...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 8 iunie 2013

IN SFARSIT, GIGI BECALI SE PARE CA A INTELES!

Buna seara, dragii mei!

Desi nu sunt foarte sigur, cel putin aparent, GIGI BECALI, chiar daca intr-un tarziu, dar nu inca fatal, a INTELES MESAJUL CE I SE TOT TRANSMITE DE PRIN ANUL 2009 (atunci cand a fost arestat prima data).

Personal, cu Gigi Becali nu am absolut nimic, din contra, nu o data pe acest blog l-am aparat si i-am recunoscut meritele, atat cat le are. Insa, pentru cei care incearca macar sa despice un pic "firul in 4", discutia nu se poate limita la infractiunea sau infractiunile minore facute de acesta in raport cu alte lucruri extrem de grave pe care alti romani le-au facut in tara asta si au ramas nesanctionate sau.....chiar daca sanctionate, in niciun caz sub forma unei CONDAMNARI PENALE CU EXECUTARE.

Din umilul meu punct de vedere, discutia este infinit mai ampla si merita un picut trecuta in revista, cronologic vorbind.

Cei care sunt apropiati varstei mele (40 de ani), isi mai aduc aminte ca inainte de REVOLUTIE, atunci cand doream sa vedem un film la cinematograful Patria sau Scala, eram nevoiti sa achizitionam bilete de la niste barbati dubiosi care stapaneau cu autoritate zona. Eeeee, dragii mei, desi poate fi considerata ca o exegerare, cam din acea zona vine GIGI BECALI, iar daca Romania a trait o adevarata drama dupa Revolutie, aceasta a fost posibilitatea ca indivizi de factura lui Gigi Becali, dupa nici 2 decenii, sa ajunga, nu numai miliardari, dar si reprezentanti ai poporului in PARLAMENTUL ROMANIEI.

Ok, ok, ok, stiu ca multi veti sari ca arsi spunand ca GIGI BECALI nu este singurul care a parvenit in acesti 20 de ani, insa.....cu mana pe inima pot sa spun ca GIGI BECALI este etalonul celei mai grotesti PARVENIRI cel putin din cate cunosc eu.

Cand a aparut prima data la televizor, pur si simplu iti era rusine sa te uiti la el. Injura pe toata lumea si....din pacate, nu numai pe micul ecran ci si in viata de zi cu zi. Personal, n-am avut ocazia sa-l vad pe viu decat de doua ori pana acum. Prima data, l-am vazut acum vreo 7 ani, intr-o dimineata, la terasa restaurantului Carul cu Bere, unde statea la o masa si bea o cafea. Sunandu-i telefonul, dupa ce a raspuns, a inceput spectacolul......potop de injuraturi la adresa interlocutorului, de mama, de familie, de Antena 1 (de unde am dedus ca era vorba de Voiculescu), de copii, de morti, de raniti, etc, etc, etc.

A doua oara cand am avut ocazia sa-l vad pe viu, a fost acum vreo 3 saptamani la meciul DINAMO - STEAUA, cand, a ajuns la stadion, exact cand am ajuns si eu (aveam invitatie la VIP) iar felul in care s-a manifestat imediat cand a iesit din masina, cu zeci de camere de luat vedere asupra sa, MI-A DAT SENZATIA CA ESTE SCAPAT DE LA BALAMUC......urla, zbiera, facea ca o maimuta, gesticula, samd.

Azi, au fost publicate in presa stenogamele unor interceptari telefonice de prin 2007 cand a fost scandalul cu MITA pentru un meci de fotbal din ultima etapa a campionatului. Gigi Becali trimisese la Cluj o valiza cu 1,7 milioane de euro pentru a stimula o echipa sa nu se lase invinsa de contracandidata la titlu a Stelei. Discutia interceptata de procurori se purta intre Gigi Becali si Mirel Radoi, un jucator al Stelei. Cand Mirel Radoi l-a intrebat daca nu cumva are telefonul ascultat si daca nu ar fi mai bine sa discute in privat, acesta a inceput sa-si bage si sa-si scota in DNA (Directia Nationala Anticoruptie), in procurori si politisti, ca el este cel mai smecher, ca lui I-O SUGE TOATA PROCURATURA, etc, etc, etc.

Bai frate, daca cineva isi inchipuie in tara asta sau.....orinde in lume ca un individ venit din taverna, chiar daca PARVINE intr-un anume perimetru de timp, poate sa SFIDEZE si sa INJURE pe toti reprezentantii sistemului, de la ultimul functionar pana la seful statului, atunci este dovada unei mari naivitati.

Tineti minte, toti acesti miliardari pe care presa ii tot promoveaza, incepand cu TIRIAC, PATRICIU si terminand cu regii asfaltului sau nu stiu ce baron local, nici pe departe nu sunt de capul lor. Ok, anumite abuzuri li se permit, insa....daca depasesc calul si incep a nu mai respecta SISTEMUL, credeti-ma ca, acelasi SISTEM care le-a dat voie sa se imbogateasca, ii ruineaza atat din punc de vedere material cat si social.

Cine isi inchipuie, nu numai in Romania, oriunde in lume, ca un individ, oricat ar fi de bogat ar fi, poate sa sfideze SISTEMUL (cunoscatorii stiu la ce ma refer) se inseala amarnic. Va dau doar un exemplu: ADRIAN NASTASE. Nu spun mai multe, insa cine are un gram de minte in cap, poate singur sa realizeze ca NASTASE la un anumit moment a fost de zeci de ori mai puternic decat GIGI BECALI, chiar daca nu atat de bogat ca el.

Sa fim clari, desi este DOAR O PARERE, cu totii chiar daca nu ne dam seama, facem parte din SISTEM. Unii dintre noi, mai norocosi sau mai abili pentru aceste vremuri, putem parveni si atinge anumite niveluri in societate, insa.....NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, nu trebuie sa ajungem in punctul de a nu ne cunoaste "lungul nasului" si sa incepem a crede ca SUNTEM CEI MAI TARI DIN TARA.

Poate multi cred ca bat campii cu gratie. Va mai dau un exemplu.....ultimul. Senatorul Voicu, tot un parvenit care la un moment dat spunea tuturor apropiatilor ca el are POLITIA ROMANA la picioarele sale, ca poate sa schimbe ministrul de interne chiar si prim-ministru. Unde este??? Pai....vreo 7 ani la "racoare".

Asadar, revenind la GIGI BECALI, o ultima stire ma face sa cred ca in SFARSIT a inteles mesajul. Se pare ca, prin intermediul unor apropiati, a transmis o rugaminte, anume sa-i fie lasata familia in pace, ziarele sa nu mai scrie despre el, pentru ca el, ARE DE ISPASIT O PEDEAPSA, iar din acest moment S-A RETRAS DEFINITIV DIN ORICE POZITIE PUBLICA.

Voi, la cum il cunoasteti pe GIGI BECALI, credeti ca, asa, din senin, a inceput sa-si puna enusa in cap??? :):):)

Eu va spun ca....NU, desi este DOAR O PARERE.

Cei din jurul sau, mai inteligenti decat el, in mod clar ca i-au explicat ca DACA NU SE RETRAGE TOTAL DIN POZITIILE PUBLICE (asa cum a facut si Penescu de la Arges, un alt mitocan parvenit, care se credea Dumnezeu si care de vreo 5 ani de cand a iesit din puscarie, nici macar o vorba n-a mai scos), pierde si clubul Steaua, falimentul intrezarindu-se deja (cunoscatorii stiu despre ce este vorba si cat de usor se poate ajunge acolo), isi poate pierde si toata averea sau o buna parte din ea (n-a respectat legea de atatea ori incat oricand mai pot aparea alte dosare), samd.

Sincer, ma bucur ca GIGI BECALI a inteles in sfarsit ca......este mai bine sa se retraga. Pot sa fac si un pariu. Daca atunci cand o sa iasa din puscarie, o sa se limiteze la a fi doar PATRONUL CLUBULUI STEAUA, chiar daca un excentric patron, NU O SA MAI AIBA ABSOLUT NICIO PROBLEMA.

Insa, daca nu o sa inteleaga ca MITOCANIA DE ULTIMA SPETA, nu poate sa acceada pana la nivelutile de conducere a acestei tari, atunci sincer nu-l vad bine de loc.

Va mai aduceti aminte cum zicea prin iarna???

"Ceeee, ba, daca am vrut sa ajung parlamentar, am dat cateva milioane de euro si am ajuns".

Ulterior, cand a calcat in Parlamentul Romanie, a fost intrebat daca o sa respecte sefii partidului din care face parte. Ce a raspuns?

"Baaaa, io sunt BECALI, cum sa am eu sefi de partid. Eu sunt seful suprem. O sa-mi fac un grup parlamentar si o SA FIU SEF".

Desi este DOAR O PARERE, repet, daca macar, acum, in ceasul al 12-lea, GIGI BECALI a inteles "mesajul", ar fi bine. Daca nici acum nu a inteles ca, nu numai in Romania, dar oriunde in lume, oricate miliarde de euro ai avea si oricate hoarde de super avocati ar fi in jurul tau, NU POTI SA SFIDEZI SISTEMUL (cel care te-a creat si ti-a permis sa parvii), atunci nu-i prevad un viitor prea linistit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu