...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 5 septembrie 2013

CINISMUL MAXIM AL LAVINIEI MIRELA NICA.

Buna dimineata, dragii mei!

Voi continua a scrie despre imensa drama petrecuta zilele trecute in Bucuresti. Incheiam comentariul anterior spunandu-va ca, in timp ce o familie din Bucuresti isi plange copilul ucis de caini, o individa precum Carmen Secareanu, presedinta ONG-ului care pe "hartie" figureaza ca a adoptat cainele ucigas desi acesta era liber pe strazi, nici in cot nu o doare, aratandu-ma convins ca nu are NICIO MUSTRARE DE CONSTIINTA, considerandu-se absolut nevinovata.

Ca un facut, la cateva minute dupa ce, ieri, terminasem de scris comentariul, presa a fost inundata de stirea ca, persoana care semnase acum cativa ani formularul de adoptie a cainelui ucigas, este o anume LAVINIA MIRELA NICA, voluntar in cadrul ONG-ului condus de Carmen Secareanu si.....intervievata fiind de o televiziune, a spus urmatoarele, referindu-se la cumplita tragedie:

A FOST UN ACCIDENT, AM CONSTIINTA IMPACATA SI MA VOI OCUPA IN CONTINUARE DE ADOPTIA CAINILOR COMUNITARI.

Hai s-o vedeti pe aceasta individa:


Scumpilor, uitati-va ce fata poate sa aiba. Este exact prototipul femeii "NEIUBITE" de catre nimeni, genul acela de femeie care se linge in bot cu un caine insa nu da "doi bani" pe un copil.

Va rog sa va uitati ce figura de inconstienta poate sa aiba !!! Uitati-va cu atentie la ochii acestei individe si, veti putea observa cat de "imprastiata" este.

CUM SA NU AI NICIO REMUSCARE???

Orice om normal la cap din aceasta lume, n-ar avea cum sa nu aiba remuscari ca, prin semnatura sa pe un formular, a salvat de la eutanasiere o FIARA CRIMINALA si.....a condamnat la moarte un copilas absolut nevinovat.

Ok, ok, ok, asa este, la acel moment nu aveai de unde sti ce se va intampla peste ani de zile, insa.....ACUM, CAND AI AFLAT DE ACEASTA CUMPLITA TRAGEDIE, CUM P--A MEA POTI SPUNE CA AI CONSTIINTA IMPACATA???

Cum poti sa spui, asa ceva???

Ai tinut in brate macar o data un prunc nevinovat??? Ai crescut vreodata un copil sa vezi cat de greu este si cate sacrificii trebuie sa faca unii parinti ca sa-i asigure tot ce este necesar???

Stii ce inseamna durerea unui parinte aflat in situatia de a-i fi ucis copilul de niste fiare nenorocite ce sunt libere pe strazi din cauza unora ca tine?

Cum poti sa spui ca, nu ai remuscari si ai constiinta impacata???

Stai linstita ca, n-o sa scapi de puscarie. Iti garantez ca nu scapi. Deja s-a depus o plangere penala impotriva ONG-ului CALEIDOSCOP, iar tu, zdreanta penala ce esti, ai semnat acel formular de adoptie a cainelui ucigas, asa ca...in puscarie o sa ajungi !!!

Niciodata nu m-am bucurat cand cineva a ajuns in puscarie, insa......in cazul tau, chiar meriti sa ajungi. ATATA CINISM RAR AM PUTUT SA VAD !!!

In caz ca nu stii, LEGEA SPUNE CA, IN CAZUL IN CARE AI ADOPTAT UN CAINE, N-AI VOIE SA-L ABANDONEZI CI ESTI OBLIGATA SA-L PREDAI AUTORITATII DE LA CARE L-AI ADOPTAT.

Citeste legea, cinico ce esti !!!

SPER CA ORGANELE ABILITATE SA FACA DREPTATE IN CAZUL MORTII ACESTUI MICUT SI SA NU MAI PERMITA NICIODATA UNORA CA TINE, SA NE EXPUNA VIATA COPIILOR IN FATA UNOR FIARE NENOROCITE !!!

Un comentariu:

  1. Felicitari, de mult nu am citit un articol care sa puna punctul pe i. Cit despre descrierea femeii care a eliberat cainele asasin, nu puteati sa o nimeriti mai bine. Se pare ca toate femeile urite si grase au un caine pe care-l transforma in misiunea vietii lor, calcind in picioare pina si viata unui copil nevinovat de 4 ani.
    Sper ca sa ia pedeapsa maxima

    RăspundețiȘtergere