...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

SPALATORIA "AUTO SMART".

Buna ziua, dragii mei!

Sunt sofer precum foarte multi dintre voi. De-a lungul timpului, desi...sunt sigur ca o faceam mult mai rar decat majoritatea, totusi....voiam nu voiam, intr-un final, trebuia sa ajung la SPALATORIA AUTO. Eeeee, aici mereu aveam probleme. Desi, INTOTDEAUNA (!!!) pe langa pretul achitat pentru un "interior-exterior" ii dadeam si baiatului care imi spala masina un bacsis de 10 lei, rezultatul final era ca.....dupa "operatiune", mai pierdeam cel putin 20-30 de minute, ca sa curat locurile unde el n-o facuse cum trebuie (ma refer in special la interiorul masinii). Chiar ma gandeam, platesc "serviciul", bacsisul de 10 lei si...tot nu-mi este curatata bine masina.

Scumpii mei, azi dimineata, dupa ce am dat o raita pe la barul din cartier unde ma vad aproape zilnic cu amicii mei, la sugestia unuia dintre acestia, am mers sa-mi spal masina la SPALATORIA "AUTO SMART" (in zona Salajan). In ciuda faptului ca amicul meu imi vorbise in termeni extrem de frumosi despre modul impecabil in care iti este igienizata masina, SINCER, am fost extrem de sceptic, datorita zecilor de "experiente" anterioare.

Cu siguranta greseam, iar ceea ce am vazut azi, nu credeam ca poate exista pe taramurile mioritice. :):):)

SPALATORIA "AUTO SMART" este situata pe B-dul Nicolae Grigorescu (de la statuie spre cheiul Dambovitei 500 metri pe partea dreapta), avand 5 rampe de spalare. Pana aici totul este banal. Cand am ajuns, am fost intampinat de un salariat care, m-a inregistrat electronic pe o tableta si mi-a indicat rampa unde sa trag masina. Dupa cateva minute de asteptare, a aparut un tanar imbracat intr-o salopeta cu inscriptia firmei care m-a anuntat ca el o sa-mi spele masina. Asa cum eram obisnuit, i-am spus ca doresc sa mi-o aspire foarte bine datorita faptului ca, fumand mult in masina, fac o gramada de mizerie, iar la final, o sa fie resplatit cu un bacsis de 10 lei. Omul nu a comentat si s-a pucat de treaba.

Bai, fratilor, in viata mea n-as fi crezut ca, cel putin in Bucuresti, exista vreo spalatorie auto care sa rezerve pentru O SINGURA MASINA, aproape 1 ora si jumatate. As minti daca as spune ca masina a fost igienizata bine pentru ca.....A FOST PERFECT.

In special la "interior", pentru ca, acolo sunt mereu probleme, masinuta mea a fost igienizata absolut impecabil in fiecare coltisor (bord, buzunarele de la usi, la schimbatorul de viteza, scrumiera, samd). La final, cand m-am urcat in masina, privind, nu-mi venea a crede sau, pur si simplu, aveam impresia ca abia venisem din showroom-ul de unde o cumparasem.

Inca ceva, uitasem. Pe parcursul timpului cat iti este spalata masina, poti sa bei o cafeluta sau un suc, in barul spalatoriei care....ATENTIE....este compartimentat pentru "fumatori" si "nefumatori".

ASADAR, CHIAR SI IN ROMANIA.....SE POATE !!!

Se poate sa gasesti o spalatorie auto, mai mult decat civilizata si curata, in care serviciile oferite sa arate impecabil. Nu va mai spun ca, la final, dupa ce tanarul a terminat treaba, s-a intamplat ceva ce chiar mi s-a parut de domeniul INCREDIBILULUI:

A VENIT UN SEF CARE A VERIFICAT MODUL CUM MI-A FOST SPALATA MASINA. (a inspectat-o atat la exterior cat si la interior) Abia apoi, mi s-a cominicat ca, pot sa ma urc in masina si sa plec. Bai, nene, priveam si....ma "ciupeam" de obraz sa verific daca nu visez. In Romania, la o spalatorie auto, sa se intample asa ceva???

Da, fara dicutie ca....da. Se numeste SPALATORIA "AUTO SMART".

Hai sa va arat si niste poze. Sistemul de organizare este perfect, asa ca, dupa ce masina iti este spalata la exterior, o tragi intr-o parcare special amenajata unde, este igienizata si la "interior". Iar pe rampa eliberata de tine, urmeaza sa intre urmatoarea masina. Tocmai datorita acestei organizari, timpul acordat unei masini, este aproape de 3 ori mai mare decat la orice alta spalatorie pe care, cel putin eu, am vizitat-o.



CONCLUZIE: Recomand cu caldura SPALATORIA "AUTO SMART" cu speranta ca, intotdeauna, calitatea serviciilor oferite va ramane la acelasi nivel de profesionalism si respect fata de client.

P.S. In ultima vreme ma obisnuisem sa fiu taxat cu 10 lei in plus, pentru faptul ca masina mea este SUV. Aici, am platit 25 de lei (interior-exterior), cu 5 lei mai mult decat pretul perceput pentru un autoturism obisnuit. In plus, mi-a fost oferit gratuit si un odorizant pentru masina.

4 comentarii:

  1. Am inceput sa organizez pareri Pro si Contra despre spalatoriile auto din Bucuresti si din restul tarii, va asteptam sa scapam de nesimtiti

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, mega, extra multumit de aceasta spalatorie. Multumesc pt recomandare !

    RăspundețiȘtergere
  3. numai aici imi spal masina locuiesc in zona :))un singur cuvint excelent -ireprosabil

    RăspundețiȘtergere
  4. Nesimtiti care sa ne ia banii vom gasi tot timpul la spalatoriile auto.

    RăspundețiȘtergere