...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 octombrie 2013

VA PREZINT O ADEVARATA VEDETA...ALEX PIRVU.

Buna seara, dragii mei!

Scumpilor, in seara asta am plans ca un copil. Au fost minute bune in care mi-au curs lacrimile pe obraji fara sa le pot opri. Poate va intrebati cine m-a facut sa plang?

UN BAIETEL NEVAZATOR (!!!) IN VARSTA DE 10 ANI DIN PITESTI, PE NUMELE SAU ALEX PIRVU CARE PARTICIPA LA CONCURSUL "NEXT STAR".

Neurmarind emisiunea, am aflat de acest baietel in seara asta la unul dintre buletinele de stiri, ocazie cu care am vizionat modul magistral in care a interpretat o melodie a lui Frank Sinatra.




Instant, am cautat videoclipul pe internet si am repetat vizionarea de cel putin 10 ori, iar in tot acest timp, cu greu am putut sa-mi opresc lacrimile. Da, da, da, am plans de admiratie fata de acest baietel care nu vede absolut deloc dar care a fost inzestrat de la Dumnezeu cu o voce absolut minunata, am plans gandindu-ma cat de fericiti ar trebui sa fim majoritatea dintre noi care avem copii sanatosi si care, din pacate, ne tot vaitam in viata de neajunsuri atat de putin insemnate in raport cu adevaratele NEAJUNSURI IREPARABILE.

Apoi, am plans de ciuda!!! Am plans de ciuda cand ma gandeam la ce copii si tineri absolut minunati are aceasta tara DAR CARE NU AU LOC PE MICUL ECRAN DATORITA TUTUROR CURVELOR DE ULTIMA SPETA CARE NE SUFOCA PUR SI SIMPLU DE ANI BUNI.

Ma gandeam, in ce societate de cacat am ajuns sa traim. Astfel de copii sau tineri incredibil de talentati, nu sunt aproape deloc mediatizati, in schimb, toate curvele si toti analfabetii sunt gazduiti ZI DE ZI de catre televiziuni,pentru a se injura in "direct", pentru a ne povesti cu cine se reguleaza, pe la ce betii sau orgii au mai participat, samd.

Offff, Dumnezeule, simt o asemenea furie si frustrare, incat.....JUR.....daca as mai avea 20 de ani, m-as urca in primul avion si nu m-as mai intoarce niciodata in Romania.

De ce ne suscita interesul ca popor toate can-can-urile despre niste curve de ultima speta si niste analfabeti vai de steaua lor, in loc sa ne suscite interesul astfel de copii, de tineri si mai putin tineri, fiinte inzestrate de la Dumnezeu cu talente absolut uluitoare.

In timp ce vizionam videoclipul prezentat mai sus, ma gandeam la parintii acestui baietel nevazator, la ce-au simtit in momentul in care au realizat ca baietelul lor n-o sa poata vedea lumina zilei, iar apoi......la forta incredibila pe care au gasit-o sa nu se dea batuti si sa-i canalizeze activitatea baietelului catre muzica.

Dar, de departe, cel mai emotionant moment a fost atunci cand, la finalul concursului, toti copiii erau aliniati si asteptau sa se comunice castigatorul. Printre ei, bineinteles, era si Alex, SINGURUL CARE NU VEDEA CE SE INTAMPLA IN JURUL LUI. Cand si-a auzit numele ca fiind CASTIGATOR, este imposibil de redat in cuvinte bucuria pe care a avut-o si a transmis-o, asa, cu ochisorii lui amorfi din punct de vedere mecanic dar atat de vii din punct de vedere a ce transmite cand se bucura. A fost un moment incredibil de impresionant, un moment in care, fara sa-ti dai seama, plangi precum un copil si nu-ti poti opri lacrimile.

Cum sa nu plangi, mai intai de admiratie fata de un astfel de copil si mai apoi de ciuda, cand, daca, ai macar un gram de minte in cap, poti sa realizezi ca astfel de copii si tineri sunt cu miile in tara asta, un izvor nesecat de talente uluitoare, iar MEDIA ROMANEASCA gazduieste zi de zi, toate curvele fomiste de-o vulgaritate absolut dezarmanta, numite in mod incredibil.....VEDETE !!!

Personal, nu am cont pe Facebook, insa JUR ca in seara asta am luat in calcul sa-mi deschid unul, doar pentru ai da un "like" acestui baietel, care, desi nevazator, are si el cont pe Facebook, pe care il poate accesa si chiar intelege ce mesaje primeste, datorita unui sistem performant de traducere (ca sa ma exprim intr-un mod profan) special conceput pentru nevazatori.

Scumpilor, voi, cei care aveti cont pe Facebook, trimiteti catre profilul acestui baietel, macar un "like" daca nu aveti timp sa-i scrieti cateva randuri, iar in plus,din profil in profil, incercati sa-l faceti cunoscut in toata tara.

ACEST BAIETEL, IMPREUNA CU MULTI ALTI COPII SAU TINERI LA FEL DE TALENTATI, AR TREBUI SA FIE VEDETE IN ROMANIA SI NU TOATE CURVELE FOMISTE SI TOTI AGRAMATII GROBIENI CARE SE PERINDA ZILNIC PE LA TELEVIZIUNI SAU NE AGRESEAZA VIZUAL DIN PAGINILE ZIARELOR.

Dumnezeu sa ne aiba in paza !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu