...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 23 ianuarie 2013

BIANCA DRAGUSANU.....CAT ESTI DE PENIBILA !!!

Seara buna, dragii mei!

Daca tot este aproape 12 noaptea iar baietelul meu nu are somn continuand sa se joace prin casa, mi-am spus ca n-ar fi rau sa iau telecomanda si sa dau o "raita" pe lista de programe.

Si....uite asa, dau de o emisiune, o CANAPEA (o sa intelegeti mai tarziu de ce am facut sublinierea) si o distinsa domnita care se tot chinuie sa demonstreze de ceva vreme ca nu este femeia "usoara" de care au spus atatia barbati in ultimii ani. :):):)

Daca vreti sa stiti despre ce canapea si ce domnita vorbesc, va arat imediat:


Stati, stati, stati....pe aceeasi canapea la aceeasi emisiune a stat domnita Bianca si acum 3 luni cat si in seara asta. Care este diferenta ??? :):):)

Ati ghicit! DOMNUL DE LANGA EA ESTE...ALTCINEVA. :):):)

Daca acum 3 luni de zile, asa cum se vede si din poza de mai sus, distinsa domnita Bianca era asezata pe canapea si il tinea de mana pe domnul "PRINT" (Cristea, fotbalist, bineinteles), in seara asta, aceeasi domnita statea pe aceeasi canapea si tinea de mana un alt "PRINT"...AL STARII VREMII. :):):)

Apropos de acest VICTOR SLAV (sper ca nu i-am pocit numele). Ani de zile l-am vazut imbracat ca un clovn de trustul PRO, prezentand starea vremii si preferam sa cred ca in capsorul de deasupra umerilor lati si bicepsilor impecabili, s-or gasi si ceva mai multi neuroni decat al altor clovni care tot apar pe micul ecran.

In seara asta, cand l-am vazut pe acest domn cum o tine de mana pe Bianca pe canapeaua de la CAN-CAN TV, am primit cu siguranta raspunsul. :):):)

Revenind la suava Bianca, imi pun o singura intrebare: CAND A MINTIT???

Acum trei luni cand stand pe canapeaua de la CAN-CAN si tinandu-l de mana pe "Print" (fotbalistul) ne spunea cat de mult il iubeste, cat de suflete pereche sunt ei si cat de barbatul vietii ei este distinsul domn???

Sau.....

In seara asta cand stand pe aceeasi canapea de la CAN- CAN si tinand de mana un alt "Print"....al "starii vremii", ne spunea cat de norocoasa este ca l-a intalnit, cat de indragostita este de el, samd???

Domnisorica asta Bianca, care de ani si ani de zile tot incearca disperata sa ne demonstreze ca nu este femeia "usoara" de care tot povestesc unii barbati prin presa si pe la tv, tare bulversata este. :):):)

Cum sa spui ca iubesti un barbat, ca este barbatul vietii tale, ca sunteti suflete pereche, iar dupa cateva luni sa incepi o relatie cu un alt barbat si sa declari ca esti incredibil de norocoasa ca l-ai intalnit si deasemenea incredibil de indragostita???? :):):)

Si....s-o mai faci si public, exact pe aceeasi canapea, la aceeasi emisiune. :):):)

BIANCA DRAGUSANU.....CAT ESTI DE PENIBILA !!!

P.S. Macar asa, in treacat, s-o gasi cineva sa-i explice acestei suave domnite ca IUBIREA este cu totul si cu totul altceva decat delireaza dansa si indiferent de circumstantele unei despartiri nu trece in 3-6 luni de zile ci in cativa ani buni, asta daca ai noroc ??? :):):)

Poate ii explica intr-o zi consiliera ei pe probleme sentimentale. Ceeee, nu stiti ca Bianca are o consiliera, cica psiholog??? :):)

Hai sa v-o arat:


Am ascultat-o o data intr-o emisiune pe aceasta doamna psiholog si era sa pun mana pe telefon, sa sun la BALAMUC si sa-i intreb daca n-au raportata cumva vreo "evadare". :):):)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu