...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 13 decembrie 2013

SCAPATI-NE DE BIANCA DRAGUSANU !!!

Buna sneara, dragii mei!

In sfarsit, a venit weekend-ul. Simt ca ma "mananca" un pic degetele si ca trebuie sa scriu cateva randuri. :):)

Azi am aflat cu stupoare ceva ce initial am crezut ca nu poate fi decat o GLUMA. Am aflat ca, zilele trecute, Consiliul National al Audiovizualului (CNA), in premiera absoluta, a interzis postului de televiziune ANTENA 1 difuzarea unui reality show avand-o ca protagonista pe BIANCA DRAGUSANU.

Dupa ce m-am frecat la ochi si m-am ciupit de obraz, asigurandu-ma ca nu VISEZ, am inceput sa-i cer prietenului meu, domnul Google, mai multe amanunte despre acest subiect. Uite asa, am aflat ca, dupa aflarea deciziei, doamna BIANCA DRAGUSANU este absolut devastata, plangand fara incetare, pentru ca, nu intelege motivul care a stat la baza interzicerii reality show-ului.

Pai, m-am gandit sa-i explic eu:

S-o luam usor, pe indelete, ca doar, ce naiba, abia a inceput weekend-ul si avem timp destul. Asadar, cine este aceasta BIANCA DRAGUSANU si cum a aparut ea in media romaneasca? Fara doar si poate, in aceste momente in care scriu, imi musc buzele si fac eforturi sporite pentru a nuanta cat mai elegant CEEA CE CU TOTII STIM, unii mai putin, altii mai mult.

Deci, aceasta domnisoara (in prezent doamna) este ODIOASA INVENTIE a unui creator de moda din Romania. Faptul ca cei doi ar fi avut candva o relatie (desi...nu este treaba mea) personal....nu cred nici daca ma pici cu ceara, insa nu voi si argumenta in acest moment, pentru ca nu despre acest subiect vreau sa discut. (poate altadata)

Practic, domnisoara Bianca a fost culeasa dintr-un mediu mai mult decat discutabil si facuta VEDETA peste noapte cu ajutorul unor asa zisi JURNALISTI de prin televiziuni si presa scrisa. Daca, impricinata, ar fi avut unele talente artistice notabile care in urma ajutorului primit ar fi CALIFICAT-O la statutul de VEDETA, totul ar fi parut cat de cat logic vis-a-vis de difuzarea unui reality show.

Insa, din primul moment in care a aparut in media romaneasca, BIANCA DRAGUSANU nu s-a facut evidentiata decat printr-un comportament mai mult decat vulgar si grobian in desele scandaluri care au tintuit-o pe prima pagina a ziarelor si in prim planul obscurelor emisiuni de CAN-CAN.

Desi, poate, multi au uitat, personal tin foarte minte un articol publicat acum cativa ani intr-un ziar de scandal, in care, BIANCA DRAGUSEANU, fusese filmata pe un bulevard din Bucuresti, in masina personala (bineinteles, o limuzina de zeci de mii de euro) asteptand la un semafor. Ceea ce era cu adevarat socant (cel putin pentru mine), era faptul ca, domnisoara, conducea tavalita in scaun si cu UN PICIOR SCOS PE GEAM, in timp ce, muzica, bineinteles, era data la "maxim".


De ce am tinut minte acest articol? Pentru ca, desi, am cunoscut cu varf si indesat VIATA DE ORAS, ATAT DE ZI CAT SI DE NOAPTE, pana atunci, nu vazusem niciodata o femeie intr-o ipostaza MAI ODIOSA SI GROTEASCA decat cea in care era infatisata Bianca Dragusanu. Pur si simplu am simtit ca-mi vars si matele de scarba.

Daca tot am ajuns la MASINA, poate ca n-ar fi rau sa ne explice doamna Bianca, noua, muritorilor de rand, care, unii dintre noi, avem chiar si 20-25 de ani vechime in munca, DIN CE SURSE DE VENIT (!!!) a reusit sa-si cumpere masina de multe zeci de mii de euro???

CUMVA, DIN SALARIUL DE ASISTENTA LA EMISIUNEA "UN SHOW PACATOS", unde, singurul sau rol era sa stea pe un scaun alaturi de prietena sa Cruduta???

SAU...DIN OBSCURELE PREZENTARI DE MODA PRIN CLUBURI ???

Ca sa nu mai pun la socoteala hainele si gentile de alte zeci de mii de euro, bijuteriile, samd.

Din eleganta (asa cum am promis) nu voi mai face alte comentarii despre acest subiect.

Asadar, cine este aceasta BIANCA DRAGUSEANU si cu ce s-a facut remarcata in toti acesti ani, altfel, decat prin niste scandaluri infecte, multe dintre ele, regizate grosolan pentru a face rating ???

Apoi, hai sa vorbim un pic si de ceea ce a fost, inainte de a deveni cunoscuta, domnisoara Bianca. Dupa spusele ei, fusese iubita unui INTERLOP din orasul sau natal, care, cica....a batut-o cu bestialitate si a torturat-o psihic. Mai sa fie, chiar asa sa fi stat lucrurile?

Eu, nu voi aduce ca argument, ceea ce a spus acel presupus interlop (exact contrariul la ceea ce sustine ea) , pentru ca, nu avem de unde cunoaste daca chiar este omul interlop, insa pun o intrebare:

CINE A OBLIGAT-O SA FIE IUBITA ACELUI INTERLOP?

Multi, n-au cunoscut in viata lor macar un personaj din lumea interlopa, asa ca, poate nu au de unde sti un lucru. NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, un interlop, n-o sa oblige vreo femeie respectabila sa-i fie iubita !!!

Din contra, desi, poate, este greu de crezut, pentru faptul ca au multi bani, masini luxoase si viata imbelsugata, SE FORMEAZA "COADA" pentru titlul de "iubita" interlopului. Ok, asa este, viata langa un astfel de personaj, nu este usoara. Multi dintre ei, atunci cand ii apuca nervii, le mai scapa si cate o palma sau un pumn in figura iubitei, insa.....intreb din nou:

CINE LE OBLIGA PE ACESTE FEMEI SA DEVINA IUBITE ALE INTERLOPILOR?

Nimeni, scumpilor, nu le obliga nimeni. Ele isi doresc.

Ar mai fi multe de scris, insa....consider ca am scris suficient despre ceea ce reprezinta imaginea doamnei DRAGUSEANU.

Si atunci....firesc, ce elemente de interes general si care pot reprezenta UN EXEMPLU pentru tinerele fete (asa cum spune Bianca), o pot califica, ca personaj principal intr-un reality show difuzat pe o televiziune nationala???

Ce sa le spuna tinerelor fete???

PENTRU CA, ORICUM.....ADEVARUL DESPRE CEEA CE A INSEMNAT VIATA EI SI MANIERA (!!!) IN CARE A AJUNS CELEBRA SI PLINA DE BANI, N-O SA-L RECUNOASCA IN VECII VECILOR AMIN.

Pe langa faptul ca nutresc un profund dispret fata de aceasta Bianca Dragusanu, stiti ce ma revolta la ea? Faptul ca, la fel ca si in cazul altor personaje de talia ei, NU AU DECENTA SA SE OPREASCA dupa ce s-au imbogatit printr-un comportament mai mult decat abject si, sa se retraga decent din viata publica, savurandu-si sumele uriase de bani dobandite.

Nuuuuu, bineinteles, aceste odioase personaje, trebuie sa ne chinuiasca in continuare si sa ne indoctrineze copiii cu cele mai abjecte comportamente!!!

Da, da, da, cunosc cum s-ar apara doamna Bianca Dragusanu. Pardon, doamna Bianca Slav. Deh...dupa ani de zile in care ne-a ingretosat cu un comportament mai mult decat SCABROS SI ODIOS, acum.....este respectabila Doamna SLAV. Nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase.

Aceste personaje precum BIANCA DRAGUSANU, au un tupeu absolut infernal. Am aflat ca, recent, a avut imensa nerusinare sa reclame la CNA ca televiziunile si ziarele ii incala dreptul la VIATA INTIMA, cerand sa fie interzisa orice emisune avand ca subiect persoana ei (dupa casatoria cu Victor Slav), asta in conditiile in care, ACELEASI TELEVIZIUNI SI ZIARE, care i-au prezentat cu lux de amanunte viata intima, ani si ani la rand, au facut-o celebra si bogata !!!

Bai, fratilor, va spuneam mai devreme ca nutresc un dispret profund fata de aceasta Bianca Dragusanu. Nu sunt nebun si nu sunt nici vulpea care nu ajunge la struguri (brrrrr....mi se zbarleste pielea pe mine), insa....de aceste personaje trebuie sa fugi cat te tin picioarele. Daca trece intamplator pe langa tine, trebuie sa ai grija sa nu te atinga din greseala.

BRAVO "CNA" !!! DESI NU MAI CREDEAM, SE PARE CA V-ATI TREZIT !!!

Un astfel de personaj, precum, Bianca Draguseanu, nu are ce cauta pe un post de televiziune !!!

P.S. Si....nu este dictatura, este doar o fireasca normalitate. Am ajuns in ultimul hal de depravare ca si societate, invocand aceasta DEMOCRATIE SI DREPT LA LIBERA OPINIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu