...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

"PENSIONAREA" LUI MITICA DRAGOMIR.

Buna ziua, dragii mei!

Scumpilor, desi s-a intamplat acum cateva zile, nu vreau sa ratez ocazia de a scrie cateva randuri despre pierderea functiei de presedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal de catre caraghiosul personaj MITICA DRAGOMIR.

Dupa cum multi cunosc subiectul, acest Mitica Dragomir, a condus Liga timp de 17 ani (!!!), iar cei care azi, savureaza infrangerea acestuia in urma ultimelor alegeri, o compara cu "CADEREA CONSTANTINOPOLULUI".

Desi la prima vedere este amuzanta comparatia, in secundar, imi pare dramatica, deoarece....numai intr-o tara precum Romania, un astfel de personaj ar putea sta la conducerea unei institutii timp de 17 ani, fara a avea absolut niciun merit sau reusita. (stiti ca mereu dau Cezarului ce este al Cezarului, insa in cazul acestui personaj, chiar nu este cazul).

Pentru inceput, hai sa vedem cine este acest MITICA DRAGOMIR:


Foarte pe scurt, individul s-a nascut in comuna Balcesti din Judetul Valcea si.....dupa cum se lauda, copilaria i-a fost marcata de o SARACIE LUCIE, fapt ce l-a impins ca pe la varsta de 14 ani sa paraseasca casa parinteasca si sa plece in lume. Ulterior, nu stiu cum naiba a reusit sa se infiltreze in fotbalul romanesc de pe vremea regimului Ceausescu, ajungand presedinte de club pe la Scornicesti si Victoria Bucuresti, ambele, fiind echipe extrem de apropiate si protejate de regimul comunist.

Evenimentele din 1989 (stiti ca evit din rusine a spune Revolutie) i-au adus si o arestare pentru diverse infractiuni, insa.....asa cum s-a intamplat mai mereu in Romania si din pacate se intampla si azi, dupa cateva luni petrecute dupa "gratii" a fost eliberat. Ceea ce a fost mai tragic pentru fenomenul fotbalistic din Romania si....nu numai, a fost acela ca, distinsul personaj, din nou, nu-mi explic cum, a reusit sa ajunga in anul 1996 presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal.

Scumpilor, personal, imi aduc aminte ca, prima data cand l-am vazut pe acest caraghios, a fost intr-o seara, prin anul 1996, la televizor, in cadrul unei interesante emisiuni intitulate "Recursul Etapei" conduse de reputatul ziarist Ovidiu Ioanitoaia. Asadar, invitat alaturi de alti oameni de fotbal al acelor vremuri, acest Mitica Dragomir, rosu ca racul la figura, cu ochii bulbucati si privire de nebun, URLA DIN TOTI RARUNCHII. Jur ca nu va mint cand va spun ca, atunci, chiar ma gandeam: "Cine naiba o mai fi si nebunul asta si de unde a aparut?". Eeeeee, in acea seara am aflat ca era noul presedinte a Ligii Profesioniste de Fotbal. :):):)

Va spuneam la inceputul acestei postari ca.....desi, mereu dau Cezarului ceea ce este al Cezarului, in cazul acestui personaj, chiar si daca vreau, nu am cum sa fac acest lucru, pentru ca, intotdeauna m-am gandit, cum naiba a putut sa reziste timp de 17 ani (!!!) In fruntea Ligii, atata timp cat, NIMIC NU IL CALIFICA PENTRU ACEASTA FUNCTIE.

In randurile ce urmeaza, va voi arata, doar o mica parte din declaratiile oficiale ale acestui personaj absolut grotesc, ce arata fara echivoc gradul de "inteligenta" cu care este inzestrat:

a) In cazul Timisoarei (nota mea: o echipa penalizata de Federatie) declara ca: "Nu am avut nicio opinie, dupa cum se stie. Eu am avut o opinie, altii o opinie, deci ce opinie am avut eu? Ce, nu mai avem voie sa avem opinii in tara asta?"

b) Despre meciul cu Olanda declara ca: "Putem castiga dragul meu, numai sa si putem"

c) Despre cat de mult munceste el la Liga Profesionista de Fotbal, declara ca: "Eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori muncesc chiar si noaptea".

Ma opresc aici cu exemplele, pentru ca as putea scrie timp de 2 saptamani fara oprire maximele idiotenii spuse de acest personaj caraghios si incult.

Revenind la prezent si....mai precis, la alegerile pe care MITICA DRAGOMIR tocmai ce le-a pierdut, trebuie amintit faptul ca, individul urla din toti rarunchii ca a fost "LUCRAT DE POLITIC", facand referire la o intalnire a contracandidatului sau (Gino Iorgulescu) cu Victor Ponta si Liviu Dragnea impreuna cu reprezentantii a 10 cluburi din prima divizie fotbalistica ce urmau a vota, intalnire ce a avut loc, exact cu o seara inainte de alegeri.

Ok, eu nu spun ca nu are dreptate cum dealtfel nu pot spune nici ca are dreptate pentru ca n-am fost de fata la acea intalnire, insa.....hai sa presupuneam ca s-a intervenit la nivel de "politic", ceea ce a condus la pierderea alegerilor de catre impricinat.

Insa.....acest grotesc personaj, Mitica Dragomir, ar trebui sa ne spuna inainte de toate, cum a stat treaba acum fix 13 ani, in anul 2000, cand, dupa primul sau mandat in fruntea Ligii, exact cu cateva ore inainte de noile alegeri, pe la ora 2 noaptea l-a sunat aproape plangand pe Gigi Becali, lamentandu-se ca are informatii ca a doua zi o sa piarda alegerile pentru ca reprezentantii echipelor din prima divizie de fotbal nu vor sa-l mai voteze. Atunci, in acea noapte, Gigi Becali l-a luat de mana pe acest Mitica Dragomir si au mers la Viorel Hrebenciuc iar ulterior la.....ADRIAN NASTASE, si.......ca o minune, a doua zi, cine credeti ca a castigat alegerile? Bineintelesc ca.....MITICA DRAGOMIR.

Acest episod este mai mult decat stiut ca fiind adevarat, pentru ca a fost confirmat atat de gura sparta a lui Gigi Becali atunci cand s-a certat cu Mitica Dragomir, cat si de alti conducatori de cluburi ai acelor vremuri.

Si atunci.....cat de ipocrit si josnic poti sa fi ca individ, incat, acum, cand, chiar daca presupunem ca ai patit exact ce ai facut tu altuia cu 13 ani in urma, sa strigi in gura mare ca ai fost victima unei "LUCRATURI POLITICE"???

Din punctul meu de vedere, acest Mitica Dragomir, este un mare "ZERO" din toate punctele de vedere ce implica inteligenta, cultura, educatie, profesionalism si in toti acesti 17 ani de zile cat a condus Liga Profesionista de Fotbal, n-a existat nici macar un element care sa-l califice pentru acest lucru.

Singura calitate pe care i-o recunosc acestui individ, este aceea a SCOLII VIETII, pe care o poseda extrem de profund, a smecheriei ieftine si mitocaniei caracteristica MAIDANULUI SI SARACIEI DIN CARE SE LAUDA CA S-A RIDICAT, ajungand azi.....milionar in euro.

N-am sa-mi ascund niciodata REPULSIA SI SILA fata de astfel de personaje care au sugrumat pur si simplu aceasta tara in ultimii 25 de ani, facandu-ne de ras peste tot in lume pe unde au fost cu mitocania si suficienta intelectuala caracteristica mediului din care au provenit.

NOTA: Nu generalizez cu ceea ce am scris mai sus, pentru ca, de-a lungul vremii, au fost multi oameni, care, desi, au provenit din medii extrem de sarace, ulterior, au ajuns exemple de profesionalism si bun simt. Dar nu este cazul acestui personaj.

Personal, nu achiesez teoriei ca, Mitica Dragomir trebuia oricum schimbat dupa 17 ani de "domnie" la Liga Profesionista de Fotbal, pentru ca......sunt de parere ca cineva poate sa conduca o institutie si 40 de ani, daca exista elemente ce demonstreaza o pregatire profesionala ireprosabila si un spirit de conducator desavarsit. Nu trebuie sa schimbam pe cineva de la conducerea unei institutii, doar pentru ca a stat prea mult in acel "scaun" !!!

P.S. Oricum, Mitica Dragomir, n-a plecat la "pensie" cu mana goala, pentru ca, "prietenii" de la Liga Profesionista de Fotbal, i-au aprobat 150.000 de euro drept prima de pensionare (zece salarii nete), asa.....ca sa aiba si el cu ce sa-si creasca nepotii.

Ce inseamna 150.000 de euro pentru un om obisnuit din tara asta care munceste cinstit si castiga undeva pe la 1.200 ron/luna?

Eeeeee, o nimica toata......venitul pe vreo 45 de ani de munca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu