...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 septembrie 2013

ECHIPA NATIONALA DE FOTBAL...O GLUMA PROASTA.

Buna seara dragii mei!

Corect, mi-am facut un obicei sa scriu noaptea tarziu, insa atunci ma simt mai relaxat. :)

Scumpilor, dupa cum multi dintre voi cunoasteti, in seara asta, echipa nationala a Romaniei a disputat un meci de fotbal cu echipa nationala a Turciei, contand pentru campania de calificare la Campionatul Mondial ce se va disputa anul viitor.

Pun acum o intrebare:

DE CE, OARE, NOI, ROMANII, SUNTEM POATE CEI MAI MARI AMATORI IN A NE IMBATA CU "APA RECE"???

Dimineata, in timp ce eram intr-un taxi indreptandu-ma spre reprezentanta KIA de la Baneasa (in sfarsit, dupa 4 luni de asteptare, azi am ridicat masina Kia Sportage si sincer ca merita toti banii si toata asteptarea), taximetristul, mare amator de fotbal, a deschis o discutie despre meciul Romania - Turcia, intrebandu-ma ce parere am.

Foarte calm si foarte simplu i-am raspuns ca vom lua bataie de la turci, chiar daca jucam "acasa".

Bai, fratilor, auzindu-ma, taximetristul a belit niste ochi cat cepele, incercand sa-mi aduca tot felul de motive haioase (cel putin din punctul meu de vedere), in sustinerea parerii sale, anume ca Romania o sa bata Turcia.

Motivele erau:

a) ca am jucat foarte bine cu Ungaria acum 4 zile si avem moral bun;

PAREREA MEA: Am jucat absolut mizerabil cu Ungaria iar cunoascatorii de fotbal nu cred ca nu au observat acest lucru. Am dat primul gol in minutul 1, datorita unei greseli uriase a unui aparator ungur, apoi a venit golul 2 dintr-un sut absolut senzational, insa acolo numai norocul este de vina, iar golul 3 a venit in ultimele minute ale partidei, cand, ungurii erau vai de steaua lor. IN SCHIMB INSA, DACA URMAREAI CU ADEVARAT JOCUL ECHIPEI ROMANIEI, FOARTE SIMPLU PUTEAI SA OBSERVI CA ESTE "PRAF", CA "PASELE" NU MERG, CA NU AVEM ABSOLUT NICIO VIZIUNE, CA NU "VERTICALIZAM",SAMD.

In plus, cine este UNGARIA IN FOTBAL, cel putin in prezent? Pentru cei care urmaresc cu atentie fotbalul european, nu este un secret ca Ungaria este o echipa mai mult decat mediocra.

b) ca toti clientii pe care ii luase taximetristul de dimineata si pana sa ma ia pe mine, au spus la unison ca Romania o sa invinga Turcia;

PAREREA MEA: Cati dintre acei clienti, cunoasteau bine fotbalul turc, jucatorii, mai ales "varfurile" de atac si.....nu in ultimul rand noul antrenor ce a fost numit la conducerea echipei nationale a Turciei, un foarte bun strateg si care stie perfect sa mobilizeze jucatorii???

c) ca vezi Doamne, in meciul tur, disputat acum un an pe terenul turcilor, Romania a invins cu 1-0, asa ca daca i-am batut la ei "acasa", cum sa nu-i batem pe terenul nostru;

PAREREA MEA: Cati din cei care sustineau aceasta NAIVITATE, cunosteau in ce climat s-a desfasurat meciul de acum un an de zile cand Romania a invins Turcia la ea "acasa"? Cati stiau ca in acea perioada echipa nationala a Turciei trecea printr-un moment extrem de prost, iar in plus, nici jucatorii nu-l agreau pe antrenorul care era atunci?

Nu mai dau alte "argumente" aduse de taximetrist pentru ca sunt la fel de naive si haioase. :):):)

Oare, cand o sa intelegem ca, odata cu retragerea "GENERATIEI DE AUR", avem jucatori de fotbal mai mult decat mediocrii, care doar aici, in Romania, sunt laudati, odata iesiti in fotbalul european, lustruiesc bancile de rezerve???

Torje, ca sa dau doar un exemplu, va pare vreun mare fotbalist???

Este o gluma prosta. Pentru Steaua, Dinamo sau vreo echipa modesta din Spania sau Italia, este un fotbalist bunicel, insa departe rau de ceea ce inseamna un fotbalist peste medie, nu spun mai mult.

Marica, ca sa dau un al doilea exemplu, va pare vreun mare fotbalist??? Din nou, este o gluma proasta, iar faptul ca a jucat (mai mult nu a jucat ci a lustruit banca de rezerve) la doua echipe destul de cunoscute de prin Germania, asta s-a datorat doar unei investitii a nemtilor extrem de scumpa si prosta pe care in mod sigur ca au regretat-o, insa se intampla foarte des in fotbalul european.

Apoi, vrem sa castigam meciuri cu echipe cat de cat puternice la nivel european cu jucatori precum Bogdan Stancu sau Adi Popa???

Sincer si fara sa fiu rau, in cazul acestora nici nu mai are sens sa fac vreun comentariu, este suficient a spune ca daca ar fi fost colegi cu "GENERATIA DE AUR", nici macar sa care echipamentul si mingiile nu ar fi avut ocazia s-o faca.

SI ATUNCI ??? DE CE, OARE, NE PLACE MEREU SA NE IMBATAM CU APA RECE??

Auzeam in seara asta, dupa meci, "minti infierbantate" care doresc schimbarea lui Piturca. Ok si....pe cine pui? Cati antrenori s-au perindat pe la echipa nationala in ultimii aproape 15 ani de cand "GENERATIA DE AUR" a inceput sa se retraga???

Bai, fratilor, cu jucatorii care ii avem acum la echipa nationala si daca vine antrenorul lui REAL MADRID tot nu o sa fie in stare sa faca nimic !!!

P.S. Azi, seara, cand m-am vazut cu amicii mei la terasa unde discutam de "pariuri", le-am spus sa parieze fara teama victoria turcilor iar daca le este frica, macar sa parieze pe "X2" (egal sau victorie) pentru ca Romania nu are absolut nicio sansa.

PACAT DE ZECILE DE MII DE SUPORTERI CARE S-AU DUS PE STADION !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu