...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 12 septembrie 2013

KIA SPORTAGE, O MASINA CE MERITA TOTI BANII.

Buna seara, dragii mei!

Din nou, este trecut cu putin de miezul noptii si, din nou, simt o "mancarime" la degete. :):):)

Apropos, multe am reglat in viata mea in ultimii ani, insa un singur lucru nu am reusit: sa fac in asa fel incat sa nu mai am o medie de somn pe noapte de doar 4-5 ore. Oricum fac, nu reusesc niciodata sa ma culc mai devreme de 2-2,30 iar la ora 7 sunt deja in "picioare".

Va spuneam ieri, ca, dupa o asteptare de 4 luni de zile, in sfarsit am reusit sa ridic masina KIA SPORTAGE pe care o comandasem la inceputul lunii mai. Sincer, niciodata nu am avut vreo slabiciune catre masini si nici vreo emotie nu aveam inainte sa o ridic de la reprezentanta. Mai mult, dupa ce am asteptat 4 luni de zile, imi pierise si cheful sa mai schimb masina. (acum cateva zile mi-am vandut vechiul Opel Astra H)

Bai, fratilor, va spun sincer, cu mana pe inima, ca masinuta asta, KIA SPORTAGE, pur si simplu ma fascineaza. Auzisem multi tipi, care, odata ce le-a venit masinuta, pur si simplu nu mai vroiau sa se dea jos din ea, ajungand, unii dintre ei (dupa cum declarau) sa mearga si pana la "paine" cu ea, numai s-o conduca.


NOTA: Masina din imagine, nu este masina mea pentru ca nu i-am facut poza, insa este absolut identica, chiar si la culoare, cu masina mea. Poza am luat-o de pe internet.

Scumpilor, nu numai ca masinuta arata ABSOLUT BESTIAL, insa in cei aproximativ 20.000 euro cat costa, este absolut impecabila din punct de vedere al echiparii. De la scaune imbracate in piele, dublu climatron, oglinzi rabatabile electric, incalzire in toate scaunele, senzori de ploaie, proiectoare de ceata, faruri automate, senzori de parcare, la naiba....lista poate continua. Practic, n-ai cum sa-i gasesti vreun cusur la nivel de echipare.

Motorul, pe bezina, merge perfect, este vioi si silentios. Ce sa mai, aceasta masinuta mi-a depasit cu mult asteptarile si nu ma mira ca s-au vandut si se vand in disperare in toata Europa, fabricile nefacand fata comenzilor.

PUR SI SIMPLU A MERITAT TOATA ASTEPTAREA, chiar daca a fost o asteptare de 4 luni de zile, semnificativ mai mult decat convenisem initial.

Ca un amanunt, ieri, cand am ajuns cu masinuta acasa si niste amici de-ai mei, mari admiratori si posesori totodata de Bmw-uri, uitandu-se la ea, n-au putut sa spuna decat atat:

BAI, ARATA ABSOLUT BESTIAL.

Scumpilor, cel putin ca o prima impresie (nu stiu ce va fi in viitor), recomand aceasta masinuta KIA SPORTAGE din tot sufletul celor care isi doresc sa achizitioneze un SUV si nu-si pot permite mai mult de 20.000 euro. Odata ce te urci in ea si o conduci, pur si simplu te "indragostesti" de ea.

Unica problema o reprezinta intarzierea cu care vine, insa, dupa cum v-am spus, odata ajunsa, trebuie sa recunosti ca a meritat tot chinul.

Va pupicesc cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu