...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 19 noiembrie 2013

MECIUL ROMANIA - GRECIA, SANSA UNEI GENERATII DE "RATATI".

Buna seara, dragii mei!

Am ajuns acasa de la serviciu, am mancat o salata cu ton (deh, sunt la regim pentru ca dupa ce m-am intors de la mare m-am ingrasat ca un porc) si....privind ceasul care arata ora 19:10, gandul mi-a fugit la subiectul care a stat azi pe buzele multor romani:

MECIUL ROMANIA - GRECIA, practic, returul barajului pentru Cupa Mondiala ce se va desfasura anul viitor in Brazilia.

Dupa cum majoritatea romanilor cunoaste, meciul tur, desfasurat vinerea trecuta s-a terminat cu victoria Greciei cu scorul de 3-1. In seara asta, pentru a ne putea califica, trebuie sa invingem cu 2-0 (scorul minim) sau.....macar cu 3-1, ca sa putem intra in "prelungiri". Bineinteles, ar mai fi si varianta victoriei cu o diferenta de mai mult de 3 goluri, insa jucandu-se la acest nivel, este putin probabila.

Practic, intrebarea care exista azi pe buzele tuturor microbistilor si nu numai, este, daca, echipa nationala a Romaniei are capacitatea fizica, psihica si tactica sa poata invinge Grecia la un scor care sa permita calificarea la Cupa Mondiala.

Scumpilor, din umilu-mi punct de vedere, nu exista decat doua variante:

a) Echipa mediocra a Romaniei sa prinda o zi exceptionala, NOROCUL SA FIE DE PARTEA EI, iar echipa Greciei sa prinda o zi foarte slaba, caz in care este foarte posibil sa avem sanse de calificare;

b) Ambele echipe sa prinda o zi normala, caz in care, IN VECII VECILOR AMIN, echipa mediocra a Romaniei nu ar avea vreo sansa sa obtina calificarea, dupa infrangerea suferita vinerea trecuta cu scorul de 3-1;

Acum, gandul imi fuge la zecile de mii de romani (probabil 50.000), care, in timp ce scriu aceste randuri, imbracati in "tricolor" au luat deja drumul spre Stadionul "National Arena", plini de optimism si dragoste fata de echipa nationala.

Si eu puteam sa merg in seara asta la meci, in niste conditii mai mult decat civilizate (invitatie la tribuna oficiala) insa am preferat sa raman acasa, deoarece, chiar daca voi fi condamnat de catre multi, ECHIPA NATIONALA A ULTIMILOR 10 ANI, NU MERITA SUB NICIO FORMA EFORTUL DE A FI SUSTINUTA.

Cei apropiati varstei mele si....bineinteles, cei mai in varsta ca mine, isi aduc cu siguranta aminte de momentele in care la inceputul anilor '90 PLANGEAM DE BUCURIE in urma victoriilor fantastice ale echipei nationale reprezentate atunci de GENERATIA DE AUR, cum dealtfel.....isi aduc aminte de momentele cand PLANGEAM CU LACRIMI DE CROCODIL in momentele cand echipa nationala pierdea cate un meci important, cum a fost acel sfert de finala de la Campionatul Mondial din America. (meciul cu Suedia din vara anului 1994)

Scumpii mei, cei mai tineri care nu ati prins acele vremuri, imi aduc aminte ca dupa ce echipa nationala a Romaniei printr-un ghinion fantastic a pierdut meciul cu Suedia, pe langa faptul ca IMI CURGEAU LACRIMILE PE OBRAZ PRECUM JETUL DE LA ROBINET, ALATURI DE MII SI MII DE OAMENI AM PLECAT PE JOS (!!!) PE LA ORA 1 NOAPTEA DIN CARTIERUL MILITARI SPRE PIATA UNIVERSITATII (si acum, dupa 20 de ani, simt cum mi se face pielea de gaina) STRIGAND DIN TOT SUFLETUL "HAI ROMANIA".

Fratilor, cei care au prins acea seara la care fac referire, cu siguranta isi aduc aminte de acele momente in care MII SI MII DE OAMENI veneau din toate colturile capitalei, PE JOS (!!!), IN MIEZ DE NOAPTE, indreptandu-se spre Piata Universitatii, desi.....echipa nationala tocmai pierduse meciul cu Suedia.

A doua zi dimineata, in metrou (pe atunci nu aveam masina), era o liniste de nedecris iar fetele sutelor de pasageri ai metroului erau impietrite de durere !!!

Dumnezeu imi este martor CAT DE MULT AM IUBIT ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI. Dar, in acele timpuri, echipa nationala era formata din baieti seriosi si valorosi, care isi dadeau sufletul pe teren si care ne faceau sa ne mandrim cu ei.

Cumva, credeti ca, fotbalistii generatiei lui "Hagi" nu consumau bauturi alcoolice, nu petreceau in baruri de noapte sau nu regulau tarfulitele care roiau in jurul lor????

Trebuie sa fim nebuni a crede ca nu, insa.....ACEI BAIETI CAND ERA VORBA DE UN MECI CAPITAL, STIAU SA SE "ADUNE" SI SA-SI PUNA IN VALOARE TALENTUL.

Azi, asa cum s-a intamplat in ultimii cel putin 10 ani, hai sa nu ne ferim de cuvinte si sa spunem raspicat:

AVEM O ECHIPA NATIONALA, IN MAJORITATE, PLINA DE FOTBALISTI MAI MULT DECAT MEDIOCRI !!!

Cat de optimist ai fi vis-a-vis de echipa nationala, CU CINE (???) SA POTI AVEA REZULTATE???

Cu un fotbalist precum Cristi Tanase ???


Ma uitam si in seara asta la echipa probabila si.....parca Dumnezeu i-a luat mintile acestui Piturca. DIN NOU (!!!) l-a titularizat pe acest Cristi Tanase, un fotbalist care desi este considerat o mare vedeta in Romania, abia daca face fata la echipa de club, Steaua Bucuresti !!!

Intamplator, in ultimii 2 ani, am fost pe stadion la multe meciuri de-ale Stelei in cupele europene si.....acest Cristi Tanase, nici macar in teren nu stie sa stea, fluierat fiind in permanenta de zecile de mii de suporteri stelisti.

Si....totusi, in mod incredibil, este titularizat si la echipa nationala, pentru UNICUL MOTIV CE PARE CAT DE CAT LOGIC, anume ca, Gigi Becali a platit pe el acum cativa ani 1,8 milioane de euro, iar acum, prin complicitatea sigura a lui Piturca, incearca sa pandeasca un moment in care acest mediocru fotbalist sa prinda cateva partide mai bune si sa pacaleasca vreo echipa de prin Rusia sau Grecia, vanzandu-l pe macar 1,5-2 milioane de euro, astfel, recuperadu-si proasta investitie.

Cum altfel, poti sa explici, decizia lui PITURCA de a-l titulariaza meci de meci pe acest mai mult decat mediocru fotbalist???

Chiar dupa meciul de vinerea trecuta pierdut in fata Greciei cu scorul de 3-1, impresarul Becali se lamenta in presa ca Cristi Tanase desi a fost urmarit din tribuna de 4-5 observatori ai unor echipe din Grecia, cica n-a vrut sa arate ca ARE VALOARE !!!

Pai, cum fratilor, N-A VRUT SA ARATE CA ARE VALOARE????

Alooooooo, acest mediocru fotbalist, Cristi Tanase, nu are in vecii vecilor amin cum sa arate ca este un fotbalist de valoare, pentru simplul motiv ca.....NU ARE VALOARE !!!

Apoi, cum sa-l titularizezi in meciul de vinerea trecuta pe fotbalistul LAZAR ??? Fara a dori sa fiu malitios, cei care se pricep cat de cat la fotbal, realizeaza ca acest fotbalist nu are nici pe departe valoare de o titularizare la echipa nationala.

Sau....cum sa mergi in continuare pe mana fotbalistului GOIAN, care de cativa ani de zile, nu mai joaca fotbal la un nivel de performanta care sa-l califice pentru postul de titular in defensiva echipei nationale.

Sau.....ce pretentii poti sa ai de la echipa nationala, cand, un jucator bunicel (printre putinii) precum BOURCEANU, desi stia ca daca mai incaseaza un cartonas galben in meciul de vinerea trecuta cu Grecia, rateaza returul din seara asta, comite un fault stupid de la "spate" cand se afla in terenul adversarului, nicidecum in imediata apropiere a "portii" echipei noastre, ca macar sa aiba scuza ca a incercat sa evite primirea unui gol???

Am dat doar cateva exemple, pentru ca daca as scrie despre toti fotbalistii echipei nationale care se afla in situatiile de mai sus, in mod clar, voi pierde meciul care trebuie sa inceapa intr-o ora.

In concluzie, consider ca in seara asta avem sansa sa ne calificam, numai daca:

ECHIPA NOASTRA NATIONALA MAI MULT DECAT MEDIOCRA PRINDE O ZI FANTASTICA SI ARE UN NOROC CHIOR, IN TIMP CE, ECHIPA GRECIEI PRINDE O ZI MAI MULT DECAT PROASTA !!!

Altfel, desi este DOAR O PARERE, nu aveam absolut nicio sansa.

Jur ca nu sunt rau, insa am vazut mii de meciuri la viata mea si.....de peste 17 ani, zi de zi, prin prisma pariurilor sportive, urmaresc tot fotbalul mondial, inclusiv campionate precum al Boliviei, Chile, Brazilia, Costa Rica, samd.

Sa afisam un optimism exagerat si care sa nu aiba nicio baza reala, asta o putem face in fata oricarui meci.....ce ne costa???

Insa, REALITATEA DIN TEREN, nu are nimic de-a face cu doza inconstienta de optimism.

HAI ROMANIA !!!

Sper din tot sufletul ca aceasta mai mult decat mediocra echipa nationala, sa ne faca si pe noi macar o data fericiti, pentru ca m-am saturat de toate aceste generatii de "ratati" (desi se supara cand presa ii numeste asa) care "puncteaza" prin baruri, discoteci, curve si.....batai, dar nu si pe "dreptungiul verde", care, multora dintre ei, pe nedrept, le-a umplut conturile cu sute de mii si....uneori, milioane de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu