...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 22 ianuarie 2014

DE CE ASCUND BARBATII CA AU "OBLIGATII"?

Buna seara, dragii mei!

Azi, o distinsa cititoare a blogului meu m-a rugat sa-i explic urmatorul lucru: DE CE ASCUND BARBATII FAPTUL CA AU "OBLIGATII" ATUNCI CAND CUNOSC O FEMEIE, pentru ca, oricum "minciuna are picioare surte" iar respectiva o sa-si dea seama pana la urma.

Imi vine sa rad cand scriu aceste randuri si, imi aduc aminte de sintagma "PANA LA URMA". Femeile si barbatii privesc total diferit aceasta sintagma, dupa cum urmeaza:

FEMEILE, isi spun ca daca sunt mintite, pana la urma tot o sa afle;

BARBATII, sunt doar interesati ca in desfasurarea evenimentelor, episodul "pana la urma" sa fie musai situat dupa ce..."vulpoiul a vizitat vizuina";

Repet, personal, NICIODATA N-AM ALES ACEASTA VARIANTA, preferand din start sa spun adevarul, insa stiu perfect cum functioneaza. Lucrurile sunt foarte simple si pline de logica pana la urma.

Cand un barbat are "obligatii" si cunoaste o femeie care ii place si cu care vrea sa se culce, bineinteles ca ii ascunde "esentialul". De ce ii ascunde acest lucru? Simplu: nu risca sa-i vaduveasca "vulpoiului" sansa de a explora o noua "vizuina". Bineinteles ca, barbatul nu este naiv sa creada ca MINCIUNA o sa mearga la nesfarsit, insa tot ce-l intereseaza este sa "castige" cateva zile (sa fim seriosi, uneori si cateva ore, mai ales in ziua de azi) pana la aflarea adevarului.

Orice femeie, INDIFERENT CAT DE DESTEAPTA SI COMPREHENSIVA AR FI, in doar cateva zile, nu are cum sa-si dea seama CU SIGURANTA daca acel barbat are "obligatii". Stiu, unele dintre femei vor stramba din nas cand vor citi acest lucru, spunandu-si in barba: "Pe naiba, imi dau seama imediat". Realitatea nu este deloc asa. :):):)

Cum sa-ti dai seama???

Barbatul, inca de cand incepe dialogul cu tine, nu uita sa puncteze CAT DE MULT MUNCESTE LA SERVICIU, cum este obligat sa stea la sedinte pana tarziu, fara a putea sa raspunda la telefon, iar a doua zi dimineata, bineinteles ca la prima ora trebuie sa fie din nou la birou. Poate o sa-ti spui ca-l faci "sah mat" spunandu-i sa ramana la tine peste noapte.

Nu-i nicio problema. Un barbat destept care este pus in fata unei asemenea situatii, o sa vina la tine pe la ora 21-22 (bineinteles, direct de la serviciu), mancati si beti ceva, iar apoi...."se intampla". Pe la ora 1-2 noaptea (ora pentru care poate gasi o scuza "acasa"), prin bunavointa unui amic sau prieten, respectivul barbat primeste un telefon in care, chipurile.....este anuntat ca mamei sale i s-a facut rau (deh....fiind cardiaca) si trebuie urgent s-o duca la spital. Ce ii mai poti spune acelui barbat? Bineinteles.....nimic, in afara faptului ca ii urezi din usa, multa sanatate mamei sale. :):):)

Daca te gandesti ca o sa procedezi exact invers si, in loc sa-l inviti a va petrece noaptea la tine, ii propui sa va petreceti noaptea la el, imediat vei afla ca locuieste cu PARINTII. Iar in plus, nici nu prea se intelege cu ei.

Credeti-ma pe cuvant ca, de-a lungul timpului, am intors pe toate fetele acest subiect si, 100% am curajul sa spun ca, NU EXISTA ABSOLUT NICIO SANSA CA TIMP DE CATEVA ZILE SA-TI DAI SEAMA DACA ACEL BARBAT ARE "OBLIGATII".

Acum, sa vorbim un pic de momentul in care femeia afla ca acel barbat are obligatii. Din nou, cele mai destepte si sigure pe ele, sunt tentate sa spuna ca, tot barbatul pierde pana la urma pentru ca, o sa-i dea "papucii". Insa, oare asa o sta si realitatea? Eu cred ca nu.

Un barbat uns cu toate alifiile, stie prea bine ca o sa vina momentul in care o sa fie prins cu minciuna si, se pregateste temeinic. Astfel ca, in momentul in care rosie de furie si privindu-l ucigator in ochi ii vei intreba DE CE TE-A MINTIT, vei primi urmatorul raspuns:

"Stiu ca am fost un porc si imi este extrem de greu sa te privesc in ochi in aceste momente. Deasemenea, nu te pot condamna daca incepand de acum, nu vei mai dori sa ma vezi, insa....inainte de aceasta decizie, trebuie sa stii ceva: TE-AM MINTIT DIN FRICA DE A NU TE PIERDE. Am cunoscut zeci de femei la viata mea, insa cu tine a fost ceva absolut incredibil. Pur si simplu, desi pare greu de crezut, din momentul in care te-am privit, am simtit ca esti femeia vietii mele, am simtit ca imi doresc enorm a ajunge sa te cunosc. Desi stiu ca nu ma crezi, tot ce mi-am dorit a fost sa te tin de mana, sa te mangai, sa te sarut si sa te tin in brate. Nu sexul a contat ci....prezenta ta langa mine. Uite, iti mai spun ceva: te cunosc de cateva zile si am impresia ca te cunosc de o viata intreaga".

Bineinteles ca, lista "aburelilor" poate continua la nesfarsit. Important este, ce faci ca femeie in fata unei astfel de situatii, mai ales daca, respectivul tip, stie sa dubleze efectul declaratiei cu niste lacrimi in ochisori ??? :):):)

Cele mai destepte si sigure pe ele o sa spuna ca nu-l vor crede si, firesc, o sa-l intrebe de "obligatiile" pe care le are. :):):)

Din nou....absolut inutil. Intreband un barbat de "obligatii" si de situatia relatiei pe care o are, vei primi urmatorul raspuns:

"Sunt casatorit sau....dupa caz, intr-o relatie cu o femeie pe care nu o mai iubesc si mai mult ca sigur ca ne vom desparti. Tocmai de aceea nu am riscat sa te pierd, pentru ca, chiar simt ca esti sufletul meu pereche. Tot ce iti cer in aceste momente, este sa-mi acorzi o perioada pentru a rezolva cu eleganta problema."

Din gura, se pot spune multe, insa...sa vad femeia care, PLACANDU-L PE RESPECTIVUL BARBAT, ia decizia sa rupa relatia cu acesta, fara sa accepte a-i mai da o sansa. :):):)

In final, atat mai spun. In momentul in care i-ai acordat o noua sansa si, implicit, un termen in care sa-si rezolve "problema", situatia n-o mai poti controla deloc. Iar peste o vreme, crede-ma ca, UN BARBAT UNS CU TOATE ALIFIILE, VA CUNOASTE TEHNICA IN CARE SA TE FACA SA-I DAI "PAPUCII", CAND...IN REALITATE, CHIAR EL A LUAT DECIZIA.

Dupa care, trece la urmatoarea...."tinta". :):)

Sunt constient ca, dupa tot ceea ce am scris in acest comentariu, ABSOLUT NIMENI, nu ma va crede ca niciodata (!!!) nu am procedat in acest mod cu o femeie, insa drept dovada, sunt zecile de femei pe care le-am cunoscut. Astept oricand sa vina vreuna dintre ele si sa-mi spuna ca MINT si ca am procedat in acest fel cu ea. Nu are cum sa se intample acest lucru pentru ca, NICIODATA NU AM ASCUNS CA AM "OBLIGATII".

Insa in acelasi timp, este perfect adevarat ca....SCUZATI-MI LIPSA DE MODESTIE.....pana acum vreo 5 ani, eram un "jucator" mai mult decat redutabil, stiind la perfectie toate "trucurile" posibile. Am cunoscut femei care, stiind la randul lor sa "joace" perfect, lupta era pe viata si pe moarte. Cine dadea semne de slabiciune si nu avea psihicul foarte tare, era "mancat". Totul se desfasura pe "contre" si pe "psihologie inversa". (poate o sa scriu candva de acest lucru)

Sunt peste 5 ani de cand nu mai "joc" si, nici nu voi mai accepta vreodata sa "joc".

Un comentariu:

  1. Ce-i porcaria asta man? Adica ele sunt niste sfinte? Ele acund ,femeile mint nu barbatii vezi statisticile pe cauzele divorturilor.La nivel European s-a introdus custodia comuna ,asta spune multe

    RăspundețiȘtergere