...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 14 februarie 2014

ANDREEA PAPP, CANDVA...AI SUFERIT ENORM DUPA UN BARBAT?

Buna seara, dragii mei!

Sincer, cum rar mi se intampla, recunosc ca am ramas ABSOLUT SOCAT de "sfaturile" oferite doamnelor si domnisoarelor de catre doamna Andreea Papp vis-a-vis de modul in care poti sa INGENUNCHEZI un barbat, subiect despre care am scis in comentariul anterior.

Niciodata nu mi-a fost dat sa aud o astfel de STRATEGIE din partea unei femei in relatia cu un barbat. As fi foarte tentat sa spun ca se numeste "JOC" insa, privind pozele doamnei, pe langa faptul ca ceea ce-i exprima ochii, nu-mi pare a fi deloc "JUCATOARE", observ si alte lucruri care ma pun grav pe ganduri.

Hai sa mai privim inca o data o poza a distinsei doamne Andreea Papp.


Ce observati?

Personal, din start va spun ca observ fizionomia unei femei cu mult peste media de inteligenta. Ceea ce, daca-i citesti blogul, constati foarte usor . Apoi, ca tot m-am refeit la "scrierile" distinsei doamne, trebuie sa recunosc ca O FACE CU PASIUNE, nu face "economie" la cuvinte si, in plus, chiar crede ceea ce sustine.

Ce mai observati, privindu-i poza?

Nu stiu ce mai observati voi, insa eu observ in privirea acesteia un lucru extrem de important care poate explica pozitia acesteia vis-a-vis de BARBATI si sfaturile extrem de dure pe care le ofera doamnelor si domnisoarelor.

Din punctul meu de vedere, privindu-i poza, as putea face pariu pe ce vreti ca DOAMNA ANDREEA PAPP, CANDVA, A SUFERIT ABSOLUT ENORM DUPA UN BARBAT !!!

Uitati-va cu atentie la ochii doamnei. Priviti cata suferinta pot sa degaje si, in plus, un lucru extrem de important: RETICENTA

Pentru ca m-a socat, am reluat a citi cu atentie postarea de care am vorbit in comentariul anterior si, in mod clar am simtit DURERE, chiar daca bine disimulata intr-o abordare foarte agresiva vis-a-vis de barbati.

Va dau doar cateva exemple:

- cand intreaba interlocutoarele daca nu s-au saturat de a mai astepta sa fie sunate de iubiti, de a fi mintite, amagite, inselate, samd, furia cu care o face, denota clar ca in trecut, CHIAR EA A TRAIT ASA CEVA.

- cand deasemenea intreaba interlocutoarele daca sunt pregatite sa-l intalneasca pe EL si sa-l "ingenuncheze", determinarea cu care o face imi arata clar ca, dupa ce a suferit urias dupa un barbat, si-a jurat ca niciodata n-o sa se mai intample acest lucru.

- cand sfatuieste interlocutoarele ca atunci cand cunosc un barbat, chiar de-l plac, sa-l tina in "corzi" si nicio clipa sa nu-i arate ca au fost cucerite, sadismul "tertipurilor" pe care le sugereaza a fi folosite, imi arata clar ca, demult, acelui barbat dupa care probabil ca a suferit enorm, cand l-a cunoscut, i-a aratat cu toata fiinta ei ca s-a indragostit, ulterior ca il iubeste, ca are nevoie de el precum aerul, ca este dependenta de atingerea lui, samd.

- cand le sfatuieste pe interlocutoare sa nu renunte la ceilalti curtezani chiar daca in viata lor a intrat un barbat sau, cand le sfatuieste ca in momentul in care vad ca respectivul barbat nu mai suna, sa treaca imediat la ceilalti barbati aflati pe "banca de rezerva", de fapt....vorbeste de ceea ce NU A FACUT EA IN RELATIA CU BARBATUL CARE PRESUPUN CA I-A PRICINUIT O SUFERINTA ENORMA DIN DRAGOSTE.

POATE NU AM DREPTATE, INSA.....ASA SIMT !!!

De fapt, toate sfaturile pe care le da Andreea Papp analizate psihologic, imi par a fi EXACT CEEA CE NU A FACUT EA IN TRECUT.

Am sa va spun si de ce. Privindu-i pozele si analizandu-i modul cum scrie, doamna Andreea Papp nu-mi lasa deloc impresia vreunei prostanace sau, dupa caz, nebune ci....din contra, o femeie foarte inteligenta si ancorata perfect in realitate, care are o singura problema:

CANDVA, A SUFERIT ABSOLUT ENORM DIN DRAGOSTE !!!

Probabil ca niciodata nu voi putea afla daca am dreptate sau nu insa....simt acest lucru cu toata fiinta mea.

O SINGURA GRESEALA (absolut capitala) FACE DOAMNA ANDREEA PAPP.

Traieste in "trecut" !!! Nici acum nu cred ca a depasit suferinta uriasa pe care, probabil, candva, i-a pricinuit-o acel barbat. Ceva imi spune ca inca este prinsa chiar sentimental de acel barbat (stiti ca asa se intampla din pacate) si, am sa va explic de ce cred acest lucru.

O dovedeste modul in care spune ca isi trateaza partenerul chiar si dupa 4,5 ani de relatie. Adica, nu-i raspunde la telefon decat atunci cand vrea, nu-i arata niciodata ca are nevoie de prezenta lui, samd....nu mai detaliez. Poate o sa va intrebati, ce vreau sa spun?

Atat de mult a suferit probabil in trecut dupa un barbat incat, urmele ramase in inima si suflet sunt inca "sangerande" iar TEAMA ca in cazul in care vreodata iar o sa dea semne de slabiciune in fata unui barbat ii va aduce implicit si suferinta, o face sa fie extrem de distanta, agresiva si dura.

Priviti cu atentie poza de mai sus. Se vede clar ca este o femeie care a suferit enorm. Priviti cu atentie ochii. A suferit grav de tot si.....in continuare ii este TEAMA.

Insa, chiar daca am drepate si comportamentul prezent al distinsei doamne isi poate gasi eplicatia in suferinta din trecut, TOT CONSIDER CA GRESESTE ENORM !!!

Ok, sa presupunem ca a suferit enorm din dragoste. Sa presupunem ca a fost parasita de barbatul pe care il iubea ca pe ochii din cap. Sa presupunem ca s-a "tarat" o buna bucata de vreme dupa acele evenimente. Totusi.....unde poate ajunge in viitor cand, pur si simplu a ajuns sa URASCA BARBATII, considerandu-i pe toti exact ca barbatul dupa care probabil a suferit si, ii este absolut indiferent daca un barbat intalnit in prezent, suporta sau nu "biciuirile" la care il supune???

Multi oameni au suferit din IUBIRE. Cine a trait o IUBIRE ADEVARATA cunoaste ca, din pacate, pe langa momentele absolut superbe pe care le traiesti atunci cand simti ca nu poti respira fara persoana iubita si esti absolut dependent de atingerea ei, exista si nesansa sa traiesti intr-un anumit moment o SUFERINTA CUMPLITA.

N-ai cum sa iubesti cu adevarat, fara sa iti asumi si acest risc ! Exista si nimeni nu-l poate elimina.

Repet, in cazul in care am dreptate cu tot ceea ce simt privind poza distinsei doamne, consider ca, din nefericire, inca traieste in trecut, inca mai nutreste un amalgam de frustrari si, totodata SENTIMENTE fata de acel barbat care i-a pricinuit atat de multa suferinta si, cel mai incorect imi pare a fi ca.....actualul partener cu care spune ca are o relatie de 4,5 ani, a fost, este si va ramane....DOAR O VICTIMA COLATERALA.

Desi multi nu credeti ceea ce spun, ORICAND....chiar si dupa 4,5 ani de relatie, distinsa doamna poate trai linistita fara prezenta partenerului sau. Se simte foarte bine chiar din referirile pe care le face in "scrierile" de pe blog.

Unde duce acesta abordare???

ABSOLUT NICAIERI SI....TE MAI SI CONDAMNA LA NEFERICIRE.

Repet, desi poate gresesc cu tot ceea ce am considerat ca imi spune poza doamnei Andreea Papp, cred cu tarie ca nici in prezent nu a reusit macar sa faca a nu-i mai "sangera" ranile din suflet si inima, cu atat mai putin a se vindeca. Se vede atat de clar in ochii ei !!!

Bineinteles, DOAR O PARERE !

P.S. Daca exista cineva care cunoaste trecutul distinsei doamne Andreea Papp si, imi poate confirma sau infirma ceea ce am simtit privindu-i poza, chiar vreau sa aduca lamuriri. Tare sunt curios daca am simtit bine desi....cred ca tarie ca nu m-am inselat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu