...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 23 iulie 2013

CHITROSII DE PE LITORAL.

Buna seara, dragii mei!

De 3 zile sunt pe litoralul romanesc. Mai precis, am ajuns la Mamaia duminica dimineata si voi sta 15 zile. Bineinteles, cu tot familionul: consoarta, baietelul meu si bunica lui, sora mea si baietelul ei. M-am cazat la Hotel Comandor si va spun sincer ca sunt foarte multumit atat de conditiile de cazare si masa, cat si de cele existente pe plaja hotelului.

Dar, bineinteles, exista si persoane NEMULTUMITE, de acestea dorind sa vorbesc in seara asta.

Dimineata, fiind la micul dejun, langa masa mea era o familie cu 2 copii. Tipa (mama copiilor), o distrusa cu o fata de pupaza naparlita, ii spunea sotului ca "bufetul suedez" este extrem de slab pentru un hotel de patru stele, iar in plus, o deranja ca nu aveau sucuri acidulate decat contra cost.

Bai, fratilor, era sa-mi ramana mancarea in gat cand am auzit-o, pentru simplul si unicul motiv ca, SINCER, desi nu excela, bufetul suedez era mai mult decat suficient pentru un mic dejun ok. Sucuri acidulate beau si eu (fanta), insa in fiecare dimineata ii cer ospatarului si....O PLATESC.

In seara asta la cina, s-a intamplat sa fim din nou vecini cu acea familie si implicit cu pupaza naparlita. Va spun sincer ca am urmarit cu interes momentul in care, dupa ce au mancat, ospatarita le-a adus nota de plata. Eram curios daca lasa macar UN SINGUR LEUT SPAGA. Bineintels ca NU. Nici macar UN LEUT. Pupaza naparlita a semnat nota de plata (la acest hotel se inregistreaza pe camera) si dusi au fost.

Ca aceasta familie se comporta 8 din 10 cazuri la acest hotel. Aproape ca nimeni nu lasa MACAR UN LEUT SPAGA la nota de plata. Insa, toti acesti imbecili chitrosi, chipurile cu "obiceiuri ca in vest" (insa este o mare vrajeala ca in occident nu lasa nimeni, cei care se respecta ca indivizi lasa spaga ca sa nu mai spun ca la foarte multe restaurante, spaga este introdusa in nota de plata), AU PRETENTII PESTE PRETENTII si fac comentarii tot timpul.

Nu lasi nici macar UN BANAL LEUT spaga ospataritei care te serveste, semnand cu nesimtire nota de plata dupa care te ridici si pleci, insa....PRETENTII AI CU SUTELE.

Ok, daca ai pretentii ca bucatarii si ospatarii sa-ti prepare mancarea si sa te serveasca cum se cuvine, pai atunci ADU-TI AMINTE SI, DE VECHEA REGULA STABILITA DE SUTE SI SUTE DE ANI, ADICA.....SPAGA OSPATARULUI.

Aaaaaaa, nuuuuuu, in niciun caz. Toate pupezele astea naparlite sau corporatiste obosite cum le mai spun eu, vor doar sa fie servite cum se cuvine, insa.....le tremura "0B-ul in vizuina" sa lase macar cativa leuti spaga.

Bai, fratilor, va spun sincer ca m-am saturat de toti acesti cretini pana peste cap. Cine le-a bagat in cap faptul ca "leu cu leu se aduna si daca poti sa faci economie este bine s-o faci din orice", pentru ca.....in final, TOT IN PIERDERE IES. (chestie verificata)

De ce? Simplu.

Azi, nu-i lasi ospatarului 10 lei spaga la nota de plata, gandind ca: "Eeeee, lasa, de ce sa-i dau spaga, cu cei zece lei, platesc jumatate din taxa sezlongului care este 20 lei".

Pai, esti mai bogat cu cei 10 lei, chiar daca ii lasi de doua ori pe zi, asa cum fac eu, la pranz si seara???

Bineinteles ca.....NU. Este doar o iluzie care ajunge sa te transforme intr-un obsedat de economii.

Cunosc ZECI DE ASTEFL DE IMBECILI, care, credeti-ma ca au bani, dar se chitrosec la orice leut, dar in final.....IES INFINIT MAI IN PAGUBA decat mine, care, intotdeauna am fost "mana sparta". Acesti cretini carora li se schimonoseste fata daca trebuie sa dea un leut spaga, ISI IAU NISTE "TEPE" IN VIATA DE ZECI SI ZECI DE MII DE EURO. :):):)

Jur, am cunoscut zeci de astfel de cazuri care s-au chitrosit ani de zile, bucurandu-se la fiecare economie facuta, iar in final....A VENIT "TEAPA" CARE I-A PAGUBIT DE SUME DE ZECI DE MII DE EURO.

De cand lumea, OSPATARIA nu s-a bazat pe SALARIU ci pe spaga. Daca exista vreun cretin care sa nu recunoasca asta, inseamna ca este atat de imbecil incat nici Dumnezeu cu ale sale minuni nu-i mai poate salva.

Si atunci?

Ne mai miram ca pe litoralul romanesc nu mai gasesti picior de ospatar de calitate si toti pleca sa munceasca in afara tarii?

Ok, eu in 15 zile, lasand cate 10 lei spaga de doua ori pe zi, o sa ma coste 300 ron.

Cumva, sunt mai bogat sau mai sarac cu cei 300 ron?

Sa fim seriosi, nu te imbogatesti cu astfel de "economii". Astea sunt "gainarii", in niciun caz "economii".

P.S Sa nu aud "placa" cu "Eeeeee, iti este usor sa vorbesti ca tu ai bani, insa nu toti isi permit viata ta", PENTRU CA PUR SI SIMPLU MI SE FACE GREATA.

Tot ce am scris in acest comentariu, nu se refera la cei cu o situatie financiara modesta, ca doar nu te cazezi la HOTEL COMANDOR DIN MAMAIA, daca nu stai macar "acceptabil" cu banii.

CHITROSENIA ESTE BOLA GREA !!!

Va pupicesc cu drag.

2 comentarii:

  1. mai omule ... eu nu inteleg de ce te enervezi asa rau ... nu vei reusi sa schimbi nimic.Asa este, ai dreptate, dar aici este vorba de o mentalitate pe care nu ai cum sa o modifici... si anume : acel ospatar este platit sa faca asta si deci asta trebuie sa faca.Mi s-a intamplat si mie o astfel de situatie, cand impreuna fiind cu cea mai buna prietena a mea, care s-a nascut si a trait pe aceste meleaguri, dar care a plecat afara de f mult timp si care s-a infipt ea sa plateasca nota , numarand suma exacta si fixa pana la ultimul leut.Degeaba insistam eu ca asa ceva nu face, revoltata la maxim de gestul ei , cand ea mi-a trantit-o brusc ca acel ospatar are un salariu pentru ceea ce face si ca ea nu primeste spaga de la nimeni ci ca isi castiga banii singura pt ceea ce face.Si crede-ma ca nu era vorba de un banut acolo ci doar de o mentalitate bolnava dar bine impamantenita.Am renuntat sa ma mai cert cu ea si am cedat intelegand ca orice as face nu am cum sa-i schimb parerea.Asa ca nu te mai agita...sunt multi cei care gandesc asa.Cat despre mine...multumesc lui Dumnezeu ca nu-s o chitra si ca inca mai pot sa vad corect niste situatii.In rest ... iti doresc odihna maxima si un concediu linistit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. P.S. Ospatarii de pe litoral, in medie, castiga 600-800 ron....spaga fiind baza, nu mai spun ca lucreaza zilnic. Nici mie nu mi-a dat nimeni spaga in viata dar asta nu inseamna, cum bine ai spus tu....sa nu vad niste realitati. Stii ce este amuzant? Ca la genul asta de chitrosi, vine "TEAPA" care este infinit mai mare decat aceste gainarii de "economii". Numai bine iti doresc.

      Ștergere