...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 18 octombrie 2012

SA APLAUDAM UN EXEMPLU DE "CURAJ".

Buna seara, dragii mei!

Bai, fratilor, in cei cativa ani de cand am acest blog, nu stiu daca am scris 2-3 comentarii despre politica, insa in seara asta simt nevoia sa scriu cateva randuri, pentru ca, ceea ce am vazut acum cateva clipe la televizor, pur si simplu m-a facut sa cred ca visez. :):):)

Hai sa va arat mai intai o poza:


Pe domnul din poza de mai sus il cheama GELU VISAN si este deputat al PDL in Parlamentul Romaniei.

Bai, fratilor, cand au fost taiate pensiile si salariile, cine iesea la televizor seara de seara sa ia apararea presedintelui tarii si a guvernului PDL-ist????

Desigur....deputatul GELU VISAN.

Cand a fost diminuata indemnizatia pentru "mame" iar de la 2 ani platiti s-a ajuns la doar 1 an, sau.....cand a fost majorat TVA-ul de la 19% la 25%, precum si alte foarte multe masuri nepopulare, cine era prezent aproape SEARA DE SEARA in emisiunile televizate pentru a-l apara pe presedintele tarii si guvernul PDL-ist????

Desigur....deputatul GELU VISAN.

Imi aduc aminte foarte clar ca in acea perioada care s-a intins pe cel putin 2 ani de zile (pana acum vreo 2 luni de zile), il vedeam de atatea ori pe acest deputat cum incerca sa "nuanteze" masurile de austeritate luate de guvernul PDL-ist incat ajunsesem la saturatie.

Eeeeee, ce tema credeti voi ca se deruleaza acum pe toate televiziunile????

DEPUTATUL GELU VISAN ESTE PRIMUL CARE SPARGE "LEGEA TACERII" SI DEZVALUIE IMENSELE FURTURI DIN BANI PUBLICI FACUTE DE PDL !!!

Bai, nene, cand am citit prima data titlul emisiunii, am crezut ca visez, ca nu vad bine. :):):) Cum sa iasa acum la televizor omul care pana acum vreo 2 luni de zile era cel mai brav aparator al presedintelui si al guvernului PDL-ist si sa ne spuna cat de mult s-a furat in PDL din banii publici si cat de infinita coruptie exista in acest partid ????

Firesc, desi....nu ma intereseaza deloc politica, m-am dus imediat cu gandul ca domnului deputat GELU VISAN nu i-a mai fost asigurat un LOC ELIGIBIL intr-unul dintre colegiile puternice ale PDL pentru viitoarele alegeri ce urmeaza a se desfasura peste o luna jumatate, asa ca.....A IESIT LA ATAC IMPOTRIVA PROPRIULUI PARTID. :):):)

In timp ce scriu, ascult si emisiunea la televizor si.....pot sa va spun ca intre timp a intervenit telefonic ziarista CORINA DRAGOTESCU (pacat ca a emigrat in USA) care intr-un mod fin i-a atras atentia deputatului VISAN ca ani de zile in timp ce ziaristii se chinuiau sa prezinte ilegalitatile facute de PDL, acesta venea in emisiuni si incerca sa MINIMALIZEZE toate acuzele, iar acum......BRUSC, L-A LOVIT CONSTIINTA.

Vedeti voi, dragii mei, nici vorba sa-l fi lovit CONSTIINTA pe domnul deputat VISAN, ci.....l-a lovit doar furia ca PDL-ul nu i-a mai oferit un loc eligibil in vederea urmatoarelor alegeri. :):):)

NOTA: Pentru cei care se intreaba de ce PDL-ul nu i-a mai putut oferi domnului deputat VISAN un loc eligibil pentru viitoarele alegeri, raspunsul este simplu. In prezent, PDL-ul a scazut foarte mult in sondaje si mai are foarte putine fiefuri electorale in tara care sa-i asigure castigarea unor colegii, asa ca, "greii" partidului sunt pusi primi pe lista in acele colegii ca sa poata intra in parlament. Cei care sunt mai putini importanti pentru partid, sunt trimisi sa candideze in colegii unde sansa de a castiga este aproape nula dat fiind faptul ca USL controleaza mare parte din tara.

Ma uit la televizor cum povesteste domnul senator de ZECI DE MILIOANE DE EURO FURATE DIN BANII PUBLICI DE CATRE MAFIA DIN PDL (cica are si acte cu care sa dovedeasca cele spuse) sau cum doamna Boagiu (fost ministru al transporturilor) era obligata de catre partid sa protejeze un infractor, insa....acum 1 an si jumatate cand multi dintre romani au avut pensiile si salariile "taiate", domnul deputat VISAN nu parea absolut deloc deranjat de MAFIA SI CORUPTIA DIN PDL, ci din contra, era trup si suflet cu partidul, incercand seara de seara in emisiuni televizate sa convinga electoratul ca ziaristii care fac acuze vis-a-vis de coruptia PDL-ista, nu fac decat sa exagereze si sa dezinformeze oamenii.

Stiti ce este mai trist????

Ca desi acest domn deputat GELU VISAN, pentru orice om cu macar un gram de creier in cap a avut un comportament absolut descalificant, mai mult ca sigur ca o sa reuseasca sa intre intr-un alt partid (PSD, PNL, PPDD) care sa-i ofere un LOC ELIGIBIL pentru viitorele alegeri, asa ca.....tot in Parlament il vom gasi. :):):)

Si....cand ma gandesc la milioanele si milioanele de naivi (am evitat sa le spun "altfel") care cu fiecare alegeri desfasurate cred ca LUCRURILE SE VOR SCHIMBA IN BINE. :):):)

P.S. Sincer, daca tot am adus vorba de milioanele de creiere amorfe care exista in tarisoara noastra, nu m-ar mira ca domnul deputat sa fie perceput ca UN MARE CURAJOS care a riscat sa incalce "legea tacerii" din PDL iar in final sa fie considerat un erou:):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu