...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 5 ianuarie 2014

RASPUNS PENTRU.....VIOLETA.

Buna seara , dragii mei!

In seara asta voi incerca atat cat ma pricep si in masura in care sper ca ma pot face inteles, sa exprim DOAR O PARERE, despre situatia unei doamne, Violeta, care mi-a lasat un mesaj la o postare mai veche "POTI SA IUBESTI SI SA INSELI?".

Asadar, doamna Violeta, imi spune ca, dupa o relatie de 11 ani, dintre care 7 casatorita, sotul ei a inselat-o timp de o luna si jumatate cu o alta femeie, situatie care ar fi continuat in cazul in care nu l-ar fi prins. Socul si frustrarea pe care le traieste doamna Violeta, din ce am putut sa-mi dau seama, sunt destul de mari. Din ce spune, isi iubeste sotul, i-a fost credinciosa, l-a ajutat si a fost langa el in cele mai grele situatii, AU UN COPIL IMPREUNA si.....ii este imposibil sa accepte ca a fost inselata, gandindu-se foarte serios la DIVORT. Drama o consta faptul ca, sotul, face eforturi disperate s-o recastige, ii spune ca nu vrea s-o piarda, iar ea.....refuzandu-l pana acum, primeste reprosurile COPILASULUI care ii spune ca este o mama rea care nu vrea sa-l ierte pe "taticul lui".

NOTA: Asta am inteles eu, pentru cei care vor sa citeasca mesajul original al doamnei Violeta, puteti accesa arhiva blogului, cautand postarea "POTI SA IUBESTI SI SA INSELI?" care a fost scrisa in data de 12.01.2011.

Draga mea Violeta, daca m-as afla fata in fata cu tine, te-as intreba simplu, care varianta vrei s-o auzi? Cea feminista, dura, genul celei spuse de penibila de Nicoleta Luciu care se batea cu pumnul in piept ca daca ar fi inselata, indiferent ca are 3-4 copii AR DIVORTA FARA SA SE UITE IN SPATE (stim cu totii ce a facut dupa ce a aflat ca sotul o inseala) sau....VARIANTA MEA, bazata pe multa experienta de viata cu bune si rele???

Dar, cum nu esti in fata mea, am sa aleg eu pentru tine, spunandu-ti nu tocmai ceea ce sufetul si inima ta ranite ar fi multumite sa auda.

DECI.....DOAR O PARERE: NU-TI SPARGE FAMILIA !!!

Violeta, indiferent de ce ti-ar spune unele prietene, cunostinte, colege de serviciu, indiferent de cat de mult te-ar durea, DUPA 11 ANI DE RELATIE, EU TE SFATUIESC SA NU-TI DISTRUGI FAMILIA, DIVORTAND !!!

Voi fi dur in continuare, asumandu-mi absolut orice stigmat.

Daca imi spuneai ca sotul tau te-a inselat dupa 3-4-5 ani de relatie, atunci, NEGRESIT, te-as fi sfatuit sa divortezi! Uita-te putin in jurul tau, care dintre femei te-ar putea sfatui sa fii DURA si sa nu treci cu vederea? Cumva, majoritatea doamnelor si domnisoarelor care in prezent, au fost sau sunt inselate de partenerii lor dupa nici 1-2 ani de relatie???

Violeta, majoritatea femeilor din ziua de azi, HABAR NU ARE CE INSEAMNA O RELATIE DE LUNGA DURATA, pentru ca, uita-te in jurul tau, cat dureaza azi o relatie?

Relatia voastra are 11 ani. Cu bune si rele. Barbatul tau a gresit, nu contest acest lucru. Poate a fost prima data sau....poate, a fost prima data cand tu l-ai prins. Sau....mai rau, poate o sa ma greseasca si in viitor. (stiu, acum ma injuri, insa incerc sa fiu sincer cu tine)

Fii atenta aici. Eu, am calcat "stramb" de zeci de ori, dar....tot eu, primii 9 ani de relatie (din cei 22 cat am in prezent), desi in tinerete eram un barbat foarte curtat de femei, NU MI-AM INSELAT CONSOARTA. Apoi, pe fondul unor certuri mari, am inselat-o cu o tipa care avea pe atunci 32 de ani, eu avand 27. Este drept ca, atunci, cand am muscat din marul "otravit" au urmat alte zeci si zeci de aventuri. Dar, atentie, NU ESTE OBLIGATORIU SA FIE SI CAZUL SOTULUI TAU.

Apoi, ok....te desparti de sotul tau. Cati ani ai? (stiu, iar voi fi injurat?) Ma gandesc ca ai peste 30 de ani si....un copil. Cumva, pe langa vrajelile barbatilor de inceput, crezi cumva ca vei gasi pe cineva care sa-ti creasca copilul si, sa ai certitudinea ca nu te o sa te insele mult mai repede decat sotul tau?

Iti propun sa lasam VRAJELILE SI SOFISMELE rostite de toti imbecilii care n-au trait o relatie de lunga durata dar isi dau cu parerea si....sa privim realitatea !!!

Crezi ca exista pe lumea asta un barbat care sa arate PESTE MEDIE, care sa aiba LIPICI LA FEMEI si....sa nu insele???

Asta numai proastele o pot crede! Pana la urma, fiecare poate crede ce doreste!

Sotul tau s-ar putea sa aiba dreptate si sa nu minta cand spune ca A FOST DOAR O AVENTURA si ca nu vrea sa te piarda!

Crede-ma, desi sunt constient ca DUREREA DIN SUFLET SI ANUMITE SFATURI DE LA FEMEILE DIN JURUL TAU s-ar putea sa aiba castig de cauza, te sfatuiesc sa nu divortezi si sa nu-ti lasi copilul fara tata si fara o familie in adevaratul sens al cuvantului !!!

Cand aveam vreo 10-12 ani, tin minte ca mama ii facea un scandal monstru tatalui meu datorita unei pustoaice, Roxana (26 ani), colega cu tatal meu care pe atunci avea vreo 50 de ani. Mama credea ca tata se "combinase" cu acea pustoaica si....foarte posibil sa fi avut dreptate, pentru ca, intamplator, i-am vazut si eu pe strada impreuna cand au iesit de la serviciu. (i-am urmarit)

Stii ce fac parintii mei, acum, la aproape 30 de ani de atunci? Stau imbratisati la televizor si isi traiesc linistiti batranetile !

Cum sa "distrugi" o relatie de 11 ani, sa lasi un copil fara o familie pentru faptul ca......sotul tau si-a pierdut mintile pentru o amanta???

Acum, pot s-o spun, pentru ca am 40 de ani si nu mai am vreun interes. STII CAT DE PERICULOASE SI SMECHERE SUNT AMANTELE? :):):)

Oooaaaauuuu. Nici nu-ti poti inchipui. Violeta, cine ma cunoste stie ca in tinerete AM FOST UN REDUTABIL "JUCATOR". Imi placea sa-mi aleg cele mai versate si smechere amante! Stii cat de usor te poate face o amanta sa-ti lasi nevasta si copilul in cazul in care nu esti "jucator" si nu stii cum sa-i faci fata si....totodata, s-o determini sa continue cu tine???

Stii cate amante mi-au spus dupa nici 1-2 luni de relatie ca MA IUBESC SI NU MAI POT TRAI FARA MINE??? :):):)

Daca as fi fost fraier sa le cred....jar mancam.

Din zeci de amante, retine(!!!)....pe una singura am facut greseala s-o cred (s-a intamplat in 2008) si....praful era sa se aleaga de mine. O crezusem pe cea mai rea dintre toate amantele. Acea femeie m-a adus la un milimetru de....DEZASTRU, un pic de tot mai trebuia sa continui cu ea si....imi pierdeam viata. Stii ce facea respectiva femeie dupa ce s-a despartit de mine, CEL CARE IMI SPUNEA CA SUNT INIMA EI, VIATA EI, SUFLETUL EI SI CA SE SINUCIDE DACA O PARASESC??? La nici cateva saptamani deja sarise in patul altui barbat agatat pe internet. :):):)

Asadar, sfatul meu: NU DIVORTA DE SOTUL TAU SI NU-L LASA PE COPILUL VOSTRU FARA O FAMILIE !!!

Tu, iti distrugi familia si....AMANTA SOTULUI TAU, o sa se reguleze linistita cu alti barbati, in niciun caz sotul tau, de care, bineinteles ca o sa se desparta !!!

Sunt multe de spus. Am incercat sa sintetizez. Incearca, inainte de a lua o decizie DURA, sa diseci tot ce ti-am spus eu aici impreuna cu ce iti vor spune FEMINISTELE- "Aripa dura", dar care, doar la teorie sunt bune, pentru ca in realitate, sunt inselate de partenerii lor INFINIT MAI DEVREME DECAT AI FOST INSELATA TU DE CATRE SOTUL TAU !!!

Mai gandeste-te la un lucru. Sa presupunem ca erai prietena cu NICOLETA LUCIU care sfatuia toate femeile care descopera ca sunt inselate, sa divorteze imediat, chiar daca au copii. Probabil ca te luai dupa ea si....divortai.

CE A FACUT ACEEASI NICOLETA LUCIU DUPA CE A AFLAT CA SOTUL O INSEALA CU O AMANTA??? :):):)

P.S. Repet, daca imi spuneai ca barbatul tau te-a inselat dupa 3-4-5 ani de relatie, NEGRESIT, ITI SPUNEAM SA TE DESPARTI !!!

Nu uita: majoritatea celor care azi te pot sfatui sa fi dura si sa divortezi, nici macar acei 2-3-4 ani de zile nu i-au trait langa barbatul lor fara sa fie INSELATE !!!

5 comentarii:

  1. Iti multumesc ca ti-ai exprimat parerea in cazul meu, daca as fi privit din afara si eu as fi sfatuit persoana in cauza sa mai dea o sansa relatiei... Dar cand eu trec prin aceasta situatie lucrurile se schimba, niciodata nu stii cum o sa reactionezi pana ce nu ti se intampla tie, niciodata nu ne cunostem suficient de bine pentru a sti cum o sa reactionam intr-o anumita situatie. Din cei care ma cunosc , doar un cuplu apropiat noua stiu situatia prin care trecem, si ei s-ar bucura sa putem trece peste asta...
    M-ai intrebat cati ani am, am 31 de ani iar sotul meu are 42 ( deci nu mai este un tinerel care nu stie ce vrea de la viata),si avem o fetita de 5 ani, in cazul in care o sa ajungem la divort nu o fac pentru ca vreau sa-mi gasesc pe altcineva, mult timp nu o sa-mi mai trebuiasca pe nimeni, in primul rand pentru ca sunt ranita si o sa treca foarte mult pana o sa ma mai pot atasa de cineva, iar in al doilea rand pentru ca am o fetita care nu vreau sa fie afectata mai mult decat o sa fie in situatia despartirii noastre.
    Eu tot timpul am fost de principiul ca o relatie trebuie sa se bazeze in primul rand pe incredere, respect si bineinteles iubire, sa aiba libertatea sa iasa cu prietenii, la bere, fotbal...
    Eu nu vreau sa fiu dura, intransigenta, problema este ca nu pot sa accept infidelitatea lui, desi a trecut mai mult de o luna de cand am aflat durera nu a trecut, nu pot sa dorm noatea, nu pot sa manac, sa zambesc, nu reusesc sa accept ca a tinut in brate pe altcineva, ca facut sex cu altcineva, nu pot sa mai cred un cuvant din ce imi spune, am impresia ca nu il cunosc, ca nu stiu ce gandeste, sunt sentimente de durere, frustrare, neincredere care ma depasesc, si stau sa ma intreb daca vreau sa traiesc asa in continuare, daca pot sa traiesc cu un barbat in care nu mai am incredere...
    L-am intrebat cum ar reactiona daca si eu mi-as pierde capul vreo doua luni, as face acelasi lucru ca el, si a avut o reactie destul de urata...clar nu ar accepta asa ceva, dar el este barbat.... ( sa nu ma intelegi gresit, nu as putea sa fac asta,nu caut sa ma razbun, pentru ca tot eu as suferii mai mult, au fost cuvinte menite pt a simti si el putin din durera mea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara Violeta. Este clar ca suferi enorm. Nu stiu ce sa spun. Sper din inima sa iei cea mai buna decizie. Tu stii ce este mai bine pentru tine si viitorul tau.

      Ștergere
    2. Buna Violeta, ce decizie ai luat pana la urma? Care iti este starea acum? Sunt in aceeasi situatie ca si tine in mom de fata, asta este motivul pt care te intreb.

      Ștergere
  2. Buna seara! Desi a trecut ceva timp eu as sfatui pe Violeta sa incerce sa ierte pe sot si dupa un timp isi va da seama daca poate face asta sau nu.Daca sufletul ei nu mai poate reface iubirea pentru el atunci copilul oricum ar trai in atmosfera urata si e mai bine sa divorteze. Sau poate sa reuseasca si atunci totul ar fi bine dar asta se intampla de putine ori in realitate desi femeile mint ca e totul mai bine ca sa nu recunoasca calculele din care raman cu sotii infideli.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu inteleg in lumea asta de ce o femeie care iubeste un barbat nu trebuie sa aiba sansa niciodata de a avea o relatie frumoasa cu el, daca el are o tinichea de coada, numita consoarta, de care nu se va desparti in veci pomenire. De ce cea care il iubeste trebuie sa sufere la disperare pt ca el tre sa mearga la aia acasa? Pt ca are "responsabilitati" acolo... Ca sa traiasca toti chinuiti. Si consoarta pt ca o simte pe cealalta, si aia de-l iubeste. Si mai e folclorul ca numai consoarta stie sa faca mancare, sa spele, sa calce. Numai ea stie sa tina o casa. Iubita nu poate. Iubita e o nenorocita care strica fericirea aleia de acasa. Nimic mai fals....

    RăspundețiȘtergere