...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 18 noiembrie 2013

CUM SA INTALNESTI UN BARBAT CU CARE SA REZONEZI SPIRITUAL?

Buna seara , dragii mei!

Azi, o doamna/domnisoara, a scris pe blogul meu un comentariu la o postare de-a mea "DE CE, AZI, RELATIILE NU MAI TIN?", postare, in cadrul careia, mi-am prezentat parerea vis-a-vis de "graba" sau "usurinta" cu care multe dintre femeile de azi accepta sa intre intr-o relatie de la care sa mai aiba si asteptarea sau pretentia de a fi serioasa si de durata, cu diversi ciumpalaci si mitocani cu care REZONANTA SPIRITUALA este aproape "zero" si de la care, chiar nu poti avea nicio pretentie.

Comentariul respectivei doamne/domnisoare mi s-a parut extrem de bine argumentat, incepand cu dificultatea cu care o femeie de calitate isi poate gasi azi un barbat cu care sa REZONEZE SPIRITUAL si terminand cu....optiunea de a folosi mai degraba un vibrator decat sa te incurci si sa-ti faci iluzii cu tot soiul de ciumpalaci.

La finalul respectivului comentariu, ramanea o intrebare fara raspuns:

UNDE SI CUM SA GASESTI UN BARBAT CU CARE SA REZONEZI SPIRITUAL?

NOTA: Din start, trebuie sa mentionez ca tot ce scriu, este valabil si pentru VICEVERSA, anume pentru un barbat care cauta o femeie cu care sa rezoneze spiritual.

Ok. Hai sa vedem cum poti gasi un barbat cu care sa rezonezi spiritual?

Pai, dupa umila-mi parere, primul pas pe care trebuie sa-l faci pentru a gasi un barbat cu care sa rezonezi spiritual, este sa-ti "SPELI CREIERUL" !!!

Da, da, da, desi poate parea infantila si fara substanta sugestia mea, in randurile urmatoare, voi incerca s-o argumentez.

Acum 10-15 ani, tipul barbatului "bine" era conturat total diferit decat este in ziua de azi. Acum 10-15 ani, daca dadeai cu ochii la o intalnire de un barbat precum Alex Velea (sa ma ierte Dumnezeu ca tot fac referire la acest tip, pentru ca, JUR, ca nu am nimic cu el, fiindu-mi chiar simpatic), ca femeie, fugeai de mancai pamantul si nici prin gand nu-ti trecea sa iti expui imaginea alaturi de un barbat tatuat precum PUSCARIASII, cu un aer de vagabond flegmatic si foarte rebel, imbracat precum negrii din ghetou, samd. Corect?

Azi, cand o femeie este in club, bar sau pe internet si este abordata de un astfel de barbat, TOT CE ESTE INOCULAT IN MENTALUL COLECTIV cu ajutorul "media" in materie de barbati "bine", se activeaza la nivel de subconstient si......nu numai ca respectiva femeie, nu-i da cu "flit", ci din contra, nu stie cum sa-i acapareze atentia sau compania, gandindu-se cat de norocoasa este ca tocmai "EA", a fost aleasa. Corect?

Stiu, stiu, stiu, iar o sa existe persoane care imi vor spune ca GENERALIZEZ, iar eu, iar voi sublinia ca NU GENERALIZEZ ci ma refer la o majoritate.

Acelasi lucru este valabil si pentru barbati. Daca acum 10-15 ani, imaginea PITIPOANCELOR care le vedem pe la televizor, era asociata STRICT (!!!) cu a curvelor de "doi lei", azi, barbati scoliti, manierati, de la care ai pretentii, nu stiu cum sa se dea peste cap, sa le convinga a le devenii partenere sau chiar sotii.

ASADAR, DRAGE DOMNITE, INAINTE DE TOATE, INCERCATI SA VA SPALATI CREIERUL !!!

Dupa ce veti reusi acest lucru, n-o sa mai cadeti pe spate cand veti vedea un barbat plin de steroizi, cu bicepsul si pectoralul extrem de bine conturat, plin de tatuaje, imbracat precum negrii din ghetou, samd, cum.....dealtfel, nici barbatii nu vor mai cadea pe spate, la aparitia unei "siliconate", avand buzele precum ale unei vacute si imbracate precum curvele anilor '90.

Al doilea lucru pe care trebuie sa-l faceti pentru a avea sansa sa intalniti un barbat cu care sa rezonati spiritual, este....SA AVETI RABDARE !!!

Desi este extrem de greu de acceptat, pot trece ani buni pana cand sa apara un barbat cu care intr-adevar sa rezonezi spiritual. Si pentru ca, asa cum v-am obisnuit, sunt un om corect, fara a da vreun nume, va voi da spre exemplu o doamna foarte frumoasa, cu un corp superb si extrem de curtata, cu care, DIN CAND IN CAND (de cateva ori pe an) ma intalneam la ea acasa fara absolut nicio obligatie, pentru ca......respectiva, iesise dintr-o relatie cu ceva vreme in urma si prefera sa se vada cu mine cand aveam eu sau ea chef (desi stia ca am o relatie), in loc sa dezvolte o relatie cu vreun dobitoc.

Dupa cativa ani buni de cand se despartise de fostul iubit, Dumnezeu i-a scos in cale un barbat cu care se intelege foarte bine si cu care rezoneaza la toate capitolele.

M-AM BUCURAT PENTRU EA DIN TOT SUFLETUL SI......DESI, NU MAI STIU NIMIC DE EA, PENTRU CA, AM CONSIDERAT CA NICI LA TELEFON NU TREBUIE SA MAI VORBIM (n-ar fi fost corect pentru respectivul si pentru noua relatie ce luase fiinta), SUNT ABSOLUT CONVINS CA LUCRURILE MERG FOARTE BINE INTRE EI SI SPER DIN TOT SUFLETUL SA APARA SI UN COPILAS !!!

Asadar, daca ai rabdare, intr-un final, cu putin noroc, Dumnezeu iti scoate in cale barbatul cu care sa rezonezi spiritual.

IMPORTANT ESTE CEEA CE FACI, PANA A AVEA NOROCUL SA APARA ACEL BARBAT !!!

Daca termini o relatie cu cineva si peste o saptamana esti in patul altuia, iar peste 2 luni cand se termina relatia cu acel "altcineva", iar mai trece o saptamana si, iar repeti "isprava"...NU VEI INTALNI IN VECII VECILOR AMIN UN BARBAT CU CARE SA REZONEZI SPIRITUAL, DAR VEI DEVENI CU SIGURANTA UN "WC PUBLIC" IN CARE SE DESCARCA TOTI NEISPRAVITII.

Ok, ok, ok, daca te arde chiar atat de tare "dorinta", foarte bine, ai doua variante:

Butonezi telecomanda pe un program erotic si, te "descurci" singurica sau....te vezi cu vreun ciumpalac (unul pe care sa-l si pastrezi pe o perioada mai mare de timp), dar...doar pentru "distractie" ATUNCI CAND AI TU CHEF. (stiti ca fraierul vine oricand)

Insa, cand esti dobitoaca si confunzi un ciumpalac care ar trebui doar sa te "viziteze" din cand in cand, atunci cand ai chef, cu un potential partener, caruia sa-i mai spui si IUBITUL MEU, atunci......poti purta cu mandrie apelativul de DOBITOACA !!!

Asadar, fiecare femeie are toate sansele sa gaseasca BARBATUL CU CARE SA REZONEZE SPIRITUAL, insa.....pentru acest lucru, trebuiesc mai intai indeplinite cele doua cerinte specificate mai sus.

Apoi, restul, tine de modul cu sti sa gestionezi O RELATIE.

Daca, dupa ce ai cunoscut un barbat cu care sa simti ca rezonezi spiritual, vei permite tuturor ciumpalacilor din trecut sa-ti trimita sms-uri sau sa te mai sune, "dinamitand" astfel, FIRAVA RELATIE CARE TOCMAI INCEARCA A SE FORMA (nu radeti ca multe femei fac aceasta greseala mai mult sau mai putin intentionata), ai toate sansele sa irosesti o ocazie ce poate fi chiar unica in viata.

Asadar, doamnelor, tineti minte ce va spun:

In ceea ce priveste posibilitatea intalnirii unui barbat cu care sa rezonezi spiritual, NU EXISTA GHINION SAU NEPUTINTA, CI DOAR...GRESELI FUNDAMENTALE FACUTE ATUNCI CAND VA ALEGETI PARTENERUL.

5 comentarii:

  1. Cum dracu' e posibil ca o femeie sanatoasa la cap, sa suporte un individ cu probleme psihice atat de grave?!Ba mai mult, sa si faca un copil cu el?!Cat de disperata, de toanta sa fii ca femeie, sa te injosesti in halul asta?!Bai, cadavru viu, idol al panaramelor de pe neogen, du-te urgent la psihiatrie sa ti se prescrie vreun tratament serios.Taranoi parvenit si frustrat!Cum dracu' te suporta pe tine vreo femeie?!Mila mi-e de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, ha.....chiar m-ai amuzat. Din pacate, taranoi parvenit nu am cum sa fiu, deoarece, cum, desigur, cunosti prea bine, sunt bucurestean din generatie in generatie. :):) Frustrat sunt....RECUNOSC, mai ales, atunci cand, intru in contact cu creierase amorfe precum cel cu care persoana ta este inzestrata. ORICUM, M-AI AMUZAT COPIOS. :):) In rest, ce mai faci? Esti bine? P.S. Nu-i asa ca este superb sa ai posibilitatea sa "descarci" dejectii prin intermediul unei postari ANONIME? Vezi, stiam eu, cand am permis asa ceva pe blogul mei, desi....oricand pot sa setez ca "anonimii" sa nu mai poata posta nimic. Insa, daca interzic acest lucru....ce naiba fac cu tine? Hai, DESCARCA-TE.....DA-TI DRUMUL...VARSA-TE. :):):)

      Ștergere
    2. Dar pe tine stimate anonim de sex masculin, cu siguranta, ce femeie te suporta sau te-ar putea suporta si cum ar putea saraca sa rezoneze cu tine spiritual?
      Din punctul meu de vedere nu ai inteles nici macar esenta acestui blog (desi denumirea blogului o scoate in evidenta - Doar o parere)... ce sens are sa mai abordam ideea de rezonanta spiritiala/intelectuala cu tine :)...

      Ștergere
    3. Intervin din nou. Oricand as accepta orice invective la adresa mea, daca....AR FI ARGUMENTATE. Pe acest blog, de cate ori am simtit nevoia de a scrie un comentariu si.....am facut-o de peste 400 de ori, am incercat sa expun DOAR O PARERE, dublata obligatoriu de argumentatia mai mult sau mai putin pertinenta. Niciodata nu o sa ma vedeti ca scriu despre ceva sau cineva, fara sa-mi argumentez parerea. In plus, NICIODATA nu voi avea pretentia ca ceea ce scriu are valoare de ADEVAR ABSOLUT. Este atat de simplu si....totusi, atat de greu de inteles pentru "unii/unele", care....ar avea oricand posibilitatea sa-si deschida si ei un blog unde sa-si spuna parerea, ramanand doar intrebarea daca....vor reusi sa faca pe cineva sa le citeasca blogul. De bine de rau, blogul meu si-a castigat putin cate putin o oarecare notorietate pe motoarele de cautare Google, fara sa-i fac reclama nicaieri, cu atat mai putin sa-l promovez pe Facebok, unde, NICI MACAR NU AM CONT. Hai....sa fim sanatosi cu totii.

      Ștergere
  2. Buna,
    La capitolul asta nu cred ca este asa de usor precum zici tu, Mirciulica.
    De fapt in zilele noastre este din ce in ce mai greu sa intalnesti un om cu care sa rezonezi din toate punctele de vedere. Cred ca cu cat esti mai normal (si aici ma refer la ce spuneai tu despre fostele relatii) adica ai pus punct unei relatii deci gata cu sms-uri, telefoane, sa nu mai zic intalniri "ca prieteni"....cu atat iti este mai greu. Si asta nu o spun doar din propria-mi experienta ci si din ce vad in jurul meu.
    Cum se face ca femei frumoase, independete, destepte dau de tot felul de natarai care nu stiu ce vor de la viata (valabil si viceversa) si toate domnisoarele care nu stiu sa lege doua cuvinte si care iubesc la nebunie "viata",au langa ele domni care sunt in stare
    de orice pentru ele?
    Acum sa astepti si sa tot astepti un om cu niste calitati de bun simt si cu care sa rezonezi perfect un an,doi sau poate mai multi e una, dar ce te faci cand vezi ca timpul trece si oamenii sunt din ce in ce mai superficiali?
    La un moment dat ajungi sa crezi ca ai tu o problema ,ca esti tu altfel decat majoritatea, ca valorile tale sunt diferite decat a celor din jurul tau si atunci...probabil ca treaba asta cu rezonanta intre doi oameni ramane doar un ideal imposibil de atins..... Maria

    RăspundețiȘtergere