...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 27 august 2013

TATUAJELE LA FEMEI.

Buna seara, dragii mei!

Nu o data, in ultimii ani, fiind intrebat daca am mai facut vreo "combinatie" in materie de femei, am raspuns ca nu imi mai este gandul la asa ceva si.....chiar daca mi-ar fi, GREU AS MAI GASI O FEMEIE CARE SA-MI PLACA SI CARE SA MA FACA SA MA MISC DIN LOC.

Desi poate multi ma cred ipocrit cand ma aud spunand acest lucru sau ma cred "vulpea care nu mai ajunge la struguri",totusi, cei care ma cunosc de ceva vreme au vazut cate femei frumoase am avut in viata mea (la naiba, acum se poate spune ca mi-au murit laudatorii) iar daca azi spun ca foarte greu mai gasesti o femeie care sa intruneasca acel buchet irezistibil (senzualitate, eleganta si inteligenta), cel putin din punctul meu de vedere, am argumente macar plauzibile daca nu irefutabile, ca doar deh.....gusturile nu se discuta.

Acum 10-15 ani, pe cand aveam si eu 25-30 de ani, chiar nu exagerez cand spun ca, INDIFERENT UNDE MA DUCEAM (inclusivpe strada cand mergeam) vedeam ZECI SI ZECI DE FEMEI CARE MAI DE CARE MAI INTERESANTE CE-MI MANGAIAU PRIVIREA SI MA FACEAU A-MI DORI SA ACTIONEZ.

Azi, desi, chiar am monitorizat foarte atent situatia, extrem de rar, imi mai atrage atentia vreo femeie sau....mai simplu spus, se pliaza pe ceea ce eu am definit mai sus ca fiind acel BUCHET IREZISTIBIL.

In prezent, fara rautate spun ca.....vad multe kg in plus, vad carne "gelatinoasa" pe brate si picioare, care culmea culmilor.....sunt dezvelite fara pic de jena, vad extrem de multa vulgaritate, extrem de multa topenie vestimentara (evit a spune nebunie) si.....MAI NOU, EXTREM DE MULTE TATUAJE (!!!)

De fapt, aici am vrut sa ajung, a vorbi un pic de TATUAJE.

Bai fratilor, ceea ce vad in ultima vreme pe strada in materie de TATUAJE, pur si simplu ma infioara. Pe scurt, voi spune ca nu disec TATUAJELE LA BARBATI, pentru ca pana la urma barbatul este barbat si nu trebuie sa exceleze prin frumusete, desi......am vazut extrem de putini barbati care sa le stea bine cu TATUAJE, restul fiind niste jalnice imagini de prost gust si topenie.

INSA, IN CAZUL FEMEILOR, LUCRURILE STAU MULT MAI GRAV !!!

Am vazut tinere si foarte tinere femei (multe nici 18 ani cred ca nu au), cu antebratul sau chiar tot bratul tatuat, cu umerii acoperiti de tatuaje sau mai grav, cu gatul desenat in fel si chip. Am vazut deasemenea, imagini absolut grotesti cu picioare tatuate pe intreg cuprinsul pielii, samd.

Scumpilor, desi sunt sigur ca iar o sa ma injurati pentru ceea ce voi scrie in continuare, ma intreb doar atat:

ACESTE FEMEI TINERE CARE ALEG A-SI POCI TRUPUL CU FEL DE FEL DE DESENE ORIBILE, SE GANDESC OARE CA ANII TREC SI VOR IMBATRANI???

Oare, spun o rautate, ca in 80% din cazuri, femeile romance ajunse la 30 de ani, arata ca de 40 iar fizic vorbind numai au demult un corp armonios? Ca sa nu mai vorbesc de femeile ajunse la 40 de ani, care, 90% dintre ele, privindu-le, te gandesti ca se situeaza undeva la granita unei jumatati de secol vis-a-vis de varsta pe care o au.

Nu, nu, nu....nu sunt rau deloc, iar tot ceea ce sustin se poate simplu verifica, numai si daca intri pe un site de socializare sau....mai simplu, privind in jurul tau. Oare, va puteti imagina cum vor arata peste 20 de ani toate aceste fete tinere care isi picteaza corpul, cand, multe dintre ele abia daca au implinit 18 ani ???

Ma intreb, oare, macar parintii lor le explica ce RISCURI presupune decizia de a-ti umple corpul cu TATUAJE DEFINITIVE??? Azi, ai 20 de ani si mergi in blugi si tenisi alaturi de un barbat genul lui Alex Velea. Peste o vreme,vei avea 26-27 de ani si poate sansa iti va surade sa lucrezi intr-un minister , banca sau sa ajungi avocat sau judecator, asta ca sa dau doar cateva exemple.

Cum vei putea lucra intr-o astfel de institutie cand ai bratele sau umerii pline de tatuaje???

Mai mult, oare, aceste tinere se gandesc ca vor imbatrani??? Au avut ocazia sa vada cum arata o femeie la 40-45 de ani cu pielea tatuata???

Va spun eu, pentru ca am avut ocazia sa vad: ORIBIL, ABSOLUT DEZGUSTATOR !!! La acea varsta, foarte rar sa te mai ajute fizicul ca femeie, mai mult ca sigur esti cel putin "plinuta", fizionomia fetei ti s-a schimbat si nu se mai incadreaza cu tatuajele, samd.

Sincer, cu tot dragul si fara pic de rautate ma intreb:

ACESTOR TINERE, LE-A FOST SPALAT CREIERUL ???

Ok, ok, ok, am inteles ca gusturile nu se discuta si mai ales ca s-au schimbat in timp, astfel ca, in ziua de azi a ajuns sa fie considerat un tip ca ALEX VELEA ca fiind exponentul barbatului frumos si super sexy.

Dragele mele tinere, desi nu aveti de unde sa stiti, prin anii 1975 (abia ma nascusem si eu) un barbat care nu avea pieptul "imblanit" precum o maimuta, nu era considerat a fi un barbat sexy. Azi, daca nu ai pieptul epilat, esti considerat un TARAN !!!

Acum o sa spuneti ca mi s-a pus "pata" pe Alex Velea, desi jur ca imi este simpatic si mai cu seama imi plac cantecele lui. Insa, sa fim seriosi, Alex Velea nu are absolut nimic consistent in materie muzicala ci doar VINDE BINE, acum,intr-un moment al vietii. Peste foarte putini ani, nu veti mai auzi absolut nimic de acest Alex Velea, insa...diferenta intre el si voi, care va umpleti azi corpurile cu tatuaje, imitandu-l, este ca.....peste ani, pe Alex Velea o sa-l doara fix in p--a savurandu-si milioanele de euro pe care daca este destept le "trage pe dreapta" in toata aceasta perioada cand are succes, IAR MULTI DINTRE VOI, VETI FI NEVOITI SA VA CASTIGATI EXISTENTA CA SALARIATI.

Credeti-ma, multe "usi" o sa vi se inchida din cauza acestor TATUAJE facute cu inconstienta maxima pe zone intinse si vizibile ale pielii !!!

Chiar azi, am vazut o tipa tinerica, finuta si avand un fizic placut, fiind imbracata cu o rochita foarte frumoasa si incaltata cu niste sandalute cu toc. Uitandu-ma la ea, bineinteles ca am vazut un tatuaj pe umarul drept. INSA, FIIND UN TATUAJ MICUT, TOTUL PAREA OK CA SI IMAGINE.

Insa nu acelasi lucru poate fi atunci cand ai tot piciorul tatuat sau tot bratul desenat. Nu mai spun de umeri sau gat! Cum vei putea sa mai porti o rochita si niste sandale cu tocuri cand ai tot corpul pictat???

Cum, cum, cum???

Bai, fratilor, acum 20 de ani, NUMAI PUSCARIASII SE TATUAU. Era semnul lor distinctiv. Azi, aproape toti tinerii se tatueaza. Este grav, extrem de grav iar consecintele pocirii pielii pentru totdeauna (sa nu spuneti ca se mai poate scoate un tatuaj, pentru ca este extrem de greu si mai ales scump) se vor vedea peste niste ani.

O SA FIE UN DEZASTRU ABSOLUT !!!

Dar, bineinteles, este DOAR O PARERE.

5 comentarii:

  1. Mirciulica, nu fii rău! Un tatuaj micut intr-o zona unde nu are acces oricine poate fi chiar dragut :) Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In acest caz nu este nicio problema :)

      Ștergere
    2. Marie... tatueaza ti un dop la cur..." nu ala dintre dealuri" daca ma intelegi" Domnul are dreptate si mare mare dreptate!

      Ștergere
  2. https://basinicolorate.wordpress.com/2015/06/14/tatuajele-in-romania-femeile-tatuate/

    RăspundețiȘtergere