...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 23 decembrie 2013

IULIA VANTUR, CIUDATE ALEGERI MAI FACI !!!

Buna seara, dragii mei!

Azi mi-a cazut privirea pe o stire despre relatia lui Iulia Vantur cu acel indian....Salman Khan. Cel putin pentru mine, indragita prezentatoare de stiri a fost intotdeauna o prezenta mai mult decat discreta in ceea ce priveste viata ei privata iar acest lucru, spun eu, este de apreciat.

Fara doar si poate, desi....intr-o ierarhie a genului de femeie care imi place, Iulia Vantur, fiind blonda, ar ocupa un ultim loc, dupa brunete, roscate, si satene, totusi.....tampit trebuie sa fi incat sa nu accepti ca este o femeie superba.


Acum, ca sa vedeti cam unde vreau sa ajung, trebuie sa va spun ca de-a lungul vietii, nu o data am constatat ca acea vorba "Tocmai femeile superbe sunt cele mai nefericite", nu este o gluma ci excluzand exceptiile, reprezinta pura realitate. Bineinteles ca mereu m-am intrebat "DE CE?" si extrem de greu am ajuns la o concluzie, chiar daca reprezinta DOAR O PARERE.

Bai fratilor, dupa cum lesne ati observat, sunt femei cu care Dumnezeu a fost mai mult decat DARNIC. Pe langa faptul ca le-a inzestrat cu o frumusete rapitoare, un fizic super atragator si o inteligenta peste medie, mai mult.....n-a uitat sa le inzestreze si cu acel STROP DE NOROC, fara de care este aproape imposibil sa excelezi in viata. Fara indoiala, una dintre aceste norocoase fapturi este IULIA VANTUR.

Eeeee, bun....pana aici totul pare perfect. Insa, tocmai aceste superbe femei, constat ca au o URIASA PROBLEMA in a-si alege partenerii de viata, iar alegerile facute, aproape ca ma fac a ma ciupi de obraz, verificand daca nu cumva am halucinatii.

Prima relatie de anvergura a Iuliei Vantur de care subsemnatul a luat stiinta cu ajutorul media, a fost cu MARIUS MOGA.

Jur ca pe Marius Moga chiar il apreciez foarte mult si imi este extrem de simpatic, insa.....daca cineva mi-ar fi pus sub ochi pozele celor doi si m-ar fi intrebat daca s-ar potrivi ca si cuplu, 100% as fi crezut ca nu poate fi decat o gluma buna.



Si...totusi, Iulia Vantur nu numai ca a inceput o relatie cu Marius Moga insa a si continuat-o timp de cativa ani, pana cand, separat sau de comun acord au hotarat sa se desparta.

Apoi, dupa o vreme cat a stat mai mult sau mai putin singura, Iulia Vantur explodeaza "bomba" si da de inteles ca a facut o alta alegere pentru ceea ce isi doreste a insemna o relatie serioasa. Bai, fratilor, hai.....cu Marius Moga am inteles, era destul de tanara, insa cand am vazut care este noua ei alegere, adica, SALMAN KHAN, chiar am crezut ca este BANCUL ANULUI.

Si...totusi, nu numai ca nu era un banc ci....din contra, totul era mai mult decat real. Hai sa-l vedem pe acest SALMAN KHAN.



Fara discutie, din punct de vedere fizic, tipul arata absolut impecabil si, mai mult, ii sta perfect in orice stil si pozitie ar poza. La fel de adevarat este ca atunci cand privesti un astfel de barbat, ca femeie, poti rosti in gand sau cu voce tare, ca te vezi cu el in TOATE "POZITIILE" de la a "misionarului" pana la pozitia "69". Insa....ATAT !!!

Pentru ca altfel, nu poti ignora faptul ca acest SALMAN KHAN, reprezinta perfect intruchiparea masculina a Biancai Dragusanu sau a altora la fel ca ea. Priviti poza de mai jos. In umila-mi existenta de 40 de ani, am vazut tot soiul de "pitiponci", insa....ABSOLUT NICIODATA n-am vazut un barbat cu INEL IN BURIC.


Mai mult, daca mergem mai departe si ii analizam privirea si implicit profilul psihologic al acestui SALMAN KHAN, idiot trebuie sa fi incat sa nu realizezi ca judecata sa, desi.....este a unui barbat trecut bine de 40 de ani, nu depaseste bariera unor pustani de 23-25 de ani. Repet, desi....ESTE DOAR O PARERE, acest SALMAN KHAN, nu numai ca se crede un zeu ci....CHIAR ESTE UN ZEU IN OCHII MILIOANELOR DE FEMEI. Obisnuit de zeci de ani cu acest "statut" care in timp a devenit un drog pentru el, CUM POTI SA TE GANDESTI CA FEMEIE, ca exista posibilitatea sa dezvolti o relatie altfel decat de "DISTRACTIE" cu un astfel de barbat???

Si...atunci, ma intreb, ce naiba o fi in capul acestei IULIA VANTUR???

Singura explicatie logica, desi nu am pretentia a insemna mai mult decat DOAR O PARERE, ar fi faptul ca, fiind mai mult decat cunoscut statutul de "zeu al femeilor" al acestui SALMAN KHAN, simpatica noastra stirista si prezentatoare a intrat intr-o competitie nebuna cu celelalte mii si mii de pretendente la statutul de iubita a starului indian pe care vrea cu orice pret s-o castige si sa arate lumii intregi ca EA este cea care a rapus inima ZEULUI.

Bai, alta explicatie logica n-am gasit!

Acest SALMAN KHAN, datorita creierasului ce-i este drogat de faptul ca reprezinta "ZEUL FEMEILOR" (chiar este) si daca ar avea langa el cea mai frumoasa si desteapta femeie din lume si.....doar o zi n-ar fi langa ea, n-ar putea rezista tentatiei de a-si dovedi in continuare ca este ABSOLUT IREZISTIBIL.

Ok, ok, ok, bineinteles ca fiecare poate avea o opinie si, bineinteles ca fiecare poate crede ceea ce vrea. Insa, flerul dezvoltat in umila-mi existenta, asta imi spune. Sa nu uitam: IN VIATA ESTE BINE SA REALIZEZI ADEVARUL SI NU CEEA CE ITI DORESTI TU A REPREZENTA ACESTA !!!

Ce va urma?

Pai, cam ceea ce s-a intamplat si cu Madalina Ghenea in relatia cu Gerard Butler. Numai ca diferentele sunt semnificativ in defavoarea IULIEI VANTUR, pentru ca, domnisoara Madalina, nu s-a facut vreo data remarcata altfel decat pozand despuiata, facand reclame in care rolul sau era tot strans legat de generozitatea decolteului sau jucand roluri marunte in filme mai mult decat modeste. In plus, sa nu uitam si varsta, semnificativ mai mica decat a domnisoarei Iulia, care, ajunsa cred pe la 30-32 de anisori, n-ar prea mai avea nevoie de "timpi morti" si nici de foloasele publicitatii relatiei cu un barbat celebru de la BOLLYWOOD.

P.S. In final, cu voia voastra, v-as intreba ceva:

Pe langa atuurile fizice si...poate, nu, numai (stiti vorba: daca fute la fel de bine cum arata), totusi, nu vi se pare ca daca facem o tura pe la salile de forta de prin Bucur Obor sau Crangasi, avem toate sansele sa gasim cateva "exemplare" cel putin la fel de "interesante" ca acest SALMAN KHAN? :):):)

2 comentarii:

  1. Aia de la salile de forta din Romania au un chip asa frumos ca Salman, celebritatea si banii lui? nu prea :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasesti la fiecare colt de strada din orice oras din Romania,barbati mai frumosi si destepti

    RăspundețiȘtergere