...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 20 mai 2013

STEAUA - VIITORUL CONTANTA, UN POSIBIL "BLAT"???

Buna seara dragii mei.

Din nou, desi este ora 1 noaptea, trebuie sa scriu cateva randuri, pentru ca, ATATA PROSTIE SI LIPSA DE LOGICA PE CAT AM VAZUT IN ACEASTA TARA, NU CRED CA MAI EXISTA IN ALTA PARTE A LUMII.

In seara asta s-a desfasurat un meci de fotbal din campionatul romanesc: STEAUA - VIITORUL CONSTANTA.

Cei care urmaresc fenomenul, stiu ca Steaua era deja campioana inaintea acestei partide iar Viitorul Constanta avea nevoie de victorie ca de aer ca sa nu retrogradeze in divizia B.

FAPTUL CA MECIUL S-A INCHEIAT CU VICTORIA ECHIPEI DIN CONSTANTA, n-am de ce sa comentez, deoarece orice om cu cat de putina minte in cap, se astepta ca acesta sa fie rezultatul. (astfel de mizerii se intampla in toate campionatele lumii)

Altceva m-a surprins. La finalul meciului, antrenorul Stelei, Reghecampf, ERA EXTREM DE SUPARAT (culmea ipocriziei) si ameninta ca pleaca de la Steaua, ca vezi Doamne, el este obisnuit sa castige orice meci, ca nu poate suporta o asemenea umilinta, ca niste jucatori au jucat suspect de slab, bla, bla, bla.

Instant, "PROSTIMEA" a pus botul la aceasta vrajeala si pe toate forumurile au inceput sa-i planga de mila lui Reghecampf, ca vezi Doamne, este posibil ca Becali sa fi aranjat meciul cu Hagi (patronul echipei Viitorul Constanta) iar cu complicitatea unor jucatori de la Steaua, s-a ajuns la un neverosimil rezultat: STEAUA - VIITORUL CONSTANTA 2-5.

Cat de prosti pot fi unii? Cat de mare poate fi prostia in tara asta?

Cum sa crezi ca dupa ce Steaua a spulberat toate echipele din Romania, tocmai in acest meci cu Viitorul Contanta, pierde cu 5-2, ceea ce practic inseamna ca echipa constanteana s-a salvat de la retrogradare. In plus, cum sa crezi ca in caz de "BLAT", acesta s-a facut peste capul lui Reghecampf, care acum face pe lovitul si ameninta ca pleaca de la echipa.

Daca am si eu dreptul la DOAR O PARERE, lucrurile sunt simple:

IN CAZ CA ACEST MECI A FOST UN BLAT ORDINAR (in fine, trebuie sa fie aduse dovezi), UNICUL din staful echipei Steaua care ar fi avut de pierdut, in special ca IMAGINE, ar fi fost Reghecampf, care oricum a fost de multe ori acuzat ca s-a implicat in BLATURI si ca jucator si ca antrenor, inainte de a veni la Steaua.

Si atunci, firesc, in cazul in care s-a hotarat BLATUL (v-am spus, trebuie aduse si dovezi), cei posibil implicati, au hotarat ca Reghecampf sa faca pe suparatul la finalul meciului, sa ameninte ca pleaca de la Steaua, ca nu poate suporta o asemenea umilinta, ca suspecteaza anumiti jucatori din propria echipa ca n-au jucat corespunzator, bla, bla, bla.

Efectul????

S-a vazut imediat pe forumuri, unde PROSTIMEA, a inceput sa-i planga de mila lui Reghecampf si sa-l injure pe Becali ca a blatuit meciul peste capul lui.

PAI EXACT ACESTA A FOST SI SCOPUL "PSIHOLOGIEI INVERSE". :):):)

Bai, frate, cat de prosti pot fi unii (si nu putini) si cat de usor le poti manevra CREIERASELE total amorfe. :):):)

De ce tind sa cred ca a fost blat???

Exact reactia lui Reghecampf de la finalul meciului m-a facut a tinde sa cred ca a fost BLAT, desi ceea ce am vazut la televizor, din punctul meu de vedere a fost un circ de mare prost gust.

Ar mai fi ceva: SCORUL.....2-5.

Personal, am o experienta de 17 ani in pariuri sportive si pentru cei care se pricep la fenomen, stiu prea bine ca acest scor final de 2-5, cu 1-4 la pauza, intruneste toate tipurile de pariu care te pot imbogati in cazul in care pariezi sume ceva mai mari pe urmatoarele pariuri:

- ambele echipe margeaza in prima repriza (cota cel putin 5)

- se marcheaza minim 3 goluri in prima repriza (cota cel putin 7)

- echipa oaspete marcheaza 2 goluri in prima repriza (cota cel putin 8)

- ambele echipe marcheaza minim 2 goluri in meci (cota cel putin 5,5)

- se marcheaza cel putin 5 goluri in meci (cota cel putin 6)

- se marcheaza cel putin 6 goluri in meci (cota cel putin 9)

- SI....BOMBOANA DE PE TORT: SE MARCHEAZA CEL PUTIN 7 GOLURI IN MECI (v-am spus ca rezultatul a fost 5-2)....cota cel putin 30 (!!!)

Toate aceste pariuri prezentate mai sus, au iesit in acest meci. Pentru cei care cunosc fenomenul, stiu prea bine ca puse toate pariurile de mai sus, pe niste sume ceva mai mari......ITI ADUC O MICA AVERE.

Personal, nici pe departe nu pot afirma ca cineva din anturajul echipei Steaua, ar fi pariat, insa pot sa ma intreb, avand in vedere felul cum s-a desfasurat meciul si mai cu seama SCORUL: Curios, nu? :):):):)

P.S. Desi nu am nicio dovada cum nu cred ca o sa aiba cineva, tind sa cred ca a fost BLAT. Insa, BLATURI se fac in absolut orice campionat de fotbal din lume, insa......ceea ce m-a facut sa criu acest comentariu, a fost posibila PSIHOLOGIE INVERSA de care il banuiesc pe Reghecampf si incredibilul mod in care "PROSTIMEA" cu creierasele total amorfe a pus imediat "botul". :):):)

Iar in caz ca a fost BLAT, toata lumea este multumita:

a) Viitorul Contanta al carui patron este Hagi, a scapat de la retrogradare.

b) Reghecampf sta linistit pentru ca "PROSTIMEA" a pus botul la vrajeala si incredibil.....il plang de mila.

c) SINGURUL INJURAT ESTE BECALI, CARE NICI IN FUND NU-L DOARE. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu