...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 29 iunie 2013

ANDREEA MANTEA, CHIAR ITI MERITI SOARTA.


Buna seara, dragii mei!

Stiti ce nu am reusit niciodata sa pricep sau macar sa gasesc o explicatie cat de cat digerabila din punct de vedere logic?

Ei bine, niciodata nu am reusit sa inteleg OAMENII CARE SE MINT SINGURI !!!

Palierele pe care gasesti oameni care SE MINT SINGURI sunt extrem de numeroase si variate, insa in seara asta nu voi vorbi decat de unul singur si....poate si cel mai important: IUBIREA.

Spre exemplificare, cel mai elocvent consider a fi sa aduc in discutie ultima MARE DESPARTIRE DIN SHOWBIZ, anume despartirea Andreei Mantea de "Vocea Romaniei", Stefan Stan, daca nu ma insel.


Nici pe departe nu pot spune ca am urmarit cu interes desfasurarea acestei relatii, insa vrand nevrand, de-a lungul timpului, am dat cu nasul de diverse informatii despre aceasta.

Despre Stefan Stan, chiar nu am ce sa discut, pentru ca, FARA A DORI SA JIGNESC PE CINEVA (jur !!!), imi pare un tip atat de banal ca si consistenta, un gen de barbat pe care-l cunosc atat de bine, incat pur si simplu nu am ce sa discut despre el. Profesionistii au decis ca are voce si nu am de gand sa contest acest lucru, dat fiind faptul ca sunt AFON. Daca ar fi totusi sa subliniez ceva, ar fi ca tipul arata foarte bine FIZIC.

Insa, as vrea sa discut un picut despre aceasta ANDREEA MANTEA, stiuta si placuta de catre aproape toti barbatii din Romania (inclusiv subsemnatul).

Din start, as spune ca drama acestei femei este ca, FOARTE GREU, EXTREM DE GREU, o sa reuseasca in viata sa-si faca o relatie serioasa si.....nu din pricina ei (cel putin in prezent), ci datorita imaginii pe care si-a creat-o acum ani de zile cand a devenit cunoscuta: ACEEA DE FEMEIE VAMPA. (hai, sa nu ne ferim de cuvinte)

Aceasta Andreea Mantea, pana sa ajunga la stabilitatea financiara de care se bucura azi, n-a facut altceva decat sa se afiseze cu tot soiul de barbati cu bani, sa pozeze goala si sa joace rolul femeii fatale.

Va spuneam mai devreme ca inclusiv mie imi place aceasta Andreea Mantea, insa tot sincer o sa va spun ca, mentalul meu o percepe pe aceasta femeie doar ca si companie perfecta pentru o aventura.

Da, da, da, stiu ca feministele o sa-mi bage in acest moment "carne" in frigider sa-mi ajunga cat pentru 10 ani, insa....dupa ce va calmati, incercati sa priviti si sa disecati CAUZA SI NU EFECTUL acestei perceptii.

O femeie, are imaginea pe care si-o doreste. Cand te dezbraci si pozezi in femeie fatala si insiri un numar insemnat de barbati cu bani, extrem de greu mai poti scoate din mentalul colectiv al barbatilor, IMAGINEA DE VAMPA.

Sa nu uitam ca pana si comicul Gigi Becali, atunci cand a aflat ca nepotul sau preferat s-a cuplat cu Andreea Mantea, in stilu-i caracteristic a urlat la televizor cu gura pana la urechi (printre putinele dati cand a avut dreptate) ca nu are nimic impotriva ca nepotul sau sa se "tavaleasca" cu distinsa domnisoara, s-o imbrace, sa-i faca cadouri, s-o finanteze, insa....IN NICIUN CAZ SA NU AIBA VREO RELATIE SERIOASA CU ACEASTA.

Insa, ceea ce m-a facut sa scriu acest comentariu, este capacitatea ABSOLUT INCREDIBILA a acestei domnisoare de a se MINTI SINGURA, de a ignora cu desavarsire realitatile crude vis-a-vis de "nota de plata" ce abia acum a venit la decontare, urmare comportamentului ei din anii trecuti si......dementa cu care incerca sa convinga pe toata lumea ca relatia ei cu acest Stefan Stan merge foarte bine iar dragostea este enorma.

Scumpilor, acesti oameni, vorbesc de dragoste si iubire insa HABAR NU AU NICI CE INSEAMNA SA IUBESTI SI NICI CE INSEAMNA SA FI IUBIT.

Despre Stefan Stan, v-am spus, chiar nu prea am ce sa spun. Privindu-l, flerul spune ca este tipul perfect, pe care, ca femeie, il poti alege ca partener in caz ca vrei sa-ti bati joc de viata ta. Este atat de IMATUR desi nu pierde absolut nicio ocazie sa para un tip profund (bineninteles, pentru prostanace), incat indiferent cu ce frumusete sau "bunaciune" de femeie ar avea o relatie, la prima ocazie nu ezita s-o insele cu vreo "distrusa" ce-i apare in cale.

Poate va intrebati, de ce?

Pai, tipul, daca am si eu dreptul la DOAR O PARERE, as spune ca nu este sigur pe el, iar pana sa devina celebru, am retineri semnificative ca a avut mare trecere la femei, bineinteles, cu exceptia celor cu care a inselat-o pe Andreea Mantea.

Apoi, cand esti atat de IMATUR, incat, persoana publica fiind, apari la televizor si plangi cu suspine in timp ce iti declari dragostea pentru o femeie, subliniind si explicand cum ai compus tu nu stiu cate melodii, inspirat fiind de episoade traite cu EA, iar la cateva zile O INSELI CU O "DISTRUSA", nu prea mai este nimic de adaugat, mai cu seama ca, acest lucru s-a intamplat la nici 6 luni de la inceputul relatiei cu femeia pe care, atat de IMATUR ESTI, incat ai cerut-o si in CASATORIE !!!

N-o inteleg insa pe Andreea Mantea. Cum sa fi inselata dupa nici jumatate de an de relatie si dupa ce ai fost si ceruta in casatorie, iar la cateva zile sa apari la televizor si in timp ce iti dai ochisorii peste cap, sa rostesti cu nonsalanta ca "L-am iertat, ne-am impacat si acum ne iubim si mai mult".

Voi va dati seama cat de ametita sau....ABSOLUT INCONTIENTA, este aceasta femeie? Bai, nene, nu are nici macar un gram din SIMTUL REALITATII, pe care orice om ar trebui sa-l posede.

Cum sa te MINTI SINGURA in halul asta?

P.S. Bai, fetito, daca tu crezi ca un BARBAT poate sa iubeasca si sa INSELE (mai ales dupa doar cateva luni de relatie), atunci....CHIAR CA ITI MERITI SOARTA.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu