...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 16 februarie 2014

CE INSEAMNA "NU DORESC O AVENTURA"?

Buna seara, dragii mei!

Cea mai mare bucurie pe care o nutresc in aceste zile consta in faptul ca, privesc cu maxima satisfactie cum "monstrul alb" se topeste si, in foarte scurt timp nu va mai exista in campul meu vizual. In plus, azi, pe la pranz, luand perna in brate si dormind pana spre seara, acum....nu am somn. :):):)

Ideea acestui comentariu mi-a venit dupa ce in seara aceasta am avut o discutie pe site-ul de socializare Twoo cu o distinsa doamna. Fiind pentru prima data cand am dezvoltat un dialog (in fine, un surogat de dialog pentru ca pe chat, numai dialog nu este), bineinteles ca nu am scapat de remarca ca AM O RELATIE SI TOTUSI DETIN CONT PE UN SITE DE SOCIALIZARE.

Mai mult, finut, printre randuri, distinsa doamna, m-a numit si AVENTURIER, atunci cand mi-a spus ca nu este de acord cu un astfel de comportament. La randu-mi, am intrebat-o simplu: "Dar, tu....ce cauti pe site?"

Raspunsul primit a fost (redau din memorie) ca doreste sa intalneasca un barbat cu care sa dezvolte o RELATIE SERIOASA si nu doar O AVENTURA.

Am spus-o in nenumarate randuri ca explicatia esecurilor din viata MAJORITATII FEMEILOR cu adevarat adulte (peste 28-30 de ani, stiti ca pana la aceasta varsta, sunt de parere ca nu poate fi vorba decat de niste fetiscane cu aere de mari dive) se datoreaza cuibaririi in mentalul colectiv a unei serii infinite de "SABLOANE" ce ulterior, isi pun amprenta decisiv in comportamentul impricinatelor.

NOTA: Am folosit sintagma "majoritatea femeilor" pentru ca este deja dovedit statistic ca, mult peste 50% dintre femei esueaza in viata personala in mod repetat, dupa parerea mea procentul fiind pe la 70-80%.

Vorbeam de "sabloane" intiparite adanc in mentalul colectiv al distinselor doamne si, spre exemplu, voi aduce in discutie "AVENTURA". Placandu-mi ca atunci cand deschid gura sa fiu cat mai exact in afirmatii, am apelat la prietenul UNORA DINTRE NOI....DEX-UL, care mi-a oferit urmatoarea definitie a termenului de "aventura":

AVENTURA: a intreprinde o actiune riscanta, primejdioasa. A se expune riscului.

Acum, hai sa vedem daca in discursul simpaticelor doamne si domnisoare, exista control asupra PROPIETATII TERMENILOR FOLOSITI.

De data aceasta, pe mine nu ma pot da ca exemplu pentru ca....in ciuda aparentelor (!!!), in ultimii 5 ani de zile, cu exceptia unui SINGUR CAZ, nu exista vreo doamna sau domnisoara care sa poata declara ca, de pe vreun site de socializare AM AJUNS CU EA IN PAT. Bineinteles, daca m-a lasat memoria (lucru imposibil, imi place a sustine) si, exista vreo alta domnisoara sau doamna fata de acea EXCEPTIE declarata mai sus, astept cu infrigurare sa-si decline identitatea si sa ma arate cu degetul.

Dar, in demonstratia ce urmeaza a o prezenta, voi aduce ca exemplu un barbat cu "obligatii" care abordeaza o femeie pe site-ul de socializare cu dorinta declarata sau nu, de a o cunoaste mai "bine". Distinsa domnita, il respinge pentru ca....ATENTIE....EA NU DORESTE O AVENTURA !!!

Urmariti-mi rationamentul in continuare. Stiu, stiu, stiu, cu ochii mintii va si vad cum zambiti pe cei mai comprehensivi dintre voi in timp ce va spuneti in barba ca sunt "AVOCATUL DIAVOLULUI" in acest subiect, mai cu seama ca sunt si barbat. Insa, gresiti si, la final, poate....veti recunoaste acest lucru. :):):)

Revenind, am stabilit ca domnita il respinge pe barbatul cu "obligatii" pentru ca nu-si doreste o AVENTURA. Practic, aruncand un ochi peste definitia din DEX, concluzionam ca respectiva nu doreste sa intreprinda o actiune riscanta sau sa se expuna riscului (sa presupunem riscul de a-si pierde vremea inutil si de a investi fara un orizont). Asa sa fie oare?

Eu spun ca NU. Am si argumente. Daca o femeie ar spune "Nu doresc sa am o relatie cu un barbat casatorit sau implicat deja intr-o relatie", mi se pare perfect logic, iar in plus, reprezinta demonstratia clara ca impricinata stapaneste cu exactitate PROPIETATEA TERMENILOR. Cand sustine ca NU CAUTA SAU NU DORESTE O AVENTURA atunci, in mod clar, sustin ca respectiva doamna nu stapaneste ceea ce am specificat mai sus.

Pai, chiar din experienta de viata, multe dintre femei ar fi trebuit sa realizeze ca, petrecerea unui timp mai scurt sau mai lung cu un barbat care este casatorit sau implicat intr-o relatie, se poate numi oricum, insa....IN NICIUN CAZ AVENTURA.

O astfel de relatie nu implica ABSOLUT NIMIC din ceea ce defineste dex-ul ca fiind AVENTURA. Riscul este aproape "zero" pentru ca, datorita statutului barbatului, femeia nu se expune cu nimic, incepand cu partea sentimentala si terminand cu intimitatea vietii personale. Relatia se consuma in cel mai lejer mod cu putinta iar....daca exista un moment in care respectiva nu mai doreste, in secunda doi, relatia a luat sfarsit.

Nu cumva, intreprinderea unei actiuni riscante in care te supui cu adevarat RISCULUI (chiar si de a-ti pierde vremea de pomana), este atunci cand, pe site-urile de socializare sau in viata reala, te abordeaza un barbat cu dorinta declarata de a dezvolta o relatie serioasa cu tine ???

Bai, indraznesc a sustine cu tarie (am si argumente) ca abia atunci AI O AVENTURA.

Pentru ca, fara sa cunosti mai nimic despre respectivul barbat (doar ceea ce iti va spune el, cu exceptia faptului ca ativezi in cadrul vreunui "serviciu" si poti afla singura....glumesc, bineinteles), vrei nu vrei....trebuie sa INCEPI A TE "DESCHIDE" PRECUM UN BOBOCEL DE TRANDAFIR.

Deh, daca era doar o relatie lejera cu un barbat cu "obligatii", orice curiozitate a impricinatului putea fi barata de raspunsul "Nu doresc sa discut despre acest subiect", insa.....fiind vorba de un barbat care corespunde DORINTELOR TALE, vrei nu vrei, iti afla cu adevarat "intimitatile" vietii personale, situatia financiara, familia, prietenii, samd.

Cine este EL? Habar nu ai, desi....sustii ca ai. :):):)

Ca sa dau doar un exemplu, de cate ori n-ati vazut colege, prietene, amice sau doar cunostinte, smiorcaindu-se dupa consumarea ADEVARATEI AVENTURI, spunand printre suspine:

"Nu pot sa cred cat de proasta am fost. Mai fatoooo, chiar nu intelegi ca timp de 1-2-3 ani (dupa caz) s-a comportat ireprosabil, era asa de dragut, iubitor si tandru. Incredibil cat s-a schimbat. Mi-a mai golit si cardurile. Crezi ca, macar banii o sa mi mai dea inapoi?"

Am dat doar un exemplu, cel mai putin grav. Sa pierzi o suma modica de bani si sa-ti fie spulberate visele, nu este foarte grav. Insa nu toate sunt atat de "norocoase", existand multe situatii in care "pierderile" atat financiare cat si psihice au fost insurmontabile.

Asadar, iubitele mele cititoare, cand sustineti ca nu cautati O AVENTURA, sigur detineti controlul asupra PROPIETATII TERMENILOR?

Jur ca n-am incercat a fi in acest comentariu "AVOCATUL DIAVOLULUI" si, nici sa schimb mentalitati. N-am facut altceva decat sa arat ca, cel putin din punctul meu de vedere mai mult sau mai putin argumentat, pentru o femeie, AVENTURA incepe sa se consume din momentul in care in viata ei a intrat un barbat care declara ca isi doreste o relatie serioasa. Iar paradoxul este ca, atunci cand aceeasi femeie consuma ceea ce ea numeste o AVENTURA, in realitate...abia atunci nu exista niciun risc pentru ea.

Putem declara orice insa, consider ca este foarte important sa detinem controlul asupra PROPIETATII TERMENILOR.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu