...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 29 noiembrie 2013

DENISA BITA SI.....TAXIMETRISTII.

Buna ziua, dragii mei!

Azi, stand prin casa, pentru ca, sunt in concediu medical (operatia de sinus lifting pe care am suferit-o cu o saptamana in urma nu a mers deloc bine si pe langa niste dureri atroce si ceva complicatii, nu am voie sa ies la frig) am inceput sa citesc presa on-line. Intr-unul dintre ziare am dat cu nasul de un articol al carei personaj principal mi-a provocat un episod de ras, incat, am ajuns sa fiu ingrijorat ca imi voi rupe "cusaturile" de la maxilarul operat.

Sincer, si cand scriu aceste randuri imi vina sa rad. Va lamuresc imediat despre cine este vorba. :):):)

Bai, voi ati auzit de una DENISA BITA? :):):)

In respectivul articol erau prezentate "peripetiile" acestei domnite cu TAXIMETRISTII la care este nevoita sa apeleze de cel putin 4 ori pe zi, dat fiind faptul ca impricinata nu are carnet de sofer si implicit nici masina. In acest context, distinsa duduie, povesteste cum un taximetrist a dat-o jos din masina in plina noapte pentru ca vorbea prea tare cu niste prietene, sau.....cum altul, mai ca nu a batut-o pentru ca, intr-o noapte de Craciun nu i-a lasat "spaga" decat vreo 2 lei, sau.....cum un altul, a tras la o benzinarie si in timp ce isi punea benzina, a trimis-o sa-i cumpere un pachet de tigari, sau......cum foarte multi alti taximetristi ii fac apropouri de natura sexuala, anume ca, doresc sa le fie achitata cursa in "natura". :):):)

Bai, sincer, cand am citit articolul, habar nu aveam cine naiba este aceasta DENISA BITA, insa fiindu-mi starnita curiozitatea, i-am cerut ajutorul domnului Google care m-a lamurit imediat.

Asadar, suava domnita, candva, a aparut la rubrica "Vremea" a unui ziar (chiar nu conteaza) iar in prezent, cica, este FOTOMODEL.

Hai s-o vedem cum arata:




Bai, privindu-i pozele si amintindu-mi de povestirile acesteia vis-a-vis de TAXIMETRISTI, imi este imposibil sa nu ma apuce rasul, intrebandu-ma:

DE CE, OARE, DENISA BITA SE MIRA CA PATESTE TOATE ACELE LUCRURI JENANTE CU TAXIMETRISTII??? :):):)

Fratilor, desi nu generalizez, majoritatea taximetristilor provin din medii cel putin discutabile iar cea mai importanta scoala pe care o poseda este.....SCOALA VIETII. Cu alte cuvinte, multi dintre ei sunt "baietasi" de oras, unsi cu toate alifiile, iar politetea lor fata de pasager este in functie de impresia lasata de acesta.

Personal, am cunoscut in viata mea destule femei care aratau "trasnet" (incomparabil cu acesta Denisa Bita) si erau imbracate sexy, insa NICIODATA n-am auzit pe vreuna sa se planga de avansuri sexuale, hartuieli, samd din partea taximetristilor.

Denisa Bita, normal, se intreaba, de ce, tocmai ea, pateste asa ceva???

Raspunsul, simplu, desi....ESTE DOAR O PARERE:

Domnisoara in cauza, ar trebui sa se uite in oglinda intr-un macar UNIC moment de luciditate si sa VADA CUM ARATA CA IMAGINE;

Dupa cum spuneam, taximetristii sunt mai golanasi de felul lor, insa....atunci cand o femeie frumoasa si bine proportionata le urca in masina, se simt onorati, le face mare placere cursa ce trebuie s-o faca si incearca atat cat pot sa faca o impresie buna, exceland de multe ori la capitolul POLITETE.

INSA, ATENTIE MARE (!!!), ACEST LUCRU NU ESTE VALABIL SI IN CAZURILE IN CARE FEMEIA CARE LE URCA IN MASINA ARE O IMAGINE DE......"PITZI".

Flerul TAXIMETRISTILOR aproape ca nu da gres in ceea ce priveste "pasagerul", pentru ca, este format in sute si mii de curse cu fel de fel de oameni. In cazul in care o "PITZI" se urca in masina lor, normal ca acestia o "miros" si....pe langa faptul ca nu au respect fata de ea (nu spun ca ar fi ceva normal), isi incearca si norocul, ca...cine stie, poate tine.

Eu, in randurile de mai sus, am incercat sa ma exprim cat de cat cu "blandete", pentru ca REALITATEA este mult mai dura. Este suficient sa privim pozele domnisoarei DENISA BITA, atat dezbracata cat si imbracata (este de un prost gust absolut devastator) si putem lesne intelege cam CU CE IMAGINE ESTE ASOCIATA persoana ei, mai ales de taximetristii care o intalnesc noaptea :):):)

Cel mai tare m-a amuzat faza cu taximetristul care era mai s-o ia la bataie pentru ca in noaptea de CRACIUN i-a lasat 2 lei spaga. In fine, nu spun ca este bine ce-a facut acel taximetrist, Doamne Fereste, insa, daca, aceasta DENISA BITA, pana sa apara dezbracata la rubrica "Vremea" al unui ziar ar fi provenit dintr-un mediu cu ceva resurse financiare care sa-i permita o viata de noate pe BANII EI SI NU AI CURTEZANILOR, AR FI STIUT CA, LEGILE NESCRISE ALE UNEI PERSOANE CARE SE RESPECTA este ca......in noaptea de Craciun, Anul Nou, Paste, este firesc sa dai dovada de darnicie si sa-i lasi amaratului de taximetrist care in loc sa stea cu familia si sa se ditreze, isi pierde noaptea, ducandu-te si aducandu-te pe tine de la petreceri, cel putin 10 lei spaga. Eu, spre exemplu, de fiecare data cand mi-am lasat masina acasa in acele nopti ce reprezinta mari sarbatori, am platit DUBLU cursa, facandu-mi chiar placere, pentru ca ma gandesc si la amaratul ala care in loc sa petreaca asa cum am facut-o eu, sta in cur cu volanul in mana si strabate Bucurestiul in lung si in lat.

Acest lucru este stiut de orice persona, femeie sau barbat, care stie ce este viata de noapte, mai ales in ZILELE DE SARBATOARE si nu este vreun "fomist" sau vreo "fomista".

Oricum.....m-am amuzat copios. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu