...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 7 noiembrie 2013

ATUNCI CAND NU AI RESPONSABILITATEA CUVINTELOR.

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva zile am scris o postare intitulata "DE CE, AZI, RELATIILE NU MAI TIN?" in cadrul careia mi-am expus.....DOAR O PARERE.

Desigur, am facut-o in stilu-mi caracteristic, adica, spun eu....DUR, incercand sa punctez ceea ce am considerat ca este important. De fapt, cei care citesc de ani de zile blogul meu sau.....cei care ma cunosc personal, stiu prea bine ca niciodata nu aleg sa menajez pe nimeni atunci cand ma exprim, NICI MACAR PE MINE.

Azi, pe blog, o persoana anonima, a dat o replica la postarea mentionata, care, arata dupa cum urmeaza:

"Ce sa-i faci, nu toate imbecilele de care vorbesti au norocul sa rezoneze spiritual intr-o relatie asa de bine ca tine. Aproape ca te invidiez! TEXTUL A FOST SCRIS DE UN INDIVID MEGALOMAN, MISOGIN, FOARTE AGRESIV SI CU O DOZA MAXIMA DE FRUSTRARE (sublinierea mea). Pretinde ca este crestin practicant".

Scumpilor, dupa cum se stie, inca de acum cativa ani cand am deschis acest blog, am ales sa permit oricarei persoane, inclusiv ANONIME, sa posteze orice punct de vedere vis-a-vis de subsemnatul sau ceea ce scriu si.....indiferent cat de putin magulitor poate fi acel punct de vedere, il accept cu o singura conditie:

ACEA PERSOANA SA AIBA RESPONSABILITATEA CUVINTELOR CE IMI SUNT ADRESATE !!!

Asadar, cu voia voastra, imi voi permite sa disec un pic punctul de vedere exprimat de acea persoana anonima.

a) "Nu toate imbecilele de care vorbesti au norocul sa rezoneze spiritual intr-o relatie asa de bine ca tine"

Pai, dupa umila-mi parere, ca sa rezonezi spiritual cu partenerul, nu este o chestiune de noroc ci.....DE ALEGERE. Cu alte cuvinte, daca imi aleg ca partenera pe LOREDANA CHIVU sau ANDREEA MANTEA, in vecii vecilor amin, indiferent de cat mi-as da silinta, nu cred ca as putea sa rezonez spiritual. Ce-i drept, domnisoarele in cauza arata foarte bine din punct de vedere estetic insa......cam atat, iar faptul ca as ajunge sa prezint tuturor o astfel de femeie ca fiind IUBITA MEA si sa-mi mai fac si planuri pentru o relatie bazata pe sentimente si fidelitate, NU REPREZINTA DECAT O MAXIMA IMBECILITATE.



b) "Textul a fost scris de un individ megaloman, misogin, foarte agresiv si cu o doza maxima de frustrare"

Eu.....megaloman??? Poate Becali, pentru ca si daca mi-as dori, nu prea am cu ce. :):):)

Eu.....misogin??? Ha, ha, ha, asta-i chiar buna. Respectiva persoana care ma face astfel, n-a tras "vanturi" la viata ei cu cate femei am purtat eu discutii absolut minunate de la care am invatat enorm.

Eu.....foarte agresiv??? Poate, doar ca mod de exprimare, insa de-a lungul timpului au fost zeci de persoane, care, ulterior supararii, au venit si mi-au multumit, pentru ca, SOCANDU-LE, le-am deschis capul, iar unora chiar le-am salvat "pielea" de la dezastre ce-i pandeau.

Ca sa fiu mai concret, am sa dau un exemplu ce o are ca subiect pe sora mea geamana. In vara, aflandu-ne impreuna cu copiii la mare in statiunea Mamaia, sora mea era foarte trista si suparata, banuind ca sotul ei si-ar fi facut o amanta mai tanara si "subtirica". Dupa zile intregi de discutii, i-am spus textual:

Scumpa mea, cand suntem pe plaja si ma uit la curul tau cat de mare s-a facut si cat de plin de celulita este, ma apuca durerea de cap si......ca sa fiu si mai sincer, cand ne plimbam pe plaja cu copiii, nu stiam cum sa ma trag mai aproape de consoarta mea, ca sa nu creada cumva lumea ca sunt partenerul tau. Pur si simplu, ai inceput sa arati ca naiba!!! Iar faptul ca spui ca ai 40 de ani si cine te place, te place asa cum esti, este o mare eroare!!! Asa ca ar fi bine sa mananci mai putin si sa te duci la masaj si tratamente anti-celulitice, pentru ca bani ai.

Stiti ce a facut sora mea??? Dupa ce m-a facut in toate felurile de la nesimtit, badaran, cretin si dobitoc, a plecat in camera de hotel foarte imbufnata.

Acum, ca ma credeti sau nu, trebuie sa va mai spun ceva. Chiar acum o saptamana m-a sunat sora mea si mi-a spus dupa cum urmeaza:

MIRCIULICA, NICI NU STI CAT ITI MULTUMESC CA, ATUNCI, IN VARA, AI FOST DUR CU MINE. CUVINTELE TALE AU FOST CA UN "DUS RECE" SI CREDE-MA CA LE VISAM SI NOAPTEA. DE TREI LUNI AM INCEPUT SA MANANC MAI PUTIN SI CEL MAI IMPORTANT, M-AM DUS LA MASAJ SI TRATAMENTE CONTRA CELULITEI. ASA CA, AM SLABIT 7 KG SI AM AJUNS APROAPE LA GREUTATEA PERFECTA.

Eu.....frustrat maxim?

Corect, frustrari am avut, am si sigur voi avea si pe viitor insa nu au nici cea mai mica legatura cu subiectul in cauza. De ce, as fi eu frustrat, pentru ca multe domnisoare si doamne simpatice isi prezinta cunoscutilor ca fiind drept IUBITI, diverse fapturi masculine, care, ulterior, dupa ce ori le golesc conturile, ori le lasa cu "burtica la gura", samd......isi iau "zborul" ??? :):):)

Bai, fratilor, am scris-o de zeci de ori pe acest blog si am s-o mai fac pana si cele mai amorfe minti vor da macar cel mai mic semn de viata:

PE ACEST BLOG, PUTETI SCRIE ABSOLUT ORICE PARERE DESPRE SUBSEMNATUL SI POSTARILE SALE, INSA.....INCERCATI SA AVETI RESPONSABILITATEA CUVINTELOR PENTRU CA ALTFEL, SUNTETI DE-UN PENIBIL ABSOLUT DEZARMANT !!!

Ok, ok, ok, cei care simtiti impulsul, puteti sa ma jigniti cat vreti, insa incercati ca respectivele "epitete" sa fie insotite si de o cantitate minima de argumente, macar sustenabile daca nu irefutabile.

Si nu uitati:

NU TE NUMESTI IMBECIL ATUNCI CAND GRESESTI, INSA....SIGUR ESTI UN IMBECIL ATUNCI CAND NU INTELEGI NICI DACA TI SE EXPLICA UNDE GRESESTI !!!

Hai, va pupicesc cu drag pe toti!

3 comentarii:

  1. Imi asum responsabilitatea cuvintelor.Este ceea ce cred eu despre tine, citindu-ti textul anterior.Pe cele doua personaje feminine mentionate, eu le consider femele si ma surprinde faptul ca faci referire la ele.Tu nu esti deloc impacat cu tine si din cauza asta scrii asa.
    ''Nu asteptati pana este prea tarziu sa-i spuneti cuiva cat de mult il iubiti, cat de mult va pasa, pentru ca atunci cand va pleca, indiferent cat de tare veti striga si veti plange, nu va mai auzi. ''

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu tot respectul, nu intelegi nimic din acest blog. Vezi ca tot acolo o sa mai gasesti un citat despre Dumnezeu sau.....mai jos, o sa vezi un videoclip cu un baietel orb care canta superb. Desi iti respect parerea, nu ma voi chinui sa te fac a intelege ca bati campii cu gratie insa.....ITI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA FI LINISTIT/A LA FEL CAT SUNT EU. Numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Impertinent ca de obicei.Nu esti linistit deloc.Ai privirea unui om care a obosit inainte de vreme.Citatul pe care l-am preluat de pe blogul tau, este, de fapt, rezolvarea unei probleme pe care o negi.Doar ca nu esti pregatit inca sau dintr-un orgoliu stupid, nu doresti sa o rezolvi.Mare greseala!Se apropie week-end-ul si poate iti faci timp sa te duci prin Militari, daca am inteles eu bine, cu pustiul tau, intr-o scurta vizita.S-avem si noi parte de scrieri mai senine.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere