...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 8 februarie 2014

CASNICIA "PERFECTA" SI SITE-UL DE SOCIALIZARE.

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva zeci de minute, una dintre cititoarele blogului meu a postat cateva cuvinte la un comentariu scris acum ceva vreme "FEMEIA CASATORITA PE SITE-UL DE SOCIALIZARE" (11.01.2011) prin care sustinea ca, desi casatorita, socializeaza cu multi barbati pe Facebook (spre exemplu) tocmai pentru a cunoste mai bine pe "EL-barbatul" si a se amuza copios. Altfel, casnicia doamnei merge perfect si nu-i lipseste nimic.

Sincer, in aceasta seara vroiam sa scriu despre altceva, insa "interventia" distisei doamne mi-a dat niste "idei" asa ca, voi actiona in consecinta.

Sa stabilim mai intai ceea ce inseamna UN SITE DE SOCIALIZARE. Din umilu-mi punct de vedere, Neogenul (pe vremuri), Twoo, Elmaz, Sentimente, samd, pot fi considerate site-uri de socializare, pentru unicul motiv ca, orice individ sau individa, intra la orice ora pe acel site, isi seteaza "preferintele" de cautare si, implicit, poate intra in vorba cu orice alta persoana care este online si, nu numai.

ATENTIE MARE, MARE, MARE DE TOT !!!

Facebook-ul nu este un site de socializare !!! Firesc, va intrebati, ce naiba este???

ESTE CEL MAI MARE EXPERIMENT DE MANIPULARE A MENTALULUI COLECTIV FACUT VREODATA DE CATRE SERVICIILE DE SECURITATE AMERICANE !!!

Este un subiect extrem de complex si, nu doresc a-l dezvolta. Atat mai spun. Consider suficient a atrage atentia asupra faptului ca, pe Facebook, toti oamenii, usor, usor, aproape fara sa-si dea seama, au fost manipulati atat de bine incat, in doar cativa ani au trecut de la retinerea de a posta macar o poza reala pe taramul virtual la.....INCLUSIV A-SI FACE PUBLICE DATELE REALE. (nume, prenume, institutiile de invatamant absolvite, loc de munca, locatie (!!!), rude, samd)

Cei care conduc de sute de ani lumea (in niciun caz oamenii politici ce-i vedem la televizor) stiu un lucru esential:

OAMENII SE COMPORTA PRECUM TURMA DE OI !!!

Este suficient sa gasesti modalitatea de manipulare psihologica si, ii conduci la fel de usor (poate chiar mai usor) decat o turma de oi.

Bun. Asadar, sa fim clari: FACEBOOK-UL NU ESTE UN SITE DE SOCIALIZARE.

In rest, orice alt site care pune in legatura oamenii fara A LE SUGERA SA SPECIFICE NUMELE REAL (ce manipulare incredibila: cica altfel nu te pot gasi fostii colegi de scoala sau cunoscutii) este fara discutie un site de socializare.

Ce cauta o femeie maritata pe un site de socializare?

Ok, se pot gasi multe explicatii iar cea mai des intalnita, cum altfel, este chiar....SOCIALIZAREA.

Cu totii vorbim despre socializare. Socializare in sus, socializare in jos, la dreapta si la stanga. Bai, nene, oare....ne-a luat Dumnezeu mintile? Pai, suntem unul dintre popoarele cu cel mai mic coeficient de pregatire pentru socializare. Unul dintre 100 de barbati abia daca pot sa duca o discutie de cateva ore in fata unei cesti de cafea, iar la femei....jalea este si mai mare.

O tot dam cu SOCIALIZAREA cand in realitate suntem "praf" la socializare. Fara a sustine ca sunt "miezul din dodoasca", consider ca, prin blogul meu fac adevarata socializare. Cand simti nevoia sa spui ceva, apoi iti deschizi un blog si o faci. Nu conteaza ceea ce scrii, conteaza ca te adresezi TUTUROR OAMENILOR care intamplator sau nu, aterizeaza pe blogul tau, fara a tine cont ca tipa are niste picioare "belea" sau tipul are un biceps fenomenal. In plus, habar nu ai cine te citeste, cu exceptia celor care ajung a-si divulga identitatea.

Revenind la femeia maritata pe siteul de socializare, sustin cu putere ca in momentul in care alege sa intre pe un astfel de "taram", 100% casnicia respectivei "scartaie". Nu stiu care-i sunt nevoile. Poate fi vorba doar de un "Buna dimineata" trimis sub forma unui mesaj sau, un compliment, o strangere discreta de mana efectuata pe sub masa in timp ce bei o cafea intr-un bar, o imbratisare in masina sau...mai "mult", in camera unui hotel sau in patul barbatului cunoscut pe site-ul de socializare.

Daca cineva crede ca o femeie maritata intra pe un site de socializare fara a avea vreo nemultumire fata de casnicia sa si, fara a cauta nimic, din punctul meu de vedere, este o mare naivitate.

Ok, multi m-au intrebat de ce am inca un cont pe site-ul de socializare "Twoo". Aveam si pe "Sentimente" insa cei de acolo nu-mi dau voie sa specific la descrierea mea ca am un blog, asa ca....n-am mai platit "abonamentul" in continuare. Desi 95% din activitatea si dialogurile mele pe siteul Twoo tin strict de blogul meu, totusi.....as fi cel mai mare ipocrit sa sustin ca NICIODATA nu poate exista posibilitatea sa depasesc granita SOCIALIZARII.

Ar fi o aberatie pentru ca, in momentul in care intri intr-o comunitate virtuala, nu azi, nu maine, nu poimaine, nu peste 1 luna sau 3 luni, insa....candva, poti intalni o persoana cu care sa ai o "chimie" deosebita si, implicit, sa ajungi mai "departe".

Asadar, resping categoric existenta femeii maritate pe un site de socializare fara a avea vreo nemultumire in casnicia sa sau, fara a avea vreo "dorinta", diferita, firesc, de la caz la caz.

Bineinteles, DOAR O PARERE. 

7 comentarii:

  1. stiam eu ca tre' sa revin pe blogul asta.. subscriu la articolul tau.. totusi, zic eu ca n-ar fi rau sa intri mai in detaliu in ceea ce priveste "feisbucu".. turma e numeroasa..si orice tentativa spre trezirea ei..e binevenita..

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit sa scriu un comentariu despre ceea ce cred ca reprezinta Facebook. Desi nu am cont, mi-a atras atentia foarte tare tocmai pentru ca, am detectat o magistrala manipulare a mentalului colectiv, iar cand ajungi sa pui tot ce se intampla pe acel site "cap la cap", nu-ti ramane decat a spune....bravo celor ce au gandit un asemenea sistem prin care, fara sa fortezi pe nimeni, ajungi sa sti totul despre milioane si milioane de oameni. Ulterior, nu-i nevoie decat de un "clik" si ai pe gratis toate informatiile despre un individ, incepand cu numele real si scoala primara si terminand cu locul de munca prezent. Nu mai spun de rude, prieteni, familie, locuri de vacanta, case, masini, etc, etc. Toate furnizate absolut gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrebare: daca respingi categoric existenta femeii maritate pe un site de socializare fara a avea vreo nemultumire in casnicia ei sau alta problema, nevoie, etc., atunci spune-mi, accepti existenta unui barbat casatorit pe aceleai site-uri de socializare ? Daca raspunsul tau este afirmativ, ai putea sa ma lamuresti si de ce ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult cum te exprimi in scris. Sincer. Pai, ar trebui sa fiu idiot sa sustin ca pentru un barbat casatorit motivele ar fi altele. Sunt identice situatiile.

      Ștergere
  4. Din ce am intalnit, femei ma refer, 99% sunt nefericite in casnicie si daca nu isi cauta un nou partener, cel putin au tendinta de a discuta mai... fierbinte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu toate femeile sunt "jale" la capitolul conversatie, te citez "Unul dintre 100 de barbati abia daca pot sa duca o discutie de cateva ore in fata unei cesti de cafea, iar la femei....jalea este si mai mare."Generalizezi cam mult. Oare o incluzi si pe sotia ta in acea categorie? Daca tu ai avut experiente urate cu pizipoance agramate nu inseamna ca absolut toate femeile sunt..."jale".
    O da, stiu, e doar parerea ta, dar nu prea inteligenta...Scrii doar banalitati si vb ta, nimic spectaculos. Dar da e blogul tau si scrii ce vrei, chiar daca ceea ce scrii sunt generalizari si ineptii. Hai bafta si te saluta Victor !

    RăspundețiȘtergere