...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 15 noiembrie 2012

NU AI CONT PE FACEBOOK, INSEAMNA CA NU EXISTI !!!

Buna seara, dragii mei!

Zilele trecute cineva m-a intrebat "Ai cont pe facebook?", iar la raspunsul meu ca "NU", respectiva persoana a facut ochii mari de parca vazuse o stafie. :):):)

Zambind i-am spus: "Ok, stiu, stiu, stiu, daca azi nu ai cont pe facebook, inseamna ca nu existi, insa eu prefer sa nu exist". :):):)

Nu numai ca nu am cont pe facebook insa in plus pot spune ca DETEST FACEBOOK-ul !!!

Niciodata n-am simtit nici cel mai mic impuls de a-mi crea un cont pe acest chipurile SITE DE SOCIALIZARE, iar in randurile ce urmeaza am sa si argumentez cat de cat, de ce, din punctul meu de vedere, acest cacat de site numit "FACEBOOK", nu este nici pe departe UN SITE DE SOCIALIZARE ci cu totul si cu totul altceva.

Azi, traim intr-o lume in care cine detine INFORMATIA....CONDUCE. Cei care de-a lungul existentei lor au avut macar o minima atractie sprea a "diseca" multe dintre lucrurile ce ne sunt oferite ca "ceva normal", sunt sigur ca deja si-au dat seama cam ce vreau sa spun.

Se spune ca FACEBOOK este un site de socializare???

Eu spun ca "NU", argumentand ca un site de socializare era spre exemplu "NEOGEN", unde la orice ora din zi sau din noapte, puteai sa intri in vorba "ONLINE" cu oameni pe care nu-i cunosteai.

Insa, ceea ce era extrem de neplacut pentru cei care se ocupa de BAZELE DE DATE, era faptul ca, pe toate siteurile de socializare de genul "Neogen" aproape nimeni nu-si dadea numele corect, nu-si facea public locul de munca si multe alte informatii personale.

BAIETII DESTEPTI DIN AMERICA (se presupune la cine ma refer), care stiu mai mult ca sigur ca mai devreme sau mai tarziu vor profita din plin de toate informatiile care le-au adunat ABSOLUT GRATIS datorita superficialitatii si lipsei de logica a sutelor de milioane de oameni care s-au inscris pe FACEBOOK, au prezentat site-ul ca unul MULT MAI SERIOS decat celelalte site-uri de socializare, aducand naivilor drept argument, exact ceea ce aveau ei nevoie sa obtina:

a) dati-va numele real pentru a va putea contacta orice cunoscut de pe acest glob;

b) stipulati cat mai multe informatii reale din trecutul si prezentul vostru (scoala, facultate, loc de munca, etc) pentru a putea fi gasiti mult mai usor de acele personele care v-au cunoscut candva.

Si...usor, usor, SUPERFICIALITATEA SI EFECTUL DE TURMA, au facut ca in timp record sa se inscrie pe FACEBOOK in jur de 1 miliard de oameni, din care peste 95% au prezentat toate datele si informatiile exacte din trecutul si prezentul lor.

Din start cand am scris acest comentariu, nu am dorit sa ma adresez IMBECILILOR care oricum nu o sa aiba vreo data timp a incerca sa se gandeasca si la ce exista "dupa gardul frumos vopsit", insa pentru cei care stiu cat de cat ce vreau sa spun, este mai mult decat evident ca PRINCIPALII BENEFICIARI AI ACESTEI IMENSE BAZE DE DATE SUNT BAIETII DESTEPTI DIN AMERICA.

Ok, ok, ok.....stiu prea bine ca IMBECILII RAD CAND VAD CE SCRIU, insa cu siguranta nu cunosc faptul ca baietii destepti din America s-au folosit chiar recent de FACEBOOK, pentru a "elimina" niste indivizi carora nu le puteau da de urma.

Cum au procedat???

Simplu. I-au abordat pe acei indivizi care din plictiseala isi facusera cont pe facebook, bineinteles prin intermediul unor domnite frumoase, iar cand idiotii si-au setat pe facebook locatia, baietii destepti au "rezolvat" problema printr-o "gura de foc" trimisa de la distanta.

De ce credeti voi ca a aparut acea "functie" pe FACEBOOK cu setarea locatiei unde esti la un moment dat??? TOT PENTRU PROSTI SI NAIVI care o iau ca pe ceva "cool" iar in realitate cand setezi locatia si spre exemplu esti acasa, deja baietii ti-au aflat si adresa unde locuiesti, iar ulterior foarte usor si telefonul.

PRACTIC, CU ACEASTA ULTIMA "GASELNITA", SE INCHIDE CERCUL: nume real, stare civila, scoli absolvite, loc de munca, adresa.

Daca treci prin filtrul gandirii tot ce inseamna FACEBOOK, lucrurile sunt extrem de simple. Cand au explodat siteurile de socializare, baietii destepti din America si-au dat seama ce potential urias exista de a stoca informatii despre miliarde de oameni din toate tarile globului, insa exista o singura probele: DATELE CELOR DE PE SITEURILE DE SOCIALIZERE NU ERAU REALE !!!

Asa ca au inventat acest facebook, pe care l-au PREZENTAT CA INSTRUMENTUL PERFECT DE A-TI REGASI ORICE CUNOSTINTA DE PE GLOBUL PAMANTESC, insa cu o conditie:

SA POSTEZI DATE REALE, bineinteles ca sa poti fi gasit !!!!

Stiu, stiu, stiu, IMBECILII vor rade si vor aduce ca argument ca pana si personaje ca PONTA SAU ANTONESCU au cont pe facebook, insa sunt prea cretini ca se realizeze ca "miza" o reprezinta "NORODUL".....ACELE MILIARDE DE OAMENI SIMPLI si datele lor reale si actualizate !!!

Azi, dupa explozia FACEBOOK, este foarte simplu ca baietii destepti din America sa cunoasca informatii aproape complete despre un oarecare cetatean ceh, polonez, singaporez, roman, rus, etc.

Poate nu am dreptate, insa este DOAR O PARERE cand spun:

Cat de usor poti sa prostesti miliarde de oameni folosind doar o sintagma:

NU AI CONT PE FACEBOOK, INSEAMNA CA NU EXISTI !!!

Un comentariu: