...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 30 ianuarie 2014

CATALIN BOTEZATU, IAR ESTI PE PATUL DE SPITAL?

Buna seara, dragii mei!

In aceasta seara sunt decis sa scriu un comentariu pentru care, stiu sigur ca voi fi injurat de catre multi dar, nutresc speranta ca, inainte de a receptiona injuraturile si "scuipatii", argumentatia la ceea ce am sa sustin, va fi macar citita pana la capat.

Asadar, DIN NOU, simpaticul si celebrul creator de moda CATALIN BOTEZATU are mari probleme de sanatate, ce-i pun viata in pericol.

Scumpii mei, daca memoria nu ma inseala (si....sigur nu), nu cu multa vreme in urma, exact ca acum, toata media romaneasca era inundata de stirea ca, celebrul Catalin Botezatu a suferit cel de-al TREILEA INFARCT, undeva prin Turcia (daca nu ma insel) in timp ce filma o emisiune. Mai mult, la doar 4 zile de la acel, al treilea infarct, aceeasi presa sustinea ca, dupa 4 zile de spitalizare, creatorul de moda s-a intors pe platoul de filmare, continuandu-si munca.

NOTA: Incercand sa inlatur din start orice interpretare gresita la ceea ce urmeaza a scrie in continuare, simt nevoia sa precizez ca, INTOTDEAUNA, am nutrit o simpatie fata de Catalin Botezatu, considerand ca, pe langa faptul ca este talentat si apreciat in meseria sa, Dumnezeu l-a inzestrat si cu o carisma deosebita pe langa un aspect mai mult decat placut.

Revenind la subiect ma intreb daca, Catalin, stie vorba aceea din batrani cu...."VINE LUPUL" ?

Desi poate gresesc, am retineri mari vis-a-vis de trambitatele probleme de sanatate si, tare imi este ca, domnul Botezatu, a inceput sa confunde CIRCUL facut cu personaje precum Bianca Dragusanu cu.....lucruri cu adevarat foarte grave, fata de care, NICIODATA NU TREBUIE SA GLUMESTI.

Stiu, stiu, stiu.....insa, macar incercati sa cititi si argumentele pe care urmeaza sa le prezint dupa ceea ce am declarat, pentru ca....stiti prea bine ca niciodata nu imi exprim DOAR O PARERE, fara a fi secondata de argumentatie.

Stiti ce inseamna sa suferi macar de HIPERTENSIUNE ARTERIALA clasificata in grad de risc 1?

Eu, din pacate...stiu. O auzeam in seara asta pe bunica baietelului meu care se lamenta ca, a vazut in direct la televizor cum lui Catalin i-a crescut tensiunea de la 17 la 19 in cateva minute. Bai fratilor, asta nu inseamna crestere. Pot sa va spun eu cum este sa iti EXPLODEZE TENSIUNEA de la 15 cu 8 la 23 cu 14 si, sa vezi asistenetele medicale cum iti umplu bratul de sange in disperarea de a introduce cat mai repede perfuzia in vena.

Stiti ce inseamna sa suferi MACAR UN INFARCT si, nu trei, cate sustine Catalin ca a suferit?

Eu, din pacate....stiu. In anul 1998, mama mea, intr-o dimineata, a suferit un infarct miocardic. A fost luata cu salvarea (mare noroc pentru ca a venit o masina super utilata) si a ajuns la Spitalul Municipal in coma. La cateva minute dupa ce am ajuns si eu la spital, cei de la poarta, au lasat capul in jos cand am intrebat unde au dus-o pe mama. (credeau ca a murit si au evitat sa-mi spuna) Intr-un final, ajungand cu liftul la "MEDICALA 10" (tin si acum minte), am avut in fata ochilor urmatoarea imagine: mama, intinsa pe un pat in stare de inconstienta, cel putin 6 persoane care erau in jurul patului si incercau sa n-o "piarda" (defibrilator, injectii) iar langa ei.....ATENTIE.....PROFESORUL GHERASIM (seful sectiei, sa-i dea Dumnezeu sanatate) care urla la ceilalti medici "comenzile" si medicamentele ce urmau a-i fi injectate, care pana la urma, dupa o lupta dura cu "MOARTEA", mi-au salvat mama;

Stiti cum arata mama mea dupa ce medicii au smuls-o din ghearele mortii? Era vanata toata, cred ca nu mai exista centimetru pe pielea ei care sa nu aiba o culoare vinetie, datorita medicamentelor ce i-au fost injectate in acele momente de coma, ce i-ai dizolvat cheagurile de sange care ii produsesera infarctul dar, i-au spart si multe vase.

Ce a urmat? Hai ca va spun imediat, dar....sub nicio forma, externarea dupa 4 zile si reapucarea de munca, asa cum....chipurile, s-a intamplat cu Botezatu dupa cel de-al treilea infarct.

Cine a trecut prin asemenea momente sau, macar a asistat, stie ca, dupa INFARCT, primele 48 de ore sunt decizive dar, riscurile sunt imense si in urmatoarele multe zile (cred ca vreo 8-10, nu mai stiu exact). Mama mea a stat internata in spital....ATENTIE.....21 de zile (toti cei care facusera infarct , atat stateau) iar noi, familia, n-am lipsit nici macar 10 minute din spital in toata acea perioada!!! Cu randul, am stat langa ea, minut de minut, zi sau noapte.

Asadar, simt ca iar imi vine sa INJUR, iar in vine sa-mi "bag" (dupa cum ati vazut in ultima perioada, incerc a renunta la limbajul licentios) dar....cand vad cum unii, GLUMESC CU ASTFEL DE DRAME, transformandu-le in can-can-uri si transmisiuni live din spital sau, sustinand ca dupa 4 zile de internare in urma celui de-al TREILEA INFARCT, pacientul s-a intors pe platoul de filmare si si-a continuat munca, cu greu ma pot abtine.

Bunicute precum cea a baietelului meu, pot fi pacalite de ceea ce vad in transmisiunile live cu Botezatu din spital, castigandu-le compasiunea si oferindu-le subiecte de discutii dimineata la o cafea, ca intre vecine, insa.....OAMENII CU CEVA "CARTE" SAU, CARE CHIAR AU TRAIT ASA CEVA, nu pot simti decat un puternic sentiment de sila.

Apoi, conform ultimelor stiri, ne mai spune domnul Botezatu ca, este suspect de o tumora pe creier sau anevrisme cerebrale ce-i pot cauza oricand un atac cerebral. Acesta fiind si motivul pentru care a plecat la o clinica din Turcia de unde, chiar in aceasta seara, in cadrul unei emisiuni, S-A TRANSMIS LIVE.

Stiti ce inseamna sa ai ceva pe creier (Doamne Fereste, tumora) sau, anevrisme cerebrale?

Eu, din pacate....stiu. In urma analizelor pe care si Catalin sustine ca le face acum in Turcia (subsemnatul le-a facut la Clinica Medicover), mi-a fost descoperita o leziune pe creier de 7 mm si un pseudoanevrism cerebral de 2 mm.

Scumpilor, sunt economist de profesie, iar in plus, nu stiu cu siguranta cate INFARCTURI a suferit Catalin Botezatu, insa va pot spune un lucru:

FOARTE PUTINI OAMENI SUPRAVIETUIESC CELUI DE-AL TREILEA INFARCT, iar daca o fac (asa cum se sustine despre Botezatu) apoi.....cat mai au de trait, o fac in aceeasi maniera ca a unui bebelus. In niciun caz nu fumeaza trabucuri, beau, isi pierd noptile prin club, aeroport, hotel, filmari, prezentari de moda, samd.

Dar, hai sa va spun si MAREA NOUTATE !!!

In seara aceasta, la auzul vestii ca Botezatu este internat in Turcia cu grave probleme de sanatate, cine credeti voi ca, si-a anuntat prezenta, acolo, langa capataiul sau? Bineinteles....BIANCA DRAGUSANU. Asadar, in zilele ce urmeaza, bunicuta baietelului meu va avea ocazia sa urmareasca in transmisiune live, cum Bianca il mangaie pe cap pe Catalin, exact pe patul de spital.

Stiti de ce am scris acest comentariu?

Prea putin ma intereseaza daca, tot acest CIRC cu transmisiuni live din spital, ocupa spatiile de emisie si ridica ratingul unor televiziuni insa, daca as fi acum langa Catalin Botezatu, cu siguranta i-as spune povestea cu...."VINE LUPUL".

Desi, ii doresc din tot sufletul sa fie sanatos si fericit, Doamne Fereste ca, intr-o zi.....SA VINA CU ADEVARAT LUPUL.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

P.S. Cu toate ca, pe cat am putut, am incercat sa argumentez "retinerea" mea fata de problemele medicale pe care Catalin sustine ca le are, totusi.....ca un ultim argument care sa arate ca, absolut deloc, nu am fost rau intentionat in tot ceea ce am scris in acest comentariu, as puncta faptul ca, cu ceva vreme in urma, tot pe acest blog, am mai scris un comentariu despre impricinat, in care chiar l-am compatimit si mi-am facut probleme pentru sanatatea sa. Cine nu crede, il poate cauta in arhiva blogului: "CATALIN BOTEZATU, CHIAR VREI SA MORI?" (19.10.2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu