...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 17 septembrie 2013

CABINETUL OFTALMOLOGIC AL DOCTORULUI BURLOIU.

Buna seara, dragii mei!

Scumpilor, poate unii dintre voi, va mai aduceti aminte ca, acum mai bine de o luna de zile, v-am povestit cum a decurs vizita impreuna cu baietelul meu la CLINICA OFTALMOLOGICA PENTRU COPII "OFTALMIX" si.....spuneam atunci ca, desi, mai aveam cateva momente pana cand sa intru in cabinetul medicului la care aveam facuta programarea, MI-AM ASCULTAT INSTINCTUL si am renuntat.

Motivul care m-a facut atunci sa renunt a fost ca, pana sa intru in cabinetul doctorului, o pustoaica de maxim 20-22 de ani l-a pus pe fiul meu la un aparat (optometru....sper sa nu gresesc) si......dupa ce initial i-a facut un mic test, a decis sa-l repete, concluzia finala fiind:

"DAAA, AVEM AICI O MICA MIOPIE DE -0,75 LA UN OCHI SI -0,50 LA CELALALT, DAR....MAI BINE O SA VADA DOAMNA DOCTOR DUPA CE O SA-I PUNA PICATURI IN OCHI, INCLUSIV DACA ARE NEVOIE DE OCHELARI".

NOTA: Pentru cei care n-au citit comentariul scris acum o luna, fac precizarea ca la Clinica Oftalmix, pretul unei consultatii simple este de 120 ron si....ATENTIE MARE (o sa intelegeti imediat), daca se decide sa-i fie puse copilului picaturi in ochi, consultatia costa 200 ron.

Scumpilor, atunci, ascultandu-mi instinctul si....stiind ca fiul meu vede ca un vultur pentru ca il testasem, singur, acasa, am renuntat sa mai intru la medic.

Atunci, in aceeasi zi, dupa ce am plecat de la Clinica Oftalmix, ma gandeam ce naiba fac, pentru ca nu mai stiam alta clinica sau cabinet de oftalmologie unde sa-i fac o consultatie baietelului meu. Asa ca, am pus mana pe telefon si am sunat-o pe doamna doctor pediatru, care, inca de cand baietelul meu avea 2 saptamani de viata, a venit acasa monitorizandu-i cresterea si tratandu-l atunci cand era bolnavior, intreband-o daca nu cumva imi poate recomanda un medic bun oftalmolog pentru copii.

Raspunsul doctoritei a venit promt: DOMNUL DOCTOR BURLOIU.

Am intrat pe internet, am extras numarul de contact al cabinetului privat al doctorului Burloiu si am sunat. Mi-a raspuns secretara, care, foarte amabila mi-a spus ca imi face programare, insa....fiind o perioada foarte aglomerata, trebuie sa astept o luna de zile, mai precis pana pe la jumatatea lunii septembrie.

Am acceptat si.....dupa o luna de asteptare, zilele trecute am ajuns la cabinetul DOCTORULUI BURLOIU, undeva la intrarea pe Barbu Vacarescu din Bulevardul Stefan cel mare.

Bai, fratilor, martor imi este Dumnezeu ca tot ce voi scrie in continuare nu este nici pe departe RECLAMA ci doar purul adevar, care, sper, poate ajuta si pe altcineva care doreste un consult oftalmologic pentru copilasul sau.

De cand am intrat in vila care gazduieste cabinetul, am avut un sentiment de "bine", iar doctorul, un tip trecut de 50 de ani, de-o finete si un bun simt aparte. Am uitat sa va spun ca, am riscat, luandu-l si pe baietelul surorii mele, gandindu-ma ca, daca timpul o sa permita, poate ca doctorul o sa accepte sa-i consulte pe amandoi (baietelul meu impreuna cu al surorii mele).

N-o mai lungesc inutil, spunandu-va ca, dupa consultul care a constat in vreo 4-5 teste, verdictul a fost clar:

ATAT BAIETELUL MEU CAT SI CEL AL SURORII MEL, AU O VEDERE PERFECTA PRECUM A UNOR VULTURI.

Atentie mare ce va spun acum:

Si aici, la cabinetul doctorului Burloiu, cand i-a facut nu stiu ce test, cu un fel de pistol in care trebuia sa se uite baietelul meu si....imediat, pe un calculator ii aparea figura cu ochisorii impreuna cu nu stiu cate date (in fine, nu ma pricep dar cred ca tot un fel de optometru), rezultatul a fost de -0,75 si -0,50, INSA....AENTIE MARE, ACELE DATE MI-A SPUS DOSCTORUL CA NU SE IAU IN CONSIDERARE, DANDU-MI SI O EXPLICATIE MEDICALA PE CARE NU PREA AM INTELES-O.

Asadar....ca si la Clinica Oftalmix, dupa proba cu optometrul (sau naiba sa-l ia de aparat, cum s-o numi), rezultatul afost acelasi: -0,75 si -0,50, diferenta facand-o doar faptul ca, la Clinica Oftalmix, pustoaica care a facut testul, a decis din start ca baietelul meu se pare ca are o miopie si ca este necesar sa-i fie puse picaturi in ochi pentru un consult mai amanuntit, ceea ce bineinteles ca "salta" pretul consultatiei de la 120 ron la 200 ron.

Scumpilor, beliti bine ochii la ce scriu acum. Acelasi rezultat a venit si la testul facut la Cabinetul Doctorului Burloiu, insa omul a fost corect, spunandu-mi ca acele date nu se iau in considerare (din anumite motive) si nu este deloc necesar sa-i puna picaturi in ochi baietelului meu, pentru ca vede foarte bine.

Va spuneam si aum o luna de zile ca.....am hotarat sa renunt la consultul de la Clinica Oftalmix, pentru ca, la naiba, ceva in vocea si privirea acelei pustoaice care a facut testul cu optometrul (pana sa ajung la doctor) nu era in regula, fiind aproape sigur ca este doar o manevra care sa ma faca sa-i pun picaturi in ochi baietelului meu si....cine stie, sa ajung sa-i pun si ochelari.

Bai, fratilor, cine ma cunoaste stie ca nu era vorba de bani (adica ca plateam 200 ron in loc de 120 ron), sincer, sunt dispus sa platesc si 1000 ron pentru un consult super beton, insa.....ceva in vocea acelei fetite, m-a facut sa cred ca este mai bine sa plec. V-am spus acum o luna de zile ca inainte sa iau decizia de a pleca de la Clinica Oftalmix, am auzit si o discutie intre o mamica disperata care ii spunea unei asistente ca nu trecusera nici 6 luni de cand ii facuse ochelari copilului sau si acum o puneau sa-i faca alta pereche de ochelari !!! :):):)

Scumpilor, asadar, daca ati citit cu atentie tot ce am scris mai sus si daca veti citi si comentariul scris acum o luna de zile despre Clinica Oftalmix, o sa intelegeti perfect ce am vrut sa spun.

Ca un amanunt, stiti cat costa un consult la Cabinetul Doctorului Burloiu???

VA SPUN EU: 70 RON, fara vrajeala ca, ce sa facem, daca optometrul a aratat o miopie de -0,75 si -0,50 (ati retinut, date care nu se iau in consideratie), trebuie sa punem si picaturi in ochi ca sa vada doamna doctor mai bine daca este nevoie de ochelari (de ce pot sa fac pariu ca sigur era nevoie), asa cum s-a intamplat la Clinica Oftalmix.

In plus, sa nu credeti ca la Cabinetul Doctorului Burloiu, nu era amenajat si un magazin cu rame de ochelari si lentile, insa DOCTORUL BURLOIU, a fost corect si mi-a spus ca acele date ce se vad pe monitorul calculatorului dupa testul facut (-0,75 si -0,50) nu se iau in consideratie. Putea foarte usor sa-mi spuna ca si pustoaica de la Clinica Oftalmix care a facut acel test pana sa ajung la doctorul la care eram programat, ca baietelul meu are o usoara MIOPIE. :):):)

Bai, nene, caracatita asta care o reprezinta OPTICA MEDICALA si sacosele de bani care ies din afacerile cu rame si lentile de ochelari, daca nu suntem atenti, ne poate conduce la situatia in care sa le punem ochelari copiilor cand ei nu au nevoie !!!

ASADAR, SCUMPII MEI....ATENTIE MARE DE TOT !!!

In final, va spun doar atat. Personal, fara a dori sa-i fac reclama, DOCTORUL BURLOIU mi s-a parut un doctor extrem de serios, acel gen de doctor pe care nu prea il mai intalnesti in ziua de azi. Nu ma mira ca, pentru a ajunge sa te consulte, trebuie sa astepti cu saptamanile si....nu se preteaza la a te convinge ca trebuie sa-i pui atropina in ochi copilului, doar ca sa-ti "inhate" 200 ron.

Bai nene, cum sa ajung a-i pune baietelului meu ATROPINA IN OCHI PENTRU UN BANAL COSULT, cand l-am observat eu ca vede precum un vultur???

Si....bineinteles ca, inca o data, flerul si instinctele nu m-au inselat. Baietelul meu are o vedere perfecta. Ma bucur ca, cel putin eu, n-am cazut victima, caracatitei din OPTICA MEDICALA care castiga sacose de bani de pe urma afacerilor cu rame si lentile de ochelari.

4 comentarii:

  1. Si noi am fost la consult la dr Burloiu si ne-a confirmat ce stiam, ba mai mult, ne-a spus ca dioptriile fetitei nu se vor corecta decât prin operatie la maturitate. Nici nu cresc, dar nici nu se micșorează. Singurul inconvenient este perioada lungă de așteptare pentru consultație.

    RăspundețiȘtergere
  2. Motivul pentru care se pun picaturi in ochi: http://www.helpnet.ro/pseudo-miopia-falsa-miopie-recunoastem.html

    RăspundețiȘtergere