...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 noiembrie 2013

DE CE, AZI, RELATIILE NU MAI TIN?

Buna seara dragii mei!

In seara aceasta, butonand telecomanda, pe unul dintre posturile de televiziune, cateva proaste (o sa intelegeti mai tarziu de ce le-am facut asa) incercau sa explice DE CE, IN ZIUA DE AZI, NU MAI TIN RELATIILE, bineinteles, din punctul de vedere al femeilor.

Scumpilor, explicatiile pe care le aduceau, erau atat de hilare in raport cu cruda realitatea, incat nici nu are sens a-mi pierde vremea sa le enumar aici, insa.....in randurile ce urmeaza voi incerca atat cat ma pricep si cat imi permite modesta-mi experienta de viata acumulata in cei 40 de anisori pe care tocmai ce i-am implinit anul acesta, sa explic, din punctul meu de vedere, DE CE, AZI, NU MAI TINE O RELATIE.

NOTA: Pentru distinsele domnite care se stiu mai sensibile si nu suporta o abordare deschisa si dura, fac precizarea ca ar fi bine sa nu mai citeasca mai departe, nu de alta, dar nu vreau sa le stric buna dispozitie.

Asadar, chiar acum, cand este sambata noaptea si ceasul arata ora 1:22, hai sa ne gandim, CATE IMBECILE sunt prin cluburi si se saruta cu tot soiul de dobitoci, carora le mai spun si.....IUBITULE?

Nu putem sa stim exact numarul IMBECILELOR, insa va asigur ca este MAAAAARE. :):):)

Azi, orice prostanaca care nici macar nu a adunat cateva saptamani de relatie cu un barbat si nu a avut inca un orgasm vaginal (nu clitoridian) in urma "tavalelii" cu respectivul, atunci cand vorbeste cu prietenele sau tertii, foloseste sintagma de "IUBITUL MEU". Ba, mai mult, cand respectivul este cu...."copanul in pilaf", prostanaca simte nevoia sa i se spuna sau....dupa caz, sa spuna....."TE IUBESC", fara a exista vreun sentiment care sa califice folosirea unei sintagme incredibil de importanta in viata oricarei fiinte.

Mai mult, cand nici "fundatia" relatiei nu s-a definitivat, prostanaca incepe sa discute de cum o sa arate "mansarda", asa ca, nu putine fiind cazurile in care asisti la casatorii care au loc dupa 6-12 luni de relatie. :):):)

Si atunci CUM SA TINA O RELATIE si de ce mai exista mirarea ca foarte rar in ziua de azi o relatie poate ajunge macar la stadiul de a atinge 3-4 ani de zile, care oricum.....daca ne referim la ceea ce inseamna o relatie de lunga durata, este insignifianta ca timp. Spre exemplu, eu am avut AMANTE cu care am avut relatii de 3-4 ani de zile.

Ce-o fi atat de greu de inteles pentru TOATE PROSTANACELE ACESTEA care se tot mira ca azi nu mai tine o relatie, ca acest lucru se intampla doar dintr-un singur motiv:

CONFUNDA PARTENERUL DE "DISTRACTIE" CU CEEA CE INSEAMNA UN PARTENER CU CARE SA REZONEZI SPIRITUAL !!!

Bai, fratilor, am cunoscut la viata mea SUTE DE FEMEI, iar daca v-as putea arata cu ce "bunaciuni" de femei am evitat sa intru intr-o relatie fie si LEJERA (dat fiind faptul ca eu de 22 de ani am o relatie stabila), probabil ca v-ati intreba, de ce???

Raspunsul este simplu: faptul ca este frumoasa si arata bine, faptul ca are niste craci de te apuca "balbaiala" sau un fund care te face sa te gandesti la tot soiul de perversiuni, ASTA NU INSEAMNA ABSOLUT NIMIC, DACA.....ATENTIE.....NU EXISTA SI O PUTERNICA LEGATURA SPIRITUALA (da, da, da, chiar si pentru o relatie lejera).

Cu alte cuvinte, pentru cele mai prostanace care nici daca le desenezi nu inteleg, atunci cand "pistolul se descarca", vreau sa am aceeasi placere de a ramane in prezenta respectivei femei pentru a fuma o tigareta si a sta de vorba despre vrute si nevrute, la fel ca atunci cand.....cu putin timp inainte, "pistolul era incarcat".

Cu atat mai grav stau lucrurile atunci cand este vorba de o femeie care isi alege "futalaul". Pai, cate imbecile sunt azi, care, cunosc cate un barbat chipes si atragator si.....deja gandesc, fara a mai tine cont de latura SPIRITUALA, ca acela este viitorul lor iubit cu care in sfarsit o sa aiba o relatie de lunga durata???

Ca sa dau un exemplu real, o sa va povestesc ceva. O tipa la vreo 28 de ani, frumusica, aratoasa si cu un salariu foarte bun era disperata ca nu-i mai vizitase niciun "copan.....pilaful" de ceva vreme si cel mai important, se apropie varsta de 30 de ani, varsta la care, la ea la tara de unde a venit in Bucuresti, regula spune ca trebuie sa fi maritata si sa ai deja un copil. Asa ca, prietenele ei, cu ocazia unei incursiuni intr-un club, ii fac cunostinta cu un pacalici,  ce-i drept.....care nu arata deloc rau ca barbat.

Invitat fiind la una din incursiunile din club, am avut ocazia sa-i vad pe amandoi (se intampla prin ianuarie). Vreo luna mai tarziu, unul dintre amicii mei a carei nevasta este prietena cu respectiva tipa, imi spune ca CEI DOI S-AU MUTAT IMPREUNA SI DEJA ISI CAUTAU PE INTERNET BILETE PENTRU O VACANTA IN GRECIA PENTRU LUNA IULIE.

In acel moment, pur si simplu m-a pufnit rasul si la privirea mirata a amicului meu, i-am spus textual:

La ce isi fac rezervare pentru vacanta de acum, din februarie, cand pe ei abia daca o sa-i apuce luna mai-iunie impreuna???

Bineinteles ca atunci cand am facut acea afirmatie m-am bazat pe ceea ce vazuem in club, ADICA, OAMENII NU AVEAU ABSOLUT NIMIC IMPREUNA, SPIRITUAL VORBIND. In fine, este greu sa explic de unde am tras aceasta concluzie, este vorba de exercitiu si ceva experienta de viata.

Auzindu-ma ce spun, amicul meu a inceput sa rada si a ramas stabilit sa urmareasca cu atentie daca o sa se adevereasca ceea ce am spus.

Scumpilor, pe la inceputul lunii iunie, respectivul amic ma suna si imi spune: MAESTRE, ESTI TARE. NU POT SA CRED!!! Initial, nu intelegeam la ce naiba se refera insa imediat m-a lamurit: respectivii se despartisera, bineinteles cu mare scandal si jigniri reciproce iar problema cea mai mare era ca tipa platise din banii ei biletele de concediu care era stabilit pentru luna iulie. :):):)

Concluzia este numai una:

Cand, ca femeie, cunosti un barbat, trebuie sa te gandesti realist daca AI O REZONANTA SPIRITUALA CU ACELA. Degeaba arata bine, degeaba "presteaza" bine, degeaba ai rezolvat problema partenerului in cluburi si la iesirile cu prietenele sau.....degeaba, in sfarsit, nu mai dormi singura.

Cat o sa dureze relatia daca nu exista o PUTERNICA REZONANTA SPIRITUALA???

Bineinteles ca.....putin, atat cat sa te faca sa te intrebi:

MAIIII, FATOOOO, DAR VEZI CA AZI RELATIILE NU MAI TIN? :):):)

3 comentarii:

  1. Ce sa-i faci , nu toate imbecilele de care tu vorbesti nu au norocul sa rezoneze spiritual intr-o relatie asa de bine ca tine!Aproape ca te invidiez!Textul a fost scris de un individ megaloman, misogin, foarte agresiv si cu o doza maxima de frustrare.Pretinde ca este crestin practicant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doresc sa rectific.Al doilea nu din primul rand se taie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si barbatul ala cu care ar trebui sa rezonezi spiritual unde il mai gasesti in zilele noastre? Pai foarte simplu, nu il mai gasesti. Pentru ca mitocanul prefera sa mearga in club si sa agate o pipita cu care e suficient sa rezoneze doar sexual.
    Mitocanul nu mai considera a fi necesar sa citeasca un cod al bunelor maniere si sa se "laude" cu realizarile intelectuale, pentru ca exista pipite in fata carora este sufiecient sa-si etaleze un telefon de ultima generatie, niste chei de la o masina si alte chestii de genul la care pun botul acestea.
    Si intre aceste pipite (scursuri ale societatii), o fatuca/femeie care munceste de dimineata pana seara, se intretine singura si isi rezolva tot ce se poate rezolva singura oare ce sanse are sa-si mai gaseasca pe cineva? Eventual sa-ti coboari standardele si sa accepti un mitocan pe tiparul Alex Velea (ca tot l-ai dat exemplu intr-o alta postare), mai bine singura.
    Nu mai exista principii si valori, mie imi este din ce in ce mai clar acest lucru.
    Nu o sa merg in viata mea intr-un club, restaurant sau vreo bodega cu "pretentia" de a-mi gasi un partener pe viata, poti gasi doar un partener de o noapte, ceea ce nu mi se pare deloc ok, mai bine un vibrator. Vibratorul nu poate detine ciuperci, nu poate sa puta si stii din start la ce sa te astepti de la el, vibratorul.
    Oamenii normali sunt condamnati la singuratate, parerea mea.
    Dar asa cum am spus si mai sus, mai bine singur decat cu un idiot/idioata langa tine, prea mare compromisul...


    RăspundețiȘtergere