...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 10 noiembrie 2013

RECUNOSC, AM OBOSIT INAINTE DE VREME.

Buna seara, dragii mei!

Va spuneam in postarea anterioara despre o persoana ANONIMA care m-a "mangaiat" cu o caracterizare deloc magulitoare. Dupa ce am incercat in mod obiectiv sa-i arat ca bate campii cu gratie, respectiva persoana a continuat in acelasi ritm insa.....printre alte "aberatii" A SPUS SI UN LUCRU CAT SE POATE DE REAL.

Citez din memorie: "Privindu-ti pozele imi lasi impresia unui OM CARE A OBOSIT INAINTE DE VREME".

Cei care imi citesc de ceva vreme blogul, cred ca au deja garantia ca in momentul in care cineva spune despre mine un lucru care este adevarat, IMI ESTE IMPOSIBIL SA-L NEG, asa ca.....si acum, voi recunoaste deschis ca acea persoana care printre muuuulte alte aberatii scrise vis-a-vis de mine, a avut totusi dreptate si a simtit bine atunci cand mi-a privit pozele si a ramas cu impresia ca sunt un OM CARE A OBOSIT INAINTE DE VREME.

Scumpilor, eu excelam la lucruri EXCENTRICE care azi fac deliciul consumatorilor de tabloide, inca de acum 10-12 ani, cand in Romania nu exista dezmatul care azi il stim cu totii. Niciodata nu am ascuns ca viata m-a condus a trai niste evenimente REALE si nu inventate ca cele care fac azi subiectul tabloidelor, pe care daca le-as povesti cu lux de amanunte, multi ar spune ca delirez.

Poate ca nu sunt crezut cand spun ca am o URIASA EXPERIENTA DE VIATA SI MAI ALES IN CEEA CE PRIVESTE "CITITUL" OAMENILOR, pentru ca, din nou, viata m-a pus in situatii absolut de necrezut pentru unii dintre semenii mei. Am cunoscut si am avut ocazia cu sau fara voia mea sa vorbesc cu o foarte vasta paleta de oameni, DE LA CRIMINALI CU SANGE RECE, CURVE, COMBINATORI DE "2 LEI", INTERLOPI SI PANA LA POLITICIENI SI OAMENI EXTREM DE PUTERNICI IN ACEASTA TARA.

Din toate aceste experiente nu am incercat decat a invata cate ceva care sa-mi fie de folos in viata. Parte din aceste invataturi (cele ce pot fi facute publice) am incercat sa le transmit si altora prin intermediul acestui blog.

Multi se mira de ce m-am apucat sa scriu pe acest blog. Raspunsul este acelasi pe care l-am mai dat de cateva ori atunci cand am fost intrebat:

TOCMAI "SCRISUL", CANDVA, CAND ERAM PE MARGINEA PRAPASTIEI, CREZAND CA VOI PIERDE TOTUL IN VIATA SI NU VOI MAI AVEA PUTEREA SA MA RIDIC.....M-A SALVAT.

Inainte sa scriu pe acest blog, am scris pentru mine mii si mii de "randuri" pe care le am si acum insa nu le voi face publice niciodata. Abia apoi mi-a venit ideea sa deschid un blog si sa imi astern gandurile.

Bun. Revenind la ceea ce imi spunea acea persoana anonima, anume, faptul ca am privirea unui om obosit inainte de vreme, trebuie sa recunosc ca.....ARE PERFECTA DREPTATE.

ASA ESTE, PRIVIREA MEA ARATA CLAR PENTRU CEI CARE STIU S-O "CITEASCA" CA SUNT ON OM CARE OM OBOSIT SI CARE NU MAI AM ABSOLUT NICIO ASTEPTARE.

Azi, poate multi ma fac nebun, insa peste 10 ani s-ar putea sa-si aduca aminte de multe lucruri pe care le-am scris si le voi mai scrie pe acest blog. Cum pot sa fiu altfel decat OBOSIT INAINTE DE VREME cand de ani de zile vad in jurul meu:

a) oameni care tin post si au facut un ritual pentru practicile bisericesti, insa......in fata "banilor", a functiilor si a puterii isi vand oricand constiinta si sufletul;

b) oameni care spun ca sunt cinstiti si onesti insa in realitate nu stiu cum sa fure mai mult;

c) femei care spun ca vor sa isi gaseasca sufletul pereche si.....in realitate, isi rup p---a cu orice idiot cu care intra in contact in spatiul real sau virtual;

d) barbati care se bat cu pumnul in piept ca isi iubesc copiii insa.....in realitate, nici in p--a nu-i doare de acei copii;

e) rude care sunt interesate doar de o masa "moca" la restaurant cu diverse ocazii sau de un "imprumut" pe o perioada nedeterminata, insa la momente cand FAMILIA trebuie sa dea dovada de UNITATE.....nu-i mai vezi;

As putea sa mai dau exemple cu nemiluita insa ma opresc aici cu exemplele din "spatiul intim".

Apoi, cum pot sa nu am privirea unui OM OBOSIT INAINTE DE VREME, cand vad in spatiul public:

a) scursuri umane care in loc sa stea prin bodegi si bordeluri de ultima speta, au invadat tot ce inseamna MEDIA in Romania;

b) politicieni care atunci cand sunt in OPOZITIE ii acuza pe cei de la PUTERE ca fura si isi bat joc de popor, insa....ulterior, cand se face "rocada", fac mai rau decat cei pe care cu ceva vreme in urma ii araau cu degetul;

c) politisti, procurori si judecatori care in loc sa garanteze aplicarea legilor si sa apere populatia de "MASA INFRACTIONALA", fac exect invers, ajutand infractorii sa scape basma curata;

d) afaceristi care apar pe la televizor si vorbesc despre CAPITALISM SI ECONOMIE DE PIATA, insa.....in realitate, daca le inchizi "robinetul" afacerilor facute cu BANI PUBLICI, constati ca nu au capacitatea nici macar de a gestiona un amarat de chiosc de ziare;

Din nou, exemple as putea sa mai dau cu nemiluita, insa am sa ma opresc aici.

SI ATUNCI.....CUM AS PUTEA SA AM O ALTFEL DE PRIVIRE DECAT A UNUI OM OBOSIT INAINTE DE VREME???

Asa este, am obosit si.....sincer, cu fiecare zi care trece, nu ma mai regasesc deloc in ceea ce, AZI, inseamna societatea noastra.

De ani de zile m-am retras intr-o "carapace" si singurele momente cand interactionez public, este atunci cand scriu pe acest blog.

Desi sunt o fire PUTERNIC EXTROVERTITA SI FOARTE GURALIVA, nu mai simt deloc nevoia sa interactionez cu cei din jurul meu.

Multi, extrem de multi pot crede ca AM LUAT-O RAZNA, insa.....doar timpul, o sa decida cine a avut dreptate.

CU FIECARE ZI CARE TRECE, TRAIM INTR-O SOCIETATE DIN CE IN CE MAI NOCIVA SI MAI DEZGUSTATOARE, in care principiile, constiinta, frica de Dumnezeu, bunul simt si rusinea, cinstea si corectitudinea......NU MAI EXISTA.

Exista doar o puternica dorinta de parvenire si inavutire fara just temei, indiferent daca acest lucru te face sa-ti vinzi sufletul....."NECURATULUI".

RECUNOSC.....AM OBOSIT !!!

P.S. Sa nu-mi spuneti ca A GENERALIZA ESTE O GRESEALA, pentru ca, pe deoparte, nu generalizez absolut niciodata, constient fiind ca intotdeauna exista si exceptii, iar pe de alta parte, cred ca cei care aduc ca argument "a nu generaliza", nu fac altceva decat sa refuze realitatea, ascunsi sub protectia acelor "exceptii" care nu fac decat sa confirme regula.

Un comentariu: