...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

PRETUL UNUI VIS CAND TE IMBETI CU APA RECE.

Buna ziua, dragii mei!

M-am tot gandit inca de la inceputul anului sa scriu cateva randuri despre un subiect destul de dezbatut in presa, insa de fiecare data gaseam altceva de facut (deh...lenea), asa ca, azi chiar am s-o fac.

Este vorba despre DIVORTUL LUI TEO de acel fost rugbist.

Bai, fratilor, din capul locului recunosc ca aceasta TEO nu-mi este absolut deloc simpatica din singurul si unicul motiv ca a fost prima prezentatoare de emisiuni tv care a acceptat sa ADUCA PROMISCUITATEA SI GROBIANUL in emisiunile ei. Iar daca azi scriu despre divortul ei, o fac numai pentru ca, acest caz, reprezinta un exemplu perfect din care foooooarte multi pot invata ceva.

Asadar, toata lumea a fost mirata ca dupa doar cateva luni de la o nunta facuta cu fast si prezentata pe toate televiziunile, domnul mire si-a luat talpasita din vila din Pipera si n-a mai privit nici macar o singura data in spate.

Ca ma credeti sau nu, cand am aflat de nunta celor doi, dar mai ales de felul in care s-au cunoscut (pe facebook) am si spus unor cunoscuti ca respectivul fost rugbist, are o figura ce simbolizeaza perfect PERVERSITATEA SI FARISEISMUL si ca unicul motiv pentru care a inceput relatia cu TEO sunt....BANII.


Stiu, stiu, stiu, credulii vor spune ca nu intotdeauna figura si ochii unui om pot demonstra caracterul sau, insa.....raman la parerea ca daca sti sa citesti "semnele" si ai o oarecare experienta de viata, este greu sa nu observi ca in spatele unor cuvinte si comportamente frumoase sunt lucruri total opuse.

Care a fost greseala lui TEO ???? A fost una singura. Nu a stiut sa-si "cantareasca" cu realitate imaginea cand se privea in oglinda, crezand in balivernele ca un barbat care arata bine (pentru varsta pe care o are rugbistul, arata destul de prezentabil) se poate uita vreo data, altfel decat AVAND VREUN INTERES MATERIAL, la o femeie care arata precum TEO.

Stiu, stiu, stiu, din nou vor fi multi si multe care ma vor injura pentru ce am scris, insa....ESTE DOAR O PARERE.

Daca ar fi sa ma intrebe cineva cum s-au intamplat lucrurile de la inceput intre cei doi, cred ca au stat ceva de genul: Dupa ce s-au cunoscut pe facebook (nu conteaza cine pe cine a abordat), fostul rugbist a dat o simpla cautare pe "GOOGLE" de unde lesne a putut afla ca domnita ce nu corespundea absolut deloc din punct de vedere fizic standardelor sale, ESTE O VEDETA IN ROMANIA, ARE O VILA IN PIPERA SI O SITUATIE FINANCIARA DESTUL DE BUNA.

Fiind un barbat haladit si simtind ca o domina psihic, a inceput sa-i faca curte asiduu, a venit in Romania si astfel a inceput sa-i creeze distinsei TEO iluzia ca povestea cu Cenusareasa chiar exista in realitate.

Imi aduc aminte ca am vazut-o pe aceasta TEO dand un interviu inainte de nunta sa, in care in stilu-i caracteristic isi tot dadea ochii peste cap si vorbea cu multa emotie de cat de SUFLETE PERECHE SUNT EI si cat de fericiti vor trai pana la adanci batraneti.

Nici macar o clipa nu a incercat sa revina la realitate si sa se priveasca cu realism in oglinda, preferand sa se imbete cu apa rece ca Dumnezeu i-a harazit SUFLETUL PERECHE tocmai de pe meleagurile franceze prin intermediul facebook-ului, iar faptul ca nunta avea loc chiar in ziua de nastere a ei, nu putea decat sa intareasca acest vis frumos.

REALITATEA???

Bineinteles....cruda ca de obicei. Dupa ce domnul fost rugbist a realizat ca nu are absolut nicio sansa sa se infrupte din banii doamnei TEO, cu atat mai putin s-o convinga sa vanda tot ce are in Romania si sa-l urmeze in Franta, si-a luat frumos catrafusele si dus a fost, fara ca macar o data sa mai priveasca in spate.

Dupa acest episod, a iesit la iveala informatia ca inainte s-o cunoasca pe TEO, domnul fost rugbist era atras numai de femeile slabute, cu picioare frumoase, samd, in niciun caz de femei precum genul lui TEO.

Spuneam ca acest caz real poate sa reprezinte pentru multi creduli si credule care si daca incerci sa le explici teoretic o astfel de situatie, tot sunt tentati sa te injure in fata sau in "barba" dar cand ajung intr-o astfel de situatie, sunt "victime" sigure.

Cu totii avem vise, insa daca nu suntem atenti sa cantarim bine "realitatea" si nu ceea ce ne place noua sa credem, le putem plati scump de tot !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu