este ceea ce vroiai sa auzi din partea mea sau, ceea ce aveai nevoie (sunt sigur ca nu) insa, cu mana pe crucea pe care o poti vedea in poze ca o port la gat, iti spun ca, si fiului meu exact aceleasi lucruri i-as fi spus. Totusi, nu uita:

Bineinteles, DOAR O PARERE.

4 comentarii:

  1. De acord cu tine! Si da, "oamenii nu se schimba, iar daca le dai ocazia, te vor lovi si a doua oara cu si mai mare putere"... o cititoare care saruta bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te subestima...foarte bine. In alta ordine de idei, ca tot aparusi in peisaj, iti voi spune ceva, fara a insemna ca te "atac". Candva, cand erai la pamant din punct de vedere psihic, desi...HABAR NU AVEAM CINE ESTI, te-am tratat cu multa atentie si respect. Ani mai tarziu, cand ai avut ocazia, mi-ai aratat ca nu stii sa ma respecti. Asadar...cu oamenii este greu.

      Ștergere
  2. Nu uita ... este doar o parere ... a ta!. Parerea mea este alta. Dar nu ti-o voi spune. Niciodata!
    ...
    Iti dau dreptate, este greu cu oamenii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ani in care mi-ai citit blogul si, implicit, stii prin cate am trecut, este greu daca nu imposibil, sa crezi ca as deschide gura daca nu as fi sigur de ceea ce spun. A fost ATAT DE EVIDENT incat...initial, nici nu mi-a venit a crede ca vine din partea ta, care...la randu-ti, din ceea ce mi-ai povestit, parea ca nu ai cauta satisfactie intr-un astfel de comportament. Si totusi....nu te-ai putut abtine.

      Ștergere