...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 13 mai 2013

CAND TRECI PRIN VIATA CA GASCA PRIN APA.

Buna seara, dragii mei!

Intotdeauna am fost de parere ca ORICE OM nu numai ca POATE gresi in viata ci....100% sigur GRESESTE IN VIATA. Cand te afli intr-o asemenea situatie, opinez ca singurul lucru important este SA INVETI DIN ACELE GRESELI.

Azi, spre seara, dupa ce am fost impreuna cu consoarta si baietelul meu sa mancam la restaurantul Casa Jienilor, am dat o fuga prin Mall Vitan, unde mi-am cumparat de la Adidas niste pantofi sport si un trening. La plecare, in masina fiind, consoarta mea imi spune "Nu stiu, nu-mi place deloc de tine, ESTI TRIST SI INGANDURAT".

Bai fratilor, trist si ingandurat am fost in umila-mi existenta de zeci si zeci de ori, insa in seara asta CHIAR NU ERAM. Poate un pic obosit si daca paream ingandurat in masina, era datorita faptului ca ma gandeam ce meciuri sa pariez in aceasta seara la fotbal. :):):)

Raspunzandu-i consoartei mele ca n-am nici pe naiba, imi spune: "Lasa ca am citit eu pe blogul tau comentariul de acum cateva zile INTR-O ZI DUMNEZEU MI-A TRIMIS UN SEMN si nu mi-a placut deloc ceea ce ai scris acolo".

Sincer, nu ma interesa catusi de putin daca i-a placut sau nu ceea ce scrisesem in comentariul respectiv, sau, mai mult, ceea ce am scris vreo data pe acest blog, insa am intrebat-o, ce a deranjat-o. Ceea ce mi-a raspuns nu m-a surprins (deh, in 22 de ani am avut timp suficient s-o cunosc), insa mi-a creat o stare de deznadejde totala in ceea ce priveste capacitatea oamenilor (pentru ca nici pe departe nu este singura care gandeste asa) de a INVATA CEVA DIN CEEA CE AU TRAIT IN VIATA.

Pe scurt, din tot ce am scris in acel comentariu "INTR-O ZI DUMNEZEU MI-A TRIMIS UN SEMN" (trebuie sa-l cititi), consoarta mea a inteles si retiut dupa cum urmeaza:

a) ca pe acea tipa am iubit-o foarte mult, dandu-si seama si datorita faptului ca in acel comentariu am subliniat acest fapt utilizand majuscule.

b) ca traiesc in trecut (aici, neaducand vreun argument)

c) ca daca respectiva tipa ar citi acel comentariu si mi-ar da un sms, cine stie, poate as relua relatia cu ea.

Bai, fratilor, de cativa ani de cand am fost obligat sa accept ca, din pacate, sufar de o HIPERTENSINE atat de severa incat in mod cert, daca vreau sa traiesc si sa nu ajung vreo "leguma", pur si simplu nu mai am voie sa ma enervez, mi-am schimbat total comportamentul si nu mai intru in polemica cu absolut nimeni. Asa ca si in aceasta seara am evitat a intra in disputa cu consoarta mea, insa....SUNT ABSOLUT ULUIT (!!!) de cat de vaga este, in general, capacitatea unui concetatean (v-am spus, nu este nici pe departe singura care gandeste asa) de a intelege si invata ceva din ceea ce a trait in viata.

Bai, frate, eu sunt mai cretinut de felul meu, insa NICI CAND ESTE SCRIS, SIMPLU, NEGRU PE ALB, ROMANESTE, samd......sa nu ai capacitatea sa intelegi si sa reti exact acele amanunte lipsite de importanta?

Sa le luam pe rand:

a) daca pe tipa am iubit-o? Pai, ce ar trebui sa spun acum, dupa atatia ani de zile, ca nu? :):):)

IMI PARE TOTAL ABSURD SA NEG CEVA CE S-A INTAMPLAT, asa cum nu neg, nimic din ceea ce stiu ca am facut in trecut, chiar daca a trecut multa vreme si as putea sa neg sau sa cosmetizez cel putin cele intamplate. In ceea ce priveste faptul ca am folosit majuscule, cred ca foarte simplu se poate observa ca in fiecare comentariu le folosesc.

b) ca traiesc in trecut? Aici, avem de-a face cu o mare aberatie, iar daca asa se intelege din ceea ce eu am incercat sa transmit in acel comentariu "INTR-O ZI DUMNEZEU MI-A TRIMIS UN SEMN", atunci nu-mi ramane decat sa iau o sapa si sa ma angajez la "Spatii verzi".

c) daca intr-o zi respectiva tipa ar citi acel comentariu si mi-ar da un sms, poate, cine stie, as relua relatia cu ea? Si aici, la fel ca la punctul "b", avem de-a face cu o cel putin la fel de mare aberatie, iar in plus, am realizat inca o data ca a mea consoarta, desi a trait langa mine 22 ANI (!!!) nu ma cunoaste absolut deloc, ceea ce imi pare inacceptabil.

Dupa acest episod, nu pot spune decat atat:

UNII (din pacate majoritatea) TREC PRIN VIATA CA GASCA PRIN APA !!!

Nu sunt in stare sa "prinda" un mesaj, nici daca le este scris simplu, NEGRU PE ALB.

Singurul lucru pe care i l-am spus in seara asta consoartei mele, a fost: As fi curios sa citesc eu un blog al tau, in care sa recunosti cu tarie tot ce ai facut in viata, cu bune si rele, iar apoi sa ai dorinta sa incerci a transmite un mesaj celor care te citesc.

Cand am deschis acest blog (acum 3 ani) si am inceput sa scriu, nu am menajat pe nimeni si....IMPLICIT, NICI PE MINE. Nu ai cum sa scrii despre "paiul din ochii celorlalti" si......"barna din ochii tai" sa te faci ca n-o vezi. :):):)

In plus, INTOTDEAUNA AM FOST DE PARERE ca un om care nu este capabil sa-si recunoasca trecutul (si sunt extrem de putini) cu siguranta ca nu are absolut nicio sansa sa se schimbe in viitor.

Cunosc zilnic situatia unor destine ratate, cunosc zilnic situatia unor oameni care se dau altceva decat sunt, care niciodata nu vor avea puterea sa-si recunoasca trecutul si din pacate repeta GRESELILE FACUTE.

Deasemenea, vad des oameni care frecventeaza biserica si tin toate posturile insa......da-le bani si putere si uita de tot ce spus anterior despre DUMNEZEU.

In final, ma incearca o mica speranta:

CA NU TOTI CEI CARE CITITI ACEST BLOG, INTELEGETI SI RETINETI PRECUM.....CONSOARTA MEA. :):):)

I-am spus in dese randuri consoartei mele sa nu mai citeasca blogul meu pentru ca oricum nu are capacitatea sa inteleaga nimic din ceea ce scriu. Si nu pentru ca ar fi neutilata la "mansarda" ci pentru ca, DIN PACATE, face parte din majoritatea, care, desi spune ca s-a schimbat si a invatat multe din greselile vietii, N-A INVATAT NIMIC SI A TRECUT PRIN VIATA PRECUM GASCA PRIN APA.

P.S. Cineva mi-a scris pe mail ca se bucura, observand ca, am inceput sa scriu din nou mai des pe blog. Asa este, in ultima vreme am scris mai des, pentru simplul motiv ca, dupa aproape un an de cand mi-am luat o tableta Samsung, am reusit sa-mi cumpar si o tastatura ce se conecteaza prin Bluetooth. Pana acum, fiind aproape imposibil sa scriu doar de pe tableta (este extrem de greu), trebuia s-o fac de la calculatorul din sufragerie unde nu puteam fuma asa cum o fac in bucatarie cand folosesc tableta. :):):) Cand nu este "fum" nici inspiratia nu vine. :):):)

4 comentarii:

  1. Stai ca m-am pierdut un pic! N-ai avut chef sa intri in polemica cu ea, dar ai lasat aici ditamai articolul?! Cred ca o relatie care rezista de22 de ani este bazata, printe altele, si pe comunicare. Poate a avut un mic moment de.. gelozie, frustrare, nu stiu... dar sigur ar fi inteles tot ce ai scris aici, daca ii spuneai fata in fata. Gresesc?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :):) Buna Roxana. A trebuit sa arunc un ochi mai intai peste postare, avand in vedere ca, de-a lungul vremii, am scris sute si sute de comentarii. :) Ai dreptate cu ce spui, insa "cheia" problemei sta in ceea ce i-am spus atunci consoartei mele: "As fi curios sa citesc intr-o zi un blog scris de tine", iar acest lucru este valabil pentru 99% dintre semenii nostri. Eu, macar, daca, in dese randuri arst cu degetul scobitoarea din ochii altora, nu uit sa vad BARNA din ochii mei. Nu, degeaba as fi discutat cu ea tot ceea ce am scris in postare, pentru ca, n-ar fi vrut sa inteleaga....crede-ma pe cuvant. :)

      Ștergere
  2. Eh...si cu toate astea, o iubesti :) Ceea ce inseamna ca momentul ala nu a avut o insemnatate f mare, zic si eu...

    RăspundețiȘtergere