...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

sâmbătă, 22 iunie 2013

O MICA VACANTA DE "RUSALII" PE LITORALUL ROMANESC.

Buna ziua, scumpii mei.

Va salut de la litoralul romanesc. Da, da, da, mult hulitul litoral romanesc. Miercurea trecuta, toropit de caldura din Bucuresti, m-am gandit ca n-ar fi rau daca as evada la mare la sfarsit de saptamana, mai cu seama ca aveam si o zi in plus libera. Asa ca, am pus mana pe telefon si mi-am facut rezervare pentru patru zile (de sambata pana marti), tot la Hotelul Comandor din Mamaia, acolo unde am petrecut 2 saptamani si anul trecut in vara.

In plus, mare parte din problema drumului spre mare a fost rezolvata odata cu deschiderea ultimei parti de autostrada, chiar daca.....azi dimineata, cand am plecat spre Mamaia, a trebuit sa merg "bara la bara" pe o portiune de minim 6-7 km inainte de locul unde se plateste "taxa de pod".

Insa, dupa depasirea acestui mic inconvenient unde am pierdut vreo 40 de minute, drumul a fost super ok, fiind infinit mai putin stresant decat inainte, cand, autostrada nu era terminata. Ruland cu o viteza de 150-160 km/ora, nici nu stii cand ai parcurs distanta Bucuresti-Mamaia, ceea ce nu se putea spune inainte.

Ajuns la Hotel Comandor, am aflat de la sefa receptiei cu care am ramas in relatii foarte bune din vara trecuta, ca nu mai exista absolut nicio camera libera, ceea ce este valabil pentru aproape toate hotelurile din Mamaia.

Asadar, romanii au dat navala spre litoral. :):):)

Sa fiu sincer, am decis sa vin in acest weekend prelungit la Mamaia, si pentru a-mi negocia cazarea la Hotelul Comandor pentru luna viitoare, cand, daca ma ajuta Dumnezeu sa fiu sanatos, o sa stau 14 zile. Raman la parerea ca altfel negociezi "fata in fata" cu o sefa de receptie decat facandu-ti rezervare pe internet (urasc acest gen de rezervare), iar practica mi-a demonstrat ca intotdeauna am scos un pret mai bun. In acest sens, maine am convenit sa purtam o mica negociere si nu am niciun motiv a ma gandi ca nu ne vom intelege.

Jur ca imi place tare mult litoralul romanesc, nisipul fin, valurile, plaja lata, samd.

Revenind la prezent, va spun ca l-am luat cu mine si pe baietelul surorii mele, prospat intors aseara din vacanta in Grecia, asa ca nu-si mai poate incapea in piele de bucurie ca a venit aseara de la mare si a plecat azi dimineata tot la....mare. :):):)

Mi-e drag rau de tot de el si mereu il iau cu mine pe unde ma duc, chiar daca asta inseamna sa am diverse "contre" cu a mea consoarta, care, imi reproseaza ca trebuie sa avem grija de 2 copii in loc de unul. :):):)

NOTA: De fiecare data cand plec la mare, o iau si pe bunica baietelului meu, chiar daca acest fapt imi dubleaza costurile (deh, doua camere in loc de una), iar cand merge cu noi, este libera sa faca ce vrea, fara sa aiba grija de baietelul meu. Asa ma recompensez eu fata de ea pentru ca are grija tot anul de piciulica.

Aseara, am fost cu consoarta mea pana in Mall Baneasa sa-si cumpere un costum de baie si o rochita de plaja, iar dupa ce am rezolvat problema si ne oprisem sa mancam la unul dintre restaurantele din mall, ma intreaba ce mai face baietelul surorii mele, iar eu ii raspund ca:

"Bine, o sa-l vezi maine dimineata pentru ca il iau si pe el la mare" (eu stabilisem de cateva zile cu sotul surorii mele)

Bai, nene, cand a auzit, consoarta mea s-a albit la fata. :):):) M-am spart de ras. :):):)

Ce sa fac, mi-e foarte drag nepotelul meu si.....mult mai drag imi este cand il privesc cum se joaca cu baietelul meu, cum discuta intre ei, cum se alearga, etc. Ma topesc cand ii privesc.

O singura problema exista. In timp ce baietelul surorii mele unde il pui acolo sta, pustiul meu, este din cale afara de razgaiat si obraznicut. Chiar acum, la pranz, dupa ce am mancat, i s-a pus "pata" sa mearga la plaja si mi-au trebuit 30 de minute sa-l conving a ma lasa sa ma odihnesc macar 2 ore, avand in vedere ca azi noapte, pe la ora 2 eu imi spalam masina pe Soseaua Fundeni la o spalatorie non-stop, asta ca sa nu mai spun ca toata saptamana am avut o medie de 4-5 ore de somn pe noapte. :):):)

Sunt absolut rupt de oboseala, iar la noapte ma mai duc si in club cu niste amici care sunt si ei cazati in Mamaia. :):):)

Va imbratisez cu drag scumpii mei si sper sa imi mai fac timp sa mai scriu cate ceva, de aici, de pe litoral, unde stau pana marti cand ma intorc in Bucuresti. (da, da, da, pe langa ziua de Rusalii, mi-am mai luat si o zi de concediu) :):):)