...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 5 septembrie 2013

IONUT, INGERASULE, DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE!

Buna seara dragii mei!

Nu-mi aduc aminte vreo data din cei peste 3 ani de cand scriu pe acest blog, sa ma fi simtit atat de trist si de neputincios precum in seara asta. Scumpilor, desi multi au parerea despre mine ca sunt un individ infumurat si cinic, din pacate pentru mine, sunt un individ cu mult mai sufletist decat mi-as fi dorit a fi, iar astfel de tragedii precum cea petrecuta in aceasta saptamana cu acel baietel ucis de bestiile maidaneze ce impanzesc Bucurestiul, ma afecteaza enorm.

Azi, spre seara, toate televiziunile erau inundate de imagini absolut cutremuratoare de la inmormantarea lui Ionut, imagini la care pur si simplu nu am avut puterea sa ma uit mai mult de 30 de secunde. Cred ca impreuna cu imaginile de la tragedia petrecuta acum acum 3 ani la Maternitatea Giulesti, cel putin pentru mine, constituie cele mai dramatice si cutremuratoare imagini pe care le-am vazut vreo data la televizor, recunosc, poate si pentru ca, in ambele cazuri, a fost vorba de niste vieti de copii curmate din niste motive ce n-ar trebui sa existe nici in cele mai cumplite cosmaruri cand vorbim de o capitala a unei tari ce se doreste a fi considerata EUROPEANA.

Asadar, in seara asta, voi incheia seria de comentarii privind aceasta tragedie, printr-o RUGAMINTE la adresa tuturor celor care imi citesc blogul:

Daca (pentru ca in Romania nimic nu este sigur), referendumul stabilit de Primaria Capitalei o sa aiba loc pe 6 octombrie, asa cum s-a decis azi, mergeti scumpilor si votati "DA" pentru eutanasierea cainilor maidanezi.

Dragii mei, cei care ma cunosc mai bine stiu ca sunt un iubitor de animale, inclusiv cele fara stapan. Nu o data, in tinerete, am ingrijit caini loviti de masina sau am mers la medicul veterinar incercand sa salvez viata vreunui maidanez otravit. In plus, de cand ma stiu, inclusiv in prezent, am avut animale in casa. Insa, din pacate, afectiunea mea pentru animale nu poate prima unei situatii reale din prezent. Cainii maidanezi de acum 10-15 ani nu mai exista, acum mare parte dintre acestia s-au transformat in FIARE SALBATICE.

Mai mult, nu pot imbratisa nici argumentatia adusa de un individ precum Mihai Constantinescu (cantaretul acela cu figura de copil inconstient), care si azi, dupa aceasta tragedie, o tine una si buna ca.....IN NICIUN CAZ EUTANASIEREA NU ESTE O SOLUTIE CARE O SA REZOLVE PROBLEMA CI SA STOPAM ABANDONUL CAINILOR MAIDANEZI !!!

Bai, fratilor, nimic nu iubesc intr-un dialog mai mult decat schimbul de opinii si LOGICA. Sincer, acest Mihai Constantinescu, inca de acum vreo 20-25 de ani mi-a parut genul de barbat ABSOLUT INCONSTIENT SI RUPT DE REALITATE, insa observ ca nici la batranete nu s-a maturizat, asta ca sa nu spun ca tot un DOBITOC A RAMAS.


Hai s-o luam logic. Azi, conform statisticilor oficiale, in Bucuresti, sunt aproximativ 65.000 de caini maidanezi. Daca de maine s-ar incepe eutanasierea, cred ca in aproximativ 2 ani de zile, eradicam total acest fenomen. Cat de INFANTIL CA SA NU SPUN CRETIN, poate fi un individ precum Mihai Constantinescu, ca sa spui si dupa aceasta imensa tragedie ca.....EUTANASIEREA NU POATE REZOLVA PROBLEMA???

Bai, sincer, cat de DOBITOC POTI SA FI, sa spui ca DESCURAJAREA ABANDONULUI CAINILOR MAIDANEZI poate fi solutia rezolvarii acestei imense probleme ce aduce prejudicii uriase fizice si morale unor zeci de mii de ghinionisti pe an ce sunt muscati de aceste bestii???

Mai, inconstientule, Mihai Constantinescu, cum vezi tu DESCURAJAREA ABANDONULUI???

Pai, cap sec ce esti, ca sa ajungi sa descurajezi ABANDONUL, trebuie mai intai sa gasesti 65.000 de persoane fizice (in niciun caz ONG-uri, pentru ca s-a vazut rezultatul si vrajeala doar pe "hartie"), care sa ADOPTE ACESTI CAINI MAIDANEZI.

Spui ca daca s-ar steriliza cainii prezenti azi pe strazile Bucurestiului, in 10-12 ani (durata medie de viata a unui maidanez), s-ar rezolva problema. Bai, cat poti sa fi de INCONTIENT??? Alooooo, idiotule, tocmai ce a murit un copil sfartecat de acesti caini. CINE ISI ASUMA POTENTIALELE VIITOARE VICTIME PENTRU URMATORII 10-12 ANI, asta in cazul in care azi, ar putea fi sterilizati toti cainii din Bucuresti???

Domnule Mihai Constantinescu, nu sunt rau, poate doar foarte furios si....nici nu vreau sa jignesc, insa.....azi, am avut deplina convingere ca nu numai figura o ai de dobitoc incontient.

Scumpii mei, va rog din suflet, MERGETI LA REFERENDUM SI VOTATI "DA".

HAI SA NU MAI LASAM ASTFEL DE IMBECILI SI IMBECILE RUPTE TOTAL DE REALITATE SA PUNA IN PERICOL PRIN INCONSTIENTA LOR, VIATA COPIILOR NOSTRI !!!

ATENTIE MARE LA CE VOI SCRIE IN CONTINUARE !!!

Aceeasi parere cu a inconstientului de care am facut vorbire mai sus, o are si o anume individa MARIA BECK, cica prim-vicepresedinte a Federatiei pentru Protectia Animalelor si a Mediului. Sincer, pe aceasta individa o inteleg cand sustine asemenea aberatii cu maxim de tupeu, inclusiv dupa aceasta IMENSA TRAGEDIE, pentru ca.....hai sa ne gandim logic:

DACA MAINE S-AR INCEPE EUTANASIEREA ACESTOR BESTII SALBATICE, IN APROXIMATIV 2 ANI DE ZILE, doamna Maria Beck n-ar mai avea "obiectul muncii".

In plus, nu va incredeti prea mult nici in primarul Sorin Oprescu, pentru ca, azi, dupa aceasta tragedie, normal ca presat de opinia publica pare extrem de hotarat cu EUTANASIERA, insa.....de ce nu a facut-o pana acum??? Oficial, pentru ca, cica nu are legea de partea lui. NEOFICIAL, tind sa cred ca cele 4-5 milioane de euro alocate anual de la buget pentru acesti maidanezi imputiti, tenteaza multe "buzunare", de care poate (DOAR O PARERE), este posibil ca domnul primar sa aiba stiinta.

Asadar, axiomatic, daca in 2 ani de zile ar fi eutanasiati toti cainii din Bucuresti, n-ar mai exista motiv ca 4-5 milioane de euro sa plece anual din visteria statului catre acele "buzunare".

Iubitii mei, hai sa nu mai lasam aceste persoane sa isi bata joc de noi, inclusiv sa ne puna in pericol VIETILE COPIILOR NOSTRI !!!

PE 6 OCTOMBRIE (daca se tine referendumul, pentru ca nu m-ar mira sa se gaseasca un motiv ca sa nu se tina), MERGETI SI VOTATI "DA" EUTANASIERII ACESTOR BESTII CRIMINALE CE AU INUNDAT STRAZILE BUCURESTIULUI.

Si eu iubesc animalele, inclusiv cainii maidanezi (martor imi este Dumnezeu), insa nu-i pot pune in fata vietilor unor copii nevinovati !!!

IONUT, INGERASULE, DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE !!!

P.S. Ganditi-va bine dragii mei la ce am tot scris in aceste ultime zile, desi sunt constient ca, noi, romanii, suntem adesea obisnuiti sa gandim ca "Mie nu mi se poate intampla", insa nu este deloc asa.

Un comentariu:

  1. Cine va raspunde pentru viata lui ionut ? ABSOLUT NIMENI puterea banului si coruptia din tara asta isi vor spune cuvintul . A murit din indiferenta unora si foamea de bani a altora si in felu asta puteam sa murim oricare dintre noi fara ca cineva sa dea doi lei pe viata noastra .

    RăspundețiȘtergere