...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 7 mai 2013

INTR-O ZI, DUMNEZEU MI-A TRIMIS UN "SEMN".

HRISTOS A INVIAT !!! Buna seara, dragii mei.

Aseara am asistat la o discutie foarte interesanta. Subiectul era modul miraculos in care la Ierusalim, in Sambata Mare, LUMINA SFANTA se aprinde singura in candela preotului care intra in MORMANTUL SFANT si se roaga s-o primeasca.

Parte din amicii mei care participau la discutie se aratau extrem de sceptici in privinta acestei MINUNI, neacceptand ca prin PUTEREA SA, DUMNEZEU, POATE SA NE TRIMITA MULTE SEMNE.

Vedeti voi, unui necredincios intr-o MINUNE DUMNEZEIASCA, este extrem de dificil sa-i demontrezi palpabil ca DUMNEZEU de foarte multe ori ne trimite semne clare care sa ne lumineze mintea si sa ne arate ca suntem pe un drum gresit.

Personal, desi stiu ca indiferent cat as povesti (pentru ca am mai facut-o si in trecut) un episod pe care l-am trait acum cativa ani, extrem de putini oameni mi-ar lua in serios vorbele si nu m-ar crede nebun, totusi.....am sa continui a nara acel eveniment cat voi trai.

Asadar, uni cred ca Dumnezeu nu exista sau....si daca exista, nu interactioneaza cu noi.

Scumpilor, acum cativa ani, prin 2008, EXACT IN SAPTAMANA MARE, MAI PRECIS IN JOIA MARE, desi atunci pe moment, am crezut ca am halucinatii (va lamuresc imediat), subsemnatului i-a fost transmis mai clar ca niciodata UN SEMN DE LA DUMNEZEU, care mi-a schimbat in bine destinul intr-un moment in care ma afundam din ce in ce mai rau in PIERZANIE.

Pe scurt (pentru ca am mai povestit mai demult pe blog acest episod), in acea zi de JOIA MARE cand am primit SEMNUL, subsemnatul se prezenta in cel mai pur stil al CIUMPALACULUI atat de bine stiut si vazut de mai toata lumea in societatea nostra. Bazandu-ma pe un fizic agreabil (ma refer atunci, ca acum sunt varza), fiind foarte bun in "papagal", facusem o obsesie in a "agata" pe internet diverse doamne. Desi pe moment, cu fiecare "bifa" pe care o dadeam nivelul entuziasmului si increderii in sine crestea, ulterior imi dadeam seama extrem de bine ca ma afundam pe drumul pierzaniei din ce in ce mai mult. Insa....nu ma puteam opri.

In acea zi de JOIA MARE, Dumnezeu mi-a scos in cale o femeie care avea sa-mi schimbe destinul 100%. Desi cu totii va duceti cu gandul ca norocosul de mine am fost ales sa cunosc o femeie deosebita, trebuie sa va dezamagesc si sa va spun ca Dumnezeu imi rezervase cu totul si cu totul altceva.

Incerc sa expun cat mai clar ceea ce s-a intamplat atunci, pentru ca a fost ceva ABSOLUT DE NECREZUT si care dovedeste fara echivoc ca in acele momente Dumnezeu mi-a trimis un semn cat se poate de clar.

Pe scurt, dupa ce m-am intalnit cu acea femeie, am mers intr-o ceainarie sa bem ceva si sa stam de vorba. Dupa 30 de minute de discutie eram extrem de sigur ca nu vor trece 3-4 zile si o voi "bifa" dupa care urma sa trec la urmatoarea, asa cum eram obisnuit.

Exact in momentul in care tolanit pe scaun ca un veritabil CIUMPALAC eram cel mai sigur de faptul ca nu voi da gres, AM AUZIT O VOCE. Da, da, da, sunt constient ca pare de necrezut insa asa este, AM AUZIT O VOCE DIN NEANT care mi-a spus: "Ea este".

Scumpilor, atat de socat am fost cand am auzit acea voce, incat pe moment am crezut ca am halucinatii sau sunt beat desi aveam in fata mea un banal pahar cu Coca Cola. M-am ridicat brusc din tolaneala de pe scaun, moment in care am mai auzit inca o data aceeasi voce care mi-a spus acelasi lucru.

Nu pot exprima in cuvinte cat de siderat am fost in acele momente, insa cert a fost un lucru: din acel moment pe femeia cu care stateam de vorba n-am mai privit-o ca urmatoarea "bifa" ci din contra, nu mai simteam absolut nicio dorinta de a o "bifa" ci doar a-i sorbi cuvintele si a prelungi cat mai mult discutia. Pur si simplu, din cel moment cu fiecare clipa care trecea eram si mai tare fascinat de acea necunoscuta cu care stateam de vorba.

Am plecat din acea ceainarie pe la ora 12 noaptea si am mai stat de vorba in masina pana la ora 6 dimineata. Cel de-al doilea moment ABSOLUT INCREDIBIL care s-a intamplat in acel episod de care va vorbesc, a fost in momentul in care am plecat cu masina la finalul intalnirii. Nu voi putea uita cat voi trai, clipa in care am plecat spre casa cu masina (imi luasem la revedere de la respectiva tipa) si iar am auzit ACEEASI VOCE CARE MI-A SPUS: "Aceasta femeie o sa aiba un rol extrem de important in viata ta".

Da, da, da, din nou stiu ca unii pot rade insa putin imi pasa. Acea voce chiar a existat, desi in acel moment cand se repeta pentru a doua oara, pur si simplu am crezut ca delirez din cauza oboselii pentru ca pana atunci ma mai intalnisem cu zeci si zeci de femei de pe acel site de socializare si niciodata nu mi se intamplase asa ceva.

Ce a urmat acelui episod, chiar n-am spatiu sa povestesc cu lux de amanunte nici in 100 de episoade daca m-as apuca sa scriu, insa esentiale sunt urmatoarele:

a) de acea femeie initial m-am indragostit nebuneste iar ulterior am iubit-o cu disperare;

b) pe parcursul relatiei cu respectiva femeie, am trait cea mai mare umilinta si batjocura pe care am trait-o vreo data in viata mea.

c) am receptionat din partea ei jigniri si injuraturi ce nici prin cap nu va pot trece.

d) mi-am distrus sanatatea fiind avertizat de toti medicii care m-au vazut in acea perioada ca sunt la un pas sa fac atac cerebral (aveam zi de zi o tensiune absolut urisa)

Acum, cei necredinciosi sa caste bine ochii:

Firesc, se pune intrebarea, de ce, Dumnezeu mi-a scos in cale o femeie pe care s-o iubesc cu disperare si pentru care sa fac extrem de multe ia ea sa imi batjocureasca in ultimul hal dragostea ce i-o purtam???

Simplu. Hai s-o luam logic.

Cineva duce azi o viata mai putin apropiata de Dumnezeu insa mereu spune ca intr-o zi o sa se schimbe. Asa ca, se hotaraste sa tina spre exemplu POSTUL CRACIUNULUI. Pai, ce se intampla in acele momente?

Ca un facut, desi nu este mare mancator de mici, atunci are pofta cea mai mare sa manance mici. Desi nu este un mare bautor de alcool, atunci il pocneste pofta cea mai mare sa bea alcool iar exemplele pot continua.

Ok, a spus ca vrea sa se curete de pacatele unei vieti mai putin apropiate de Dumnezeu insa........ca sa poata dovedi acest lucru, Dumnezeu ii va da un drum plin de obstacole ca sa vada daca cu adevarat merge inainte sau se opreste si revine la vechile obiceiuri.

Cu alte cuvinte ce s-a intamplat cu mine in acea perioada?

Pe vremea cand "bifam" la foc automat domnita dupa domnita pe siteul de socializare, Dumnezeu ma auzea cand imi spuneam in sinea mea ca eu de fapt nu asta imi doresc si ca nu asa sunt de fel.

Asa ca, intr-o zi s-a milostivit de mine si mi-a scos in cale o femeie de care m-am indragostit si ulterior am iubit-o nebuneste.

ATENTIE MARE: acea femeie sub nicio forma nu trebuia sa fie una iubitoare si buna ci EXACT O FEMEIE CARE SA-MI BATJOCUREASCA IN ULTIMUL HAL DRAGOSTEA CE I-O PURTAM.

Sper din tot sufletul ca ati inteles ce vreau sa spun. Daca era o femeie iubitoare care sa-mi aprecieze dragostea, atunci Dumnezeu nu putea sa-si dea seama ca m-am schimbat cu adevarat, insa dandu-mi o femeie ca ea si vazand ca in ciuda incredibilelor jigniri, umiliri si batjocura cat cuprinde, nu ma opresc ci din contra o iubesc si mai mult si nu revin la vechile obiceiuri pe siteul de socializare, atunci a avut dovada clara ca chiar vreau sa ma schimb.

Nu fac pe grozavul, atunci, nu intelegeam de ce mi se intampla sa iubesc cu disperare si sa primesc injurii, jigniri crunte, batjocura si imense umilinte. Stateam in genunchi cu icoana in mana si plangand ma intrebam "De ce Doamne imi dai sa traiesc asa ceva?".

Mult timp mai tarziu, la peste un an de cand ne-am despartit si dupa o SUFERINTA ABSOLUT CUMPLITA din care nu credeam a ma mai ridica vreo data, am inteles, de ce, am auzit in acea zi de JOIA MARE acea voce si de ce am trait tot ce a urmat cu acea femeie.

In concluzie, acea voce care mi-a spus in JOIA MARE...."aceasta femeie o sa aiba un rol foarte important in viata ta" (desi o cunosteam de cateva ore iar pe site cunoscuzem zeci si zeci de femei), tarziu am realizat ca a fost SEMNUL PE CARE DUMNEZEU MI L-A TRIMIS INTR-O ZI DE MARE SARBATOARE si care ulterior mi-a schimbat destinul.

Prin batjocura acelei femei, prin modul in care si-a batut joc de iubirea mea absolut uriasa (a fost ceva de-o dimensiune incredibila), intr-adevar mi-a schimbat destinul in bine.

Azi sunt un alt om, merg saptamanl la biserica, ma rog la Dumnezeu in fiecare seara inainte de culcare, nu ma mai simt atras deloc a "bifa" pe siteuri de socializare, intr-un cavant.....M-AM SCHIMBAT TOTAL.

Prin uriasa suferinta ce nu poate fi descrisa in cuvinte pe care am trait-o vis-a-vis de acea femeie....M-AM CURATAT SPIRITUAL.

Nu uitati !!!!

Numai prin suferinta si lacrimi te poti curata spiritual. Eu am trait aceste lucruri si sincer recunosc ca ATUNCI, dupa despartirea de acea femeie, NU CREDEAM CA MA VOI MAI RIDICA VREO DATA !!!

Insa, usor, usor, dupa ani de zile, am reusit sa ma ridic iar tot ce am trait atunci, credeti-ma ca imi sunt prezente zilnic in minte fie si numai pentru cateva zeci de secunde....DAR ZILNIC.

Asa ceva....NU AI CUM SA UITI !!!

P.S. Pentru cei ce nu cred in Dumnezeu si MINUNILE SALE, le spun doar atat: DUMNEZEU EXISTA SI VA TRIMITE SEMNE !!!

3 comentarii:

  1. Este adevarat! Dumnezeu ne trimite semne fiecaruia dintre noi dar trebuie sa vrem sa le vedem si sa le intelegem!Numai asa ne vom putea curati de pacate si vom putea privi spre cer cu sufletul curat!
    Dumnezeu este alaturi de fiecare dintre noi, daca dorim cu adevarat acest lucru si daca urmam calea pe care El ne indruma pasii fiecaruia dintre noi,in fiecare zi a vietii noastre pamintene.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara!Azi este Sf.Andrei si mi-am scos copilul la plimbare.Am intarziat destul de mult pana am iesit fara vreun motiv concret.Intr-un final am realizat ca e prea tarziu sa mai mergem in parc si am hotarat sa iesim mai aproape de casa,in Piata Ovidiu.
    Toate bune si frumoase.Am hranit niste pusicute,copilul s-a jucat cu un catelus,apoi a inceput sa se joace cu o minge de ping-pong si se amuza teribil ca i-o lua vantul.S-a apropiat un copil de el si au inceput sa se joace amandoi.
    A trecut timpul si vantul s-a intetit asa ca am vrut sa iau copilul sa mergem spre casa.I-am spus sa isi ia la revedere de la baietelul cu care se juca si sa mergem.Pe baietel l-am trimis la mamica lui pt ca noi urma sa plecam.Atunci mi-a spus:"Eu sunt singur..."
    Am crezut ca locuieste aproape si il intreb unde sta.Raspunde foarte calm ca la Cumpana(undeva la 10km distanta).Atunci am crezut ca e o gluma....m-am uitat prin piata pustie sa vad cine este cu el.Nu era nimeni.L-am intrebat ce a mancat si mi-a spus ca azi vreo3covrigei...
    Pe langa noi trecea un ansamblu folcloric si patronii unei pizzerii iesisera sa ii intampine cu paine calda si vin.Mirosul ajungea pana la noi si copilul de langa mine inghitea in sec.M-au cuprins niste sentimente greu de descris in cuvinte.L-am intrebat cum il cheama si cati ani are,apoi daca stie unde locuieste in Cumpana.Desi era foarte istet si avea 12ani a spus ca nu stie adresa.Atunci mi-am dat seama ca nu vrea sa ajunga acasa.L-am dus sa manance si am vorbit cu el tot timpul.I-am explicat de ce nu pot sa il iau la mine acasa si nici nu il pot lasa pe strada.Apoi i-am explicat despre un centru pentru copiii fara adapost.Era foarte incantat ca poate ajunge intr-un loc unde e cald si mancare si nu i se cere nimic in schimb.L-am dus la centru unde am asteptat sa vina politia si un psiholog .Un copil de la centru l-a recunoscut si a spus ca cerseste din cand in cand in Piata Ovidiu.
    La venirea politiei am aflat ca era cautat de luni,ca mama il trimitea la cersit frecvent dar si la scoala din cand in cand pt.alocatie.Luni invatatoarea a anuntat autoritatile ca a disparut.
    Un copil care mai repede ar dormi pe strazi la 4-5 grade cate au fost noptile trecute,decat sa mearga acasa....Un copil care nu putea sa creada ca merita mancare si adapost fara sa faca nimic in schimb.Cand i-am spus ca nimeni nu il obliga sa mearga acasa m-a luat in brate.Cand a aflat ca poate sa mearga si la scoala a pupat-o pe directoarea centrului....
    O fata mica si plina de cicatrici,un trup de 7-8 ani,niste maini micute si pline de bataturi....si atata suferinta!
    Sa fie un semn de la Dumnezeu?De ce mi-a iesit azi in cale acest copil?De ce nu l-am vazut pana acum desi ies aproape zilnic prin cartier?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! Impresionanta, povestirea ta! Nu stiu daca Dumnezeu ti-a trimis un semn, insa stiu 100% ca, daca te-a vazut, a fost multumit de modul impecabil in care ai reactionat. Stii...cam aceasta-i problema: bisericile sunt pline, posturile se tin cu sfiintenie, insa...intr-o sitiatie in care se poate demonstra BUNATAREA SI CREDINTA IN DUMNEZEU, multi dintre credinciosi...raman datori! Sincer, TE FELICIT! Esti, cu adevarat, un om cu credinta in Dumnezeu! PS: Vis a vis de situatia acelui copil, care prefera sa doarma pe strada, decat sa mearga acasa, LA MA-SA, NENOROCITA, CARE IL PUNEA SA CERSEASCA, dpmdv, legea este de vina!!! Pentru ca...nu orice mizerie de om, ar trebui sa aiba dreptul de a face copii! Iar, daca, tot exista acest drept, LEGEA AR TREBUI SA SANCTIONEZE CU PUSCARIE GREA, exploatarea cipilului de catre parinti! Bineinteles, DOAR O PARERE.

      Ștergere