...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 25 decembrie 2013

MAGICA NOAPTE A CRACIUNULUI.

Buna seara, dragii mei!

De cateva minute am intrat in MAGICA NOAPTE A CRACIUNULUI, mai ales pentru copii care asteapta cu nerabdare sosirea lui Mos Craciun. La fel face si baietelul meu care impreuna cu verisorul sau (baiatul surorii mele) abia au adormit dupa nenumarate ture pe la geam, doar, doar....o sa-l vada pe MOSUL care vine sa le aduca darurile mult asteptate.


Cat de frumoasa si inocenta este copilaria. In timp ce le puneam darurile sub pomul de Craciun si nu uitam a-i multumi lui Dumnezeu ca si in acest an mi-a dat posibilitatea sa pot face acest lucru, ma gandeam la chiotele de bucurie pe care le voi auzi maine dimineata cand picii se vor trezi si se vor napusti la bradul de Craciun. :):):)


In plus, abia astept sa-i iau maine dimineata de manuta pe amandoi si sa ma indrept spre biserica unde cu bucurie o sa asist la slujba, atat cat vor avea rabdare copilasii. Anul trecut, pe 25 decembrie scriam un comentariu in care recunosteam rusinat ca fusese prima data cand in ziua de Craciun am calcat in CASA LUI DUMNEZEU. Pana anul trecut, imi cumplita-mi ignoranta, habar nu am avut ca pe 25 decembrie, la biserica, se tine o slujba.

Vedeti voi, cel putin pentru mine, SARBATOAREA DE CRACIUN nu conteaza decat din doua puncte de vedere: sa vad copilasii cum se bucura atunci cand gasesc darurile sub brad si....ulterior, la biserica, sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a oferit in viata.

Ma uit la unii oameni cat de ahtiati dupa mancare sunt in aceste zile. Nu mai spun dupa BAUTURA. Asteapta sfanta sarbatoare a Craciunului pentru a avea posibilitatea de a baga in ei mancare pana le explodeaza "bila" si bautura pana isi pierd definitiv uzul ratiunii. Chiar in seara asta, trecand pe la barul de "casa" al grupului meu de amici, desi.....inca nu incepuse ziua de Craciun, multi barbati erau "praf" de la bautura. Jur ca nu ii inteleg !!!

Vis-a-vis de acest subiect, chiar bunica baietelului meu m-a enervat extrem de tare in seara asta, cand, ahtiata sa pregateasca "rauri, rauri" de preparate culinare, l-a pus pe pici sa manance in bucatarie cu spatele in geamul care era putin deschis, insa....la gerul de afara si la cat de transpirat era dupa topaiala din casa, suficient cat sa-mi faca vreo neplacuta surpriza.

Cine naiba o sa manance atata mancare, habar nu am. Azi, toata ziua, am "ciugulit" ceva dimineata si spre seara am mancat vreo 4 sarmale. Maine, chiar daca este ziua de Craciun, nu voi simti nevoia sa mananc mai mult decat pe 17 septembrie sau 25 octombrie. :):):)

Eeeeee, insa.....ce-ar fi spus VECINELE daca bunicuta nu facea mancare "fara numar"??? Cum, sa faca mai putina mancare decat VECINELE???

Jur ca sfanta sarbatoare a Craciunului cat si a Pastelui imi sunt extrem de dragi pentru partea spirituala pe care o reprezinta. Insa, ma apuca o sila de nedescris cand privesc in jur si vad oameni care asteapta de la tine in aceste sarbatori sa te "spargi" cu mancare si bautura. Iar cand le spui ca nu poti sa mananci atat si.....mai ales, din toate, te privesc de parca ai fi un martian.

Mda, majoritatea serbeaza cu foc Craciunul, insa....extrem de putini stiu sau macar doresc sa inteleaga ceea ce este cu adevarat de sarbatorit in aceasta mare zi !

CRACIUN FERICIT TUTUROR ALATURI DE FAMILIE SI TOTI CEI DRAGI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu