...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 12 noiembrie 2012

ANCA PANDREA....PENIBIL SI ABSOLUT DEZGUSTATOR!

Buna seara dragii mei!

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE ! Evident, ma refer la indragitul actor IULIE DARIE care a trecut in nefiinta zilele trecute.



Pe Iulie Darie mereu l-am indragit. L-am indragit de pe vremea cand eram un pustan si descoperisem seria de filme "Brigada Diverse". L-am urmarit si ulterior la anii maturitatii, mereu admirand faptul ca imbatraneste frumos.

O singura data am fost absolut socat si dezgustat. Acum cativa ani, cand pe prima pagina a unui ziar am vazut o poza:


La acel moment, pe langa faptul ca abia am reusit sa ma abtin a vomita, nu puteam sa inteleg cum de a putut poza intr-un mod atat de grotesc. Raspunsul, desi il banuiam inca de atunci, l-am primit in aceste zile, cand am urmarit plin de DEZGUST SI SILA, circul facut de ANCA PANDREA.

Se pare ca acestei femei, mereu i-a placut "CIRCUL" !!!

Nici macar la slujba de inmormantare, nu s-a putut abtine si....tavalita peste sicriul indragitului actor, L-A INTRERUPT PE PREOTUL CARE OFICIA SLUJBA, spunandu-i sa vorbeasca mai rar (!!!!), iar apoi cand saracul preot a vorbit mai rar, l-a intrerupt din nou, spunandu-i ca acum vorbeste prea incet.

Credeti ca i-a fost indeajuns???

Nuuuu dragilor. Doamna Pandrea, la un moment dat, asa cum era pravalita peste sicriu, si-a spart buza si a lasat sa curga cateva picaturi de sange peste figura actorului.

DEZGUSTATOR, ABSOLUT DEZGUSTATOR SI ORIPILANT !!!!

Ok, ok, ok, multi vor spune ca doamna ANCA PANDREA si-a pierdut mintile de durere, insa....cine era azi la una dintre emisiunile de "scandal" stand pe canapea si avand o ROCHIE PANA LA FUND ????

Ati gicit....VADUVA ANCA PANDREA.

Bai, nene, poate nu sunt eu cu toti "boii acasa" insa la DOAR O ZI (!!!) dupa ce ti-ai inmormantat marea dragoste si unde ai facut tot ce ti-a stat in putinta sa arati tarii intregi cat de indurerata si disperata esti, SA APARI LA O EMISIUNE TV IMBRACATA CU O ROCHIE ATAT DE SCURTA INCAT ATUNCI CAND TE ASEZI PE CANAPEA SA-TI VINA PANA LA FUND (chiar nu exagerez, din nou am fost socat si dezgustat), imi pare ceva absolut incredibil.

Bai, fratilor, ma intreb in fiecare zi:

CINE NAIBA NE-A BLESTEMAT CA NATIUNE, ASA INCAT TOATE ACESTE PERSONAJE ABSOLUT PENIBILE SI ORIPILANTE SA NE DEFILEZE ZILNIC PRIN FATA OCHILOR???


Un comentariu:

  1. aveti dreptate m-a dezgustat foarte mult atitudinea lipsita de bun simt a ancai pandrea ,nu stiu cum a suportat-o Iurie Darie atatia ani...

    RăspundețiȘtergere