...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 25 iunie 2013

IMPRESII DIN STATIUNEA MAMAIA 2013.

Buna seara, dragii mei!


Tocmai ce m-am intors de la mare. Saptamana trecuta, cand am hotarat INSTANT sa petrec un weekend prelungit la mare, am fost extrem de inspirat. Desi nu trag la galere, totusi simteam din ce in ce mai mult lipsa unei macar mini-vacante, pentru ca de concediu, abia la finalul lunii iulie putea fi vorba.

Cel mai important mi s-a parut terminarea autostrazii. La plecare, din fata Hotelului Comandor din Mamaia si pana in Bucuresti, am facut fix 2 ore. Eeeee, asa, tot sa mergi la mare, cu o singura conditie: sa-ti alegi ziua de plecare si venire, exact pe invers decat.....puhoiul de weekend. Niciodata nu trebuie sa pleci sambata dimineata si niciodata nu trebuie sa te intorci duminica seara. :):):)

Acum, cateva vorbe despre cum se prezinta statiunea Mamaia in 2013.

PRACTIC, ESTE RUPTA IN DOUA....pana la Hotel Yaki, este populata in majoritate (nu generalizez, Doamne fereste) de mitocanii de care stim cu totii, care mai de care mai figuranti, insa din pacate daca le scuturi buzunarele, cam bate "vantul". :):):)

Incepand cu Hotel Yaki, apoi Golden Tulip, Modern, Vega, Comandor, Savoy, etc.....parca intri in alta lume. Pur si simplu, MITOCANII AU DISPARUT !!!

Pe plaja de la Hotelul Comandor unde am fost cazat, credeti-ma pe cuvant ca imi era si rusine cand ridicam tonul la baietelul meu ce era din cale afara de obraznic, pentru ca, pe acel segment de plaja unde erau vreo 300 de sezlonguri, nimeni nu ridica tonul !!! Erau oameni extrem de civilizati, care se bucurau de cateva zile de concediu.

Desi, nici pe departe nu ma declar vreun cunoscator al statiunii Mamaia, indraznesc a va sfatui ceva, in caz ca alegeti sa va petreceti cateva zile in aceasta statiune:

NU VA CALICITI LA BANI !!!!

Nu faceti greseala pe care au facut-o niste amici de-ai mei, care, dorind sa mearga in acest weekend prelungit la mare, au inceput cautarea pe internet de la PRET....sa fie cat mai mic. Asa au ales Hotel Victoria, de 3 stele, situat in sudul statiunii, unde pe langa conditiile destul de modeste, au mai trebuit sa suporte si prezenta lui Tonciu si Mitea, cred ca si Laura Cosoi, care filmau la nu stiu ce emisiune groteasca.

Dupa prima zi, acesti amici ai mei, au hotarat sa vina la hotelul unde eram cazat, sa vada diferenta intre cele 3 stele unde erau ei cazati si cele 4 stele unde eram eu cazat. Scumpilor, au ramas pur si simplu fara replica cand au intrat in camera si ulterior pe balcon, de unde puteai admira marea in toata splendoarea ei. Nu mai spun cat de mirati au fost de SEGMENTUL DE PLAJA si de oamenii care il populau, comparativ cu ce era in partea de sud a statiunii.

Concluzia este clara: NU VA ZGARCITI LA BANI !!!!

Diferenta intre cat au platit amicii mei la Hotel Victoria si cat am platit eu la Hotel Comandor, NU ESTE NICI PE DEPARTE ATAT DE MARE, insa romanul s-a obisnuit a fi zgarcit si putin pretentios cu conditiile de cazare. Vorba amicilor mei, inainte de a ajunge la mare: decat sa merg la un hotel de 4 stele, mai bine ma cazez la un hotel de 3 stele si cu diferenta de bani, merg 2 nopti in Fratelli.

Gandire tipic romaneasca !!!

Eeeee, dupa ce nu le-a placut la Hotel Victoria si au vazut cum arata statiunea Mamaia in partea de nord, nefiind niste imbecili, au recunoscut ca data viitoare, se vor caza aici, nemaiuitandu-se la bani.

Bai, fratilor, intr-o seara, a trebuit sa ajung in zona cu "TELEGONDOLA". Am fost absolut socat de cati mitocani si lume de proasta factura am putut sa intalnesc, pentru ca, oricum mergeam precum la evacuarea din metroul bucurestean, umar la umar.

Numai maieuri si pectorali scosi la "inaintare", numai pitzipoance vai de steaua lor si....bineinteles.....TATUAJE CA LA BALAMUC. Parca eram la Piata Bucur Obor. :):):)

Cand vezi niste aschilambici, practic "TREI OASE SI UN ZAMBET", cu niste fete de taranoi si plini de tatuaje, pur si simplu ti se intoarce stomacul pe dos. Hai, ca cei care se duc la sala si isi formeaza niste bicepsi si brate pe masura, le mai sta cat de cat cu tatuaje, bineinteles, in functie si de gusturile fiecaruia, atunci cand alege tatuajul. Insa, categoria "TREI OASE SI UN ZAMBET" este absolut deplorabila. :):):)

Una peste alta, cu execeptia acelei nefericite seri in care a trebuit sa ajung in sudul statiunii, la telegondola, a fost o mini-vacanta mai mult decat ok.

Ca si terasa, as recomanda, terasa restaurantului GOLDEN TULIP, pe malul marii, au si o formatie care canta seara de seara. Oricum, dupa cum va spuneam, cam toate terasele de pe faleza, dupa ce treci de Hotel Modern in directia Hotelului Vega sunt absolut ok, la fel ca si oemenii care le populeaza. (este drept, si ceva mai scumpe, decat cele din sud)

P.S. Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara, zilele acestea am profitat de ocazie si mi-am negociat concediul pentru luna viitoare, tot la Mamaia si tot la Hotel Comandor, unde am rezervat 2 camere pentru 15 nopti, pretul final, parandu-mi chiar ok.

Scumpilor, eu am o teorie. Decat sarac pe litoralul altei tari, cu ochii pe banutii din buzunare si cu "n" pofte inhibate, bazindu-te doar pe "all-inclusive", mai bine BOIER pe litoralul tarii mele.

Sa fim seriosi, multi romani merg in concediu in strainatate, insa putini isi permit sa aleaga locuri de calitate. Sora si cumnatul meu au venit de pe litoralul grecesc, unde au stat 10 zile si....desi au "spart" vreo 2000 de euro (pe mine ma costa ceva mai mult insa cu 2 camere si 3 persoane, fara sa-l mai pun pe piciulica la socoteala), imi spuneau ca nu prea au fost multumiti in special de conditiile de cazare, camerele fiind destul de mici. In plus, plaja destul de mica si saracacioasa, marea fara pic de valuri, asa ca.....sora mea, mi-a spus sa-i fac si ei rezervare pentru 8 zile la Mamaia, la sfarsitul lunii iulie cand plec si eu. :):)

Daca ei au cheltuit 2000 euro si n-au fost prea multumiti, ma intreb si eu, asa, in ce conditii isi fac concediul cei care merg pe litoralul grecesc cu 300-400 euro....all inclusive???

Este drept, cunosc pe cineva care pleaca zilele acestea in concediu pe litoralul spaniol impreuna cu sotia si copilul, unde o sa stea 2 saptamani, insa il costa cu "totul" (bilete avion, cazare, masa...in niciun caz all-inclusive, diverse cheltuieli), vreo....7000 de euro. Asa da, pe acela chiar il cred ca se duce in conditii de calitate. Restul, sa fim seriosi. Din gura, poti sa spui orice, pentru ca, oricum....nimeni nu te vede in ce conditii ti-ai petrecut concediul pe care spui ca ai platit vreo 400-500 euro. :):):)

9 comentarii:

  1. Jalnica postare asta cu impresii de la mare. Sunt de acord sa vrei sa iti faci vacanta in tara ta si sa fii boier......cu fite .....dar sa jignesti oamenii indiferent cum sunt ei mi se pare lipsa de bun simt. Ce drept ai sa judeci? Niciodata nu vei stii daca nu cumva vei ajunge si tu sa fii mitocan pentru altii sau chiar esti....sau vei trai mult mai modest decat o faci acum. Aveam alta impresie despre ce scrii si despre cum esti dar nu ma faci decat sa vad, in persoana celui care scrie, doar fite si figuri, nimic altceva! Daca iti iubesti tara asa de mult, vrei nu vrei iubesti si oamenii ei lumea de altfel si cultura din care faci si tu parte. Daca ai invata s ate iubesti tu pe tine ai invata sa iuebsti neconditionat oamenii indiferent de cum sunt ei. Trist......trista persoana mai esti! Pacat, ai potential si Dumnezeu ti-a arata in nenumarate randuri ca te iubeste dar inca nu te-ai trezit!

    RăspundețiȘtergere
  2. e posibil sa fie vorba doar de putin noroc ...da-mi voie sa spun ca de foarte multe ori pe plaja la Savoy am intalnit o multime de lume de proasta calitate...si cand spun asta ma refer la acele tinere insotite de baieti de bani gata ...toti plini de fitze si figuri , plini de ei , zgomotosi si insuportabili.Exact aceea categorie de oameni pe care nu-ti doresti sa-i vezi si care si-au facut un obicei in a-si cheltui banii si a-si etala achizititiile fix in zona despre care tu vorbesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua "anonimule" (desi, cam banuiesc cine esti). Imi pare rau ca din greseala, ti-am sters una dintre postari cand am vrut sa-ti raspund. Revenind la ceea ce ai scris, DESI ITI RESPECT PAREREA, imi permit a-ti spune ca cel putin din pct meu de vedere, n-ai inteles ABSOLUT NIMIC din ceea ce am incercat sa transmit prin respectivul comentariu. Sau....n-ai vrut sa intelegi. Daca pentru tine sintagma "mai bine boier in tara mea" inseamna ca subsemnatul cauta fite si figuri.....asta este, iti respect parerea. In plus, n-ai decat, sa-ti petreci concediul intre mitocani care injura si la 3 cuvinte repeta "sa moara familia mea" sau "baiii, coaie"....ca sa nu mai vorbesc despre insotitoarele lor, avand un limbaj si comportament asemenea. Daca pentru faptul ca imi doresc o camera frumoasa, spatioasa si curata, cu vedere la mare, un restaurant bun, o plaja cu conditii decente si compania unor OAMENI CIVILIZATI inseamna ca sunt snob si plin de fitze, atunci....asta este, sunt asa cum spui. P.S. Apreciez "potentialul" pe care il vezi la mine si am retinut ca daca scriu ceva ce nu iti este pe plac, devin brusc o PERSOANA TRISTA. In final, te asigur ca este singurul raspuns pe care il primesti si nu voi intra in polemica cu tine. Fiecare cu PAREREA SA.

      Ștergere
  4. Se pare ca de data asta tu esti cel care nu a inteles ...fie ca vrem sau nu asta este realitatea ...exista si aceasta categorie de oameni care au aceleasi drepturi ca si noi si care pot sa-si petreaca concediile acolo unde doresc, cand doresc si dupa posibilitatile lor.Iar tu cu toti banii din lume si cu toate alegerile civilizate pe care le vei face pt a avea un concediu decent , nu vei avea cum sa ignori si aceasta categorie.Asta am vrut sa scot in evidenta ...ca si ei ca si noi au aceleasi drepturi fie ca ne place sau nu si ca din pacate litorarul romanesc este pentru toate categoriile de oameni.Cat despre cele 3 comentarii postate aici...eu nu mi le asum decat pe ultimile 2.Si inca ceva ...eu nu am afirmat ca daca vei posta ceva ce nu-mi este pe plac asta inseamna ca-ti stirbeste din personalitate sau ca devii o alta persoana ...ci doar am spus ca acolo unde va fi cazul imi voi exprima si eu o parere, dar parerea mea.Pana la urma toti avem dreptul la o opinie...si fii sigur ca nu scriu pt a intra in polemici cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara. Oricine si oricand are dreptul lo o PARERE pe acest blog, atata timp cat se exprima politicos. Asa ca, poti scrie cand vrei.

    RăspundețiȘtergere
  6. pe viitor, draga domnule "fara fite, onest si OM" te-as ruga sa pastrezi pt tine "trairile personale"! din modul in care expui experienta ta d-un weekend la mare nu reiese decat ca daca nu te cazezi in parta de nord a mamaiei, la 4stele + esti de fapt un taran "tipic roman", un mitocan manelist! tu, draga mirciulica esti "steaua" mult asteptata, menita sa ne calauzeasca pe noi prostimea, mitocanii de romani, spre o mai buna si luxoasa existenta! ... tare curioasa sunt ce "prestezi" tu ... postarea ta nu este decat un afront la milioanele de romani care muncesc cinstit, de deosebesc de tine printr-o diploma s-un sac de carti ... dar vai, milogii, nu-si permit sa se cazeze ca tine la comandor! scuteste-ne de alte viitoare postari si tine-ti "trairile narcisiste si dezgustatoare" pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar mai lasati omul in pace. Ce tot sariti la gatul lui? Pur si simplu a vrut sa zica ca ar fi indicat sa va cazati in tro anumita parte a statiunii ca sa evitati acel segment al populatiei care pentru unii poate fi enervant. Eu personal nu vreau sa ii vad pe acei oameni in jurul meu intrun concediu. Asta nu inseamna ca ii judec, pur si simplu nu vreau sa fiu in mijlocul lor. Baiatul dadea ca exemplu hotelul unde a fost cazat el, mi e pare nornam sa recomanzi un loc daca ai avut o experienta placuta.

    Nu imi spuneti mie ca ii place cuiva sa fie ibnconjurat de oameni prosti, zgomotosi care nu isi vad de lungul nasului. Nu mai fiti ipocriti.

    RăspundețiȘtergere
  8. recomand Bulgaria pt o vacanta la mare de mai mult de 3 zile.........hoteluri de 5 stele sau 4 recomandata cu all inclusive....daca nu vrei sa te duci pana in Grecia..

    RăspundețiȘtergere