...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 27 decembrie 2013

EMISIUNEA VOCEA ROMANIEI.

Buna seara, dragii mei!

Din nou este foarte tarziu (aproape ora 1 noaptea) si in plus, peste doar 6 ore trebuie sa ma trezesc pentru a merge la serviciu (deh...nu sunt liber), insa.....simt din tot sufletul ca vreau sa scriu cateva randuri despre una dintre putinele EMISIUNI DE TELEVIZIUNE care reprezinta cu adevarat un show de televiziune de calitate: EMISIUNEA "VOCEA ROMANIEI".

Prezentele randuri le scriu la mai putin de 15-20 de minute de cand cea de-a treia editie si-a desemnat castigatorul (un baiat, Mihai Chitu, sper sa nu ma insele memoria). Personal, trebuie sa marturisesc ca n-am urmarit fiecare "episod" al acestei ultime editii insa.....azi, cand s-a desfasurat "finala" chiar am fost extrem de atent sa vad daca emisiunea-concurs este intr-adevar "pe bune" sau doar o banala "regie".

De ce spun acest lucru?

Prima editie, dupa cum cunoasteti, a fost castigata de acel baiat, Stefan Stan, care, ulterior, a devenit mai cunoscut prin prisma faptului ca s-a cuplat cu Andreea Mantea, decat prin prisma vreunui "HIT" care sa ne faca pe toti a-l fredona, asa cum, spre exemplu, s-a intamplat cu melodia lui Chirila, "Fara Tine", pe care chiar daca sunteti tentati a nu ma crede, pana si baietelul meu de 4 ani si jumatate sau nepotelul meu care are 5 ani, de cate ori o aud la radio, imi spun sa dau sonorul mai tare si o canta cu mare foc. Dar, cum prima editie a emisiunii nu am urmarit-o absolut deloc, nu voi face niciun comentariu asupra castigatorului, desi.....mie chiar nu-mi place deloc cum canta acest Stefan Stan.

In timp ce se desfasura a doua editie a emisiunii, desi.....nici pe aceea n-am urmarit-o (fiind sambata seara, eram mereu prins cu pariurile sportive), totusi, intr-o seara, fiind in bucatarie cu ochii atintiti pe "tableta" pe care urmaream scorurile de la meciuri, ceva m-a facut sa ma ridic de la masa si sa merg in fata televizorului. Da, scumpilor, era vocea incredibila a acelei mulatre, JULIE MAYAYA, pe care auzind-o cum canta (nu era inca finala ci doar o etapa eliminatorie) i-am spus consoartei mele ca 100% aceasta o sa castige concursul, ceea ce cateva saptamani mai tarziu s-a si intamplat. (in finala chiar am votat-o prin sms)

A treia editie (care s-a incheiat in aceasta seara), a fost singura pe care chiar am urmarit-o in proportie de 60%. Acum cateva saptamani bune, cand incepusera etapele eliminatorii, mi-a atras atentia o voce a unui baiat....Mihai Chitu. La fel, i-am spus consoartei mele ca daca cineva ar trebui sa castige emisiunea-concurs, acela nu poate fi decat acest baiat.

Insa, spre deosebire de Julie Mayaya, Mihai Chitu avea UN URIAS POSIBIL HANDICAP. Adica, era antrenat de Horia Brenciu, cel care castigase precedenta editie cu talentata mulatra. Firesc, aveam destule dubii ca producatorii emisiunii-concurs o sa accepte sa exite un ANTRENOR care sa castige pentru a doua oara consecutiv "VOCEA ROMANIEI", asta in timp ce, Loredana si cu Moga nu au castigat niciodata pana acum.

Era firesc sa am destule retineri, avand in vedere ca in ultimii foarte multi ani, ingrozitor de multi, emisiunile de televiziune sunt atat de jalnic REGIZATE, incat iti vine sa vomiti de scarba si sa te faca sa nu le urmaresti.

Ei bine, in aceasta seara, cand s-a anuntat castigatorul si am realizat ca este MIHAI CHITU cu antrenor Horia Brenciu (castigator pentru a doua oara consecutiv), nu am mai avut absolut niciun dubiu ca emisiunea-concurs "VOCEA ROMANIEI" se desfasoara cat se poate de real, pe langa calitatea deosebita din punct de vedere artistic si tehnic, iar pentru acest lucru merita felicitati toti cei implicati.

Din punctul meu de vedere, nici ca se puteau alege mai bine cei patru antrenori: Loredana, Moga, Smiley si Brenciu. Apoi, extraordinarul prezentator Bartos. Singura "veriga slaba" care din punctul meu de vedere NU ARE CE SA CAUTE IN ACEST FORMAT AL EMISIUNII este Nicoleta Luciu, a carei prestatie este atat de jalnica, incat imi este si rusine sa scriu despre ea. Jur ca nu vreau sa fiu rau, insa....ceea ce ii exprima "privirea" acestei doamne nu poate fi remediat nici prin 100 de operatii estetice. Fratilor, desi...ESTE DOAR O PARERE, niciodata Nicoleta Luciu nu si-a depasit nici macar cu un milimetru conditia rolului pe care il avea candva in emisiunea lui Teo Trandafir.

Asadar, exceptand-o pe aceata "fara sare si piper", Nicoleta Luciu, toti antrenorii si prezentatorul Bartos fac o echipa atat de savuroasa incat este o placere sa-i urmaresti.

BRAVO "VOCEA ROMANIEI" !!! Bravo Loredana, Moga, Smiley, Brenciu si Bartos !!!

Am tot respectul pentru voi ca nu ati acceptat niciodata sa va prostituati in emisiuni de "2lei" si.....nici nu ati avea cum s-o faceti, pentru ca, voi, CHIAR SUNTETI NISTE ADEVARATE VEDETE in fata carora merita sa-ti scoti palaria si sa faci o reverenta !!!

Prin extraordinara voastra calitatea artistica, dublata de profesionalismul producatorilor, noi, cei de acasa care stam in fata televizorului, am avut ocazia sa ne reamintim ceea ce inseamna un show de televiziune de calitate, fara curve, delicventi si analfabeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu